Mänttä-Vilppulan kaupunginjohtaja Markus Auvinen on kiinni jäänyt epäiltynä rattijuopumuksesta viime sunnuntaina.
Auvinen kertoo KMV-lehdelle lähettämässään tiedotteessa:
– Poliisi pysäytti minut sunnuntaina 31.5. Orivedellä. Minua epäillään rattijuopumuksesta.
Mänttä-Vilppulan kaupunginjohtaja ajellut
11
822
Vastaukset
- Anonyymi
Mielestäni sunnuntaisin pitäisi saada ajaa kännissä, jos ei nyt ihan tolkuttomassa kunnossa ole.
- Anonyymi
Juopot siellä huutelee autot vaa pois tommosilta ja pyörät tilalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet kerrat sitä on saatana mökeiltä kännissä hiakkateitä ajeltu, ei oo niin iso juttu!!!!!!
Tosimies-Kunnon-Juappo-Saatana!!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotio saa aina ajaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotio saa aina ajaa!
Kaupassa ja kirkossa pitää saada käydä!
- Anonyymi
Eipä ollu yllätys...näyttäny fiksuutensa jo jäähallikeississä missä väitti sen maksavan itse itseään tapahtumien varausmaksuilla.
..mutta niin vaan joudutaan verorahalla maksaan kallista jäähallia.Ei oo paljon käyttöö hallilla.On niin kalliit vuokrat.Ja älyttömyyden ilmentymä on Sassi.- Anonyymi
Nimenomaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan!
Halus omille kersoilleen jäähallin kun harrastivat jääkiekkoa...oma lehmä päättäjillä ollut aina ojassa joka paikassa.Muutenkin oli ylimielisen oloinen.Ylpeys käy lankeemuksen edellä vanha sanonta pitää paikkansa.
- Anonyymi
Minkä ikäinen tämä Auvinen on?
- Anonyymi
Törkeärattijuopumus tulossa ja kaikenmaailman kiekkomammat puolustelee kuinka hieno äijä ja esikuva nuorille.....
- Anonyymi
Mitä muita rikoksia tai rikosepäilyjä mahtaa olla, koska rattijuopumustahan on harrastanut mm. entinenkin kj, eikä se tahtia haitannut?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810