Grilli Äitee liikkeelle

Anonyymi

Koittakaas joku selvittää kuka tuon vaunun omistaa ja perustakaa grilli ettei mene vuosien paikallaan makaamisella vaunu pilalle

Se on tainnut maata paikallaan kylmillään jo 3-4 vuotta.

https://fi-fi.facebook.com/Grilli-Äitee-572763806211039/

Sellainen paikka olisi mahtava jossa omistaja osaisi ja ennenkaikkea viitsisi itse paistaa herkullisia pihvejä ja vielä leipoisi kunnon sämpylöitä niihin samaan tyyliin kuin millaisia sämpylöitä tehdään itse El Cebossa.

Menestys taattu kun nykygrilleilla on kaikilla ne samat ankeat einespihvit ja samat linttaanpuristetut kuivat sämpylät.

Saisi edes olla yksi kunnon grilli kylässä.

Viitseliäs yrittäjä työllistäisi hyvin itsensä ja pari apulaista

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ahon burned softicecream voi kertoa ,,, parhat hamput ja pirtelöt. Kuka prk poltti vaunun?

      • Anonyymi

        se on se vesijohto vesi mikä ajaa tähän grillimaniaan...kansalaisaloite domeseinäjoki vetämään


    • Anonyymi

      Kun saataisiin hyvä grilli niin yksikin riittäisi. Nyt kaikki myy samoja marketin eineksiä.

      • Anonyymi

        Just näin. Ei tartis kuin yhden hyvän. Nykyiset grillit on 'kaupan hotdog mikroon'-luokkaa.

        Parista ravintolasta täällä saa kunnon purilaisia, mutta ne ei ole mitään pikaruokapaikkoja joissa voisi vaan poiketa töistä kotiin mennessä..


    • Anonyymi

      Ne on tosiaan kaikki rahat helpolla ja nopeasti pois paikkoja.
      Ja asiakkaat tyytyy kun parempaakaan ei ole.

      • Anonyymi

        tekeekö kukaan ruokaa kotona``


    • Anonyymi

      Päivällä syödään kotona pottuja ja soosia ja illalla grillillä burgereita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe