Mänttä-Vilppulan kaupunginjohtaja Markus Auvinen on kiinni jäänyt epäiltynä rattijuopumuksesta viime sunnuntaina.
Auvinen kertoo KMV-lehdelle lähettämässään tiedotteessa:
– Poliisi pysäytti minut sunnuntaina 31.5. Orivedellä. Minua epäillään rattijuopumuksesta.
Mänttä-Vilppulan kaupunginjohtaja ajellut
11
791
Vastaukset
- Anonyymi
Mielestäni sunnuntaisin pitäisi saada ajaa kännissä, jos ei nyt ihan tolkuttomassa kunnossa ole.
- Anonyymi
Juopot siellä huutelee autot vaa pois tommosilta ja pyörät tilalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet kerrat sitä on saatana mökeiltä kännissä hiakkateitä ajeltu, ei oo niin iso juttu!!!!!!
Tosimies-Kunnon-Juappo-Saatana!!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotio saa aina ajaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotio saa aina ajaa!
Kaupassa ja kirkossa pitää saada käydä!
- Anonyymi
Eipä ollu yllätys...näyttäny fiksuutensa jo jäähallikeississä missä väitti sen maksavan itse itseään tapahtumien varausmaksuilla.
..mutta niin vaan joudutaan verorahalla maksaan kallista jäähallia.Ei oo paljon käyttöö hallilla.On niin kalliit vuokrat.Ja älyttömyyden ilmentymä on Sassi.- Anonyymi
Nimenomaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan!
Halus omille kersoilleen jäähallin kun harrastivat jääkiekkoa...oma lehmä päättäjillä ollut aina ojassa joka paikassa.Muutenkin oli ylimielisen oloinen.Ylpeys käy lankeemuksen edellä vanha sanonta pitää paikkansa.
- Anonyymi
Minkä ikäinen tämä Auvinen on?
- Anonyymi
Törkeärattijuopumus tulossa ja kaikenmaailman kiekkomammat puolustelee kuinka hieno äijä ja esikuva nuorille.....
- Anonyymi
Mitä muita rikoksia tai rikosepäilyjä mahtaa olla, koska rattijuopumustahan on harrastanut mm. entinenkin kj, eikä se tahtia haitannut?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6037906Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3413023Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3962121- 1281327
- 311273
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51209Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1061105- 911073
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651045- 46913