Mänttä-Vilppulan kaupunginjohtaja Markus Auvinen on kiinni jäänyt epäiltynä rattijuopumuksesta viime sunnuntaina.
Auvinen kertoo KMV-lehdelle lähettämässään tiedotteessa:
– Poliisi pysäytti minut sunnuntaina 31.5. Orivedellä. Minua epäillään rattijuopumuksesta.
Mänttä-Vilppulan kaupunginjohtaja ajellut
11
893
Vastaukset
- Anonyymi
Mielestäni sunnuntaisin pitäisi saada ajaa kännissä, jos ei nyt ihan tolkuttomassa kunnossa ole.
- Anonyymi
Juopot siellä huutelee autot vaa pois tommosilta ja pyörät tilalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet kerrat sitä on saatana mökeiltä kännissä hiakkateitä ajeltu, ei oo niin iso juttu!!!!!!
Tosimies-Kunnon-Juappo-Saatana!!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotio saa aina ajaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotio saa aina ajaa!
Kaupassa ja kirkossa pitää saada käydä!
- Anonyymi
Eipä ollu yllätys...näyttäny fiksuutensa jo jäähallikeississä missä väitti sen maksavan itse itseään tapahtumien varausmaksuilla.
..mutta niin vaan joudutaan verorahalla maksaan kallista jäähallia.Ei oo paljon käyttöö hallilla.On niin kalliit vuokrat.Ja älyttömyyden ilmentymä on Sassi.- Anonyymi
Nimenomaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan!
Halus omille kersoilleen jäähallin kun harrastivat jääkiekkoa...oma lehmä päättäjillä ollut aina ojassa joka paikassa.Muutenkin oli ylimielisen oloinen.Ylpeys käy lankeemuksen edellä vanha sanonta pitää paikkansa.
- Anonyymi
Minkä ikäinen tämä Auvinen on?
- Anonyymi
Törkeärattijuopumus tulossa ja kaikenmaailman kiekkomammat puolustelee kuinka hieno äijä ja esikuva nuorille.....
- Anonyymi
Mitä muita rikoksia tai rikosepäilyjä mahtaa olla, koska rattijuopumustahan on harrastanut mm. entinenkin kj, eikä se tahtia haitannut?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986498KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3616062Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602973Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092424Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082095- 1251784
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331228- 731217