Mänttä-Vilppulan kaupunginjohtaja Markus Auvinen on kiinni jäänyt epäiltynä rattijuopumuksesta viime sunnuntaina.
Auvinen kertoo KMV-lehdelle lähettämässään tiedotteessa:
– Poliisi pysäytti minut sunnuntaina 31.5. Orivedellä. Minua epäillään rattijuopumuksesta.
Mänttä-Vilppulan kaupunginjohtaja ajellut
11
726
Vastaukset
- Anonyymi
Mielestäni sunnuntaisin pitäisi saada ajaa kännissä, jos ei nyt ihan tolkuttomassa kunnossa ole.
- Anonyymi
Juopot siellä huutelee autot vaa pois tommosilta ja pyörät tilalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet kerrat sitä on saatana mökeiltä kännissä hiakkateitä ajeltu, ei oo niin iso juttu!!!!!!
Tosimies-Kunnon-Juappo-Saatana!!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotio saa aina ajaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotio saa aina ajaa!
Kaupassa ja kirkossa pitää saada käydä!
- Anonyymi
Eipä ollu yllätys...näyttäny fiksuutensa jo jäähallikeississä missä väitti sen maksavan itse itseään tapahtumien varausmaksuilla.
..mutta niin vaan joudutaan verorahalla maksaan kallista jäähallia.Ei oo paljon käyttöö hallilla.On niin kalliit vuokrat.Ja älyttömyyden ilmentymä on Sassi.- Anonyymi
Nimenomaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan!
Halus omille kersoilleen jäähallin kun harrastivat jääkiekkoa...oma lehmä päättäjillä ollut aina ojassa joka paikassa.Muutenkin oli ylimielisen oloinen.Ylpeys käy lankeemuksen edellä vanha sanonta pitää paikkansa.
- Anonyymi
Minkä ikäinen tämä Auvinen on?
- Anonyymi
Törkeärattijuopumus tulossa ja kaikenmaailman kiekkomammat puolustelee kuinka hieno äijä ja esikuva nuorille.....
- Anonyymi
Mitä muita rikoksia tai rikosepäilyjä mahtaa olla, koska rattijuopumustahan on harrastanut mm. entinenkin kj, eikä se tahtia haitannut?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346