Onko teillä yleisesti kokemuksia huultentäytöstä eri aineilla tai tekijöillä? Kiinnostaa että miksi hurja turvotus tulee joskus ja joskus ei? Minulla kokemusta on 3:sta eri aineesta, sekä 3 eri laittajasta.
Turvotus saattaa kestää monta monituista päivää.
1 kerta juvederm volbella, hirveä turvotus 4 päivää
2. Kerta xelens ei turvotusta (en tiedä mikä xelens)
3. Kerta revolax fine, hurja turvotus 4päivää (otin kyypakkaus ja Heinix) itse täyteaineena tällä todella huono kesto. Olisko ollut 1kk.
Joku varmaan kohta kommentoi, että miksi et mene sinne missä ei turvota eli kohta 2. Hirmu kaukana, menen kyllä jos pääsen.
Mutta mietityttää että mikä tämän tekee.. lidoa on ilmeisesti ollut näissä kaikissa aineissa. Voiko pistostyyli vaikuttaa?
Onko teillä minkälaisia kokemuksia?
Huulitäyte, milloin turvottaa, milloin ei?
Anonyymi
2
1840
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla itsellä on ainakin lidokaiiniallergia, täyteaineissa sitä ei siis saa olla. En kyllä usko että tekniikassa voi olla niin suurta eroa että se vaikuttaisi.
- Anonyymi
Huulet on herkkä turpoamaan.. ja kyllä varmasti tekniikka on tärkeässä asemassa. Itselläni russian turvottaa eniten. Kylmää, histamiinia ja vähän liikuttelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3317179Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714388- 2083175
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242987- 741952
- 1531826
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2161773Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661587Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891448