Kuten tämä esimerkillinen nainen, joka pyysy polvillaan anteeksi valkoisuuttaan. Joten kai te muutkin muistatte edes hävetä ja jatkossa polvistua erinomaisten mustien ihmisten edessä ja pyydellä anteeksi olemassaoloanne.
https://www.youtube.com/watch?v=XeyUAoe9JRw
Osaatteko katua valkoista etuoikeuttanne?
35
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En. Suomalainen ei ole tehnyt mitään pahaa maailman mustille. Enemmänkin ne mustat raiskailevat meitä kantasuomalaisia omassa maassamme.
- Anonyymi
Onneksi en ole persu. Heitä minä häpeän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun pitäisi polvistua persujen edessä ja hävetä punikkitaustaasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tunnen myötähäpeää niistä suomalaisista, jotka alistuvat nöyristelemään pakolaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tunnen myötähäpeää niistä suomalaisista, jotka alistuvat nöyristelemään pakolaisia.
Moni nainen niitä imee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreät voisivat pyytää anteeksi että ovat olemassa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä persujen maailmankatsomus on sairas. Mikä ihme niitä riipii? Onko niillä tosiaan noin huono ITSETUNTO??!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä persujen maailmankatsomus on sairas. Mikä ihme niitä riipii? Onko niillä tosiaan noin huono ITSETUNTO??!
"Kirjoitettu on: 'Sinun pitää kumartaman Herraa, sinun Jumalaasi, ja häntä ainoata palveleman.'"
- Anonyymi
En todellakaan kadu enkä tule koskaan pyytämään anteeksi sitä että valkoihoinen. Miksi edes pitäisi?
- Anonyymi
Kenenkään ei tarvitse pokkuroida toisen edessä. Syylliset asianomaiset voi sen tehdä ihan itse. Miksi syyttää mustia ja miksi syyttää valkoisia? Ihmisiä jokainen. Rikoksia tekee mustat, huumeveikot ja valkoiset ja sen mukaisesti heihin suhtaudutaan.
Miten paljon on tapettu valkoisia poliiseja? Miten paljon huumeveikkoja tai muita rikollisia ihan mustienkin toimesta? Onko noista osoitettu mieltä vaikka aseet on heiluneet?
Arvaa oma tilasi ja anna arvo toisellekin. - Anonyymi
Sehän oli vain järjestetty ja naurettava trolli T:hiihtäjä 47 härmästä
- Anonyymi
Voipi olla, mutta kymmenet tuhannet BLM-uunot ovat kyllä aivan tosissaan:
https://www.youtube.com/watch?v=fdX6aVzPgHs
Kumartakaa etnistä ja hävetkää itseänne valkoiset!
- Anonyymi
Mustat ei pärjää pohjoisessa, niiden täytyy syödä vitamiineja, että pysyvät terveinä, joten olisi viisaampaa mennä sinne mistä ovat tulleetkin.
- Anonyymi
Olisi ilmastollekin parempi. Talvien lämmityskuluja ei saa nostaa.
- Anonyymi
Mustat eivät pärjää missään ihmisten kanssa. Voisivat kaikki muuttaa Afrikkaan asumaan niin ei olisi lainkaan ongelmia muitten kanssa.
- Anonyymi
Lukekaa ihmiset historiaa suomalaisia on viety aikanaan orjiksi.
Olemme aina olleet syrjitty kansa kaikin puolin mutta kyllä kaikesta ollaan selvitty.- Anonyymi
Itse asiassa suomalaisia on viety suhteessa enemmän orjiksi kuin mitään muuta kansaa koskaan.
White lives matter.
- Anonyymi
Valkoiset on planeetalla vähemmistö
- Anonyymi
Ja jatkuvasti pienenevä sellainen. Vasemmiston agendaan kuuluu tehdä maailmasta monikulttuurinen ja ruskea, mutta mitä tosiasiassa tulee tapahtumaan on se, että valkoisen rodun myötä häviää suurin osa länsimaisesta kulttuuriperimästä ja kehitys taantuu ja ottaa takapakkia machompaan, temperamenttiseen, konservatiiviseen sekä uskonnollisempaan suuntaan.
- Anonyymi
"Onneksi en ole persu. Heitä minä häpeän."
Tämä on juuri se asenne josta rasismi syntyy. Uskoteltu ylemmyys, ja jos saa tilaisuuden, tällainen tyyppi vaatii "alemmiltaan" nöyryyttä.
Täällä persuista kirjoitteleva häirikkö on tietysti oma lukunsa, mutta yleensä suvaitsevina esiintyvät ovat itse kaikkein ahdasmielisimpiä ja agressiivisimpia vaatiessaan muita olemaan samaa mieltä kanssaan.- Anonyymi
Suvakkius on tavallaan sairaus joka iskee vain tietyn tyyppisiin ihmisiin, laumasieluihin , ihmisiin jotka eivät osaa ajatella omilla aivoillaan, asioiden kyseenalaistaminen tässä ryhmässä on hyvin vähäistä, myös suunnaton naivius kuuluu asiaan.
Tietoa asioista kaivetaan ainoastaan sieltä
mistä sen tiedetään olevan oman agendan mukaista. Vaihtoehtoisi kanavia ei käytetä ihan sen takia että silloin voisi syntyä epäilys, että asiat ehkä olisivatkin aivan toisin.
Jos vielä elettäisiin kivikautta niin tämä ryhmittymä kuihtuisi pois jo ihan luonnonkarsinnan kautta. Nykyään se ei ole mahdollista ja jos edelä mainitut jatkavat vielä sukua keskenään niin ihmiskunnan loppu tule olemaan entistä lähempänä.
- Anonyymi
Mitä se äijä selittää tuossa videolla?
- Anonyymi
On mahtavaa olla osa hallitsevaa rotua!
- Anonyymi
Se että olisin ihonväristäni pahoillani on sama kuin Nalle Wahlström olisi pahoillaan rikkauksistaan.
- Anonyymi
Näinhän vasuri asian hahmottaa. Vasurilla on jokin ihan oma kermapersetodellisuutensa.
- Anonyymi
En, koska valkoinen heteromies on maailman sorretuin ja syyllistetyin olio
- Anonyymi
En kadu mutta koen myötähäpeää toisten valkoisten puolesta, jotka pyytelevät anteeksi omaa ihon väriään.
- Anonyymi
Amerikkalaiset kumarrelkoon, kun heidät esivanhempansa nöyryyttivät muita neljän sadan vuoden ajan 1400-1800.
Suomalaiset eivät tuollaiseen siirtomaa touhuun ole koskaan osallistuneet, eikä meillä ole mitään anteeksipyydettävää.- Anonyymi
No meinasihan suomi saada silloisesta Ambomaasta siirtovaltion itselleen, paljon sinne suomalaisia lähtikin töihin.
Sittemmin asiasta on vaiettu, kuten lähes kaikesta historiastamme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No meinasihan suomi saada silloisesta Ambomaasta siirtovaltion itselleen, paljon sinne suomalaisia lähtikin töihin.
Sittemmin asiasta on vaiettu, kuten lähes kaikesta historiastamme.Eipä moni tiedäkään että namibian kirjakieli on suomalaisen kehittämä ja monella siellä on suomalainen nimi:) Varsinkaan YLE ole tainnut koskaan edes mainita tästäkään historiasta.
- Anonyymi
Akka voisi ampua itsensä, mutta mikäs siinä kos menee niin hyvin että ongelmia on suorastaan pakko itselleen kehittää.
- Anonyymi
Muistakaa valkonaamavanhemmat kasvattaa lapsenne ei-rastisiksi. Nykyfeminismissähän lähdetään siitä, että jokainen lapsi on syntymärasisti ja että se ominaisuus täytyy kitkeä pois valkonaamalapsista jo pienenä!!!!
https://twitter.com/CNN/status/1269444984572444674- Anonyymi
Feministit on sairaita mutta naiset upeita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Feministit on sairaita mutta naiset upeita
Naisiin on pakko luoda uskoa, ja onneksi kaikki eivät olekaan mitään feministimädättäjiä sentään.
- Anonyymi
Olis voinut siinä kytkyltään ollessaan lankata sen yli-ihmisen kengät.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932168Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men581048- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910