Thaimaalaiset marjanpoimijat

Anonyymi

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Reilu 10 miljoonaa kiloa, abaut euron kilo. Arvo siis vähän isomman lottovoiton luokkaa. Että siinäpä vasta karmea kansantaloudellinen katastrofi.

• Anonyymi

Se euro kertautuu moneen kertaan, loppupeleissä kuluttaja maksaa marjasta jalostettuna 15-30€ kilo. Nyt raha jää kaikissa vaiheissa saamatta!

• Anonyymi

Oliskohan aloittajasta marjanpoimijaksi oson mahansa kanssa. Eturauhasvaivaisena joutuis käydä kusellakin joka tunnin päästä
      Eikä pesisi käsiäänkään.

• Anonyymi

Ei ne taikutkaan kuse housuihin. Paskaa tekee keskelle teitä. Roskaa muovilaatikoilla, ruokajätteet muoviaskeineen jää metsään.
        Vit.u.ttaaha riistokapistalia kun ei pääse riistämään Thaimaan ihmisiä. Onhan jo oikeus istunut, marjayrittäjää tuomiten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne taikutkaan kuse housuihin. Paskaa tekee keskelle teitä. Roskaa muovilaatikoilla, ruokajätteet muoviaskeineen jää metsään.
        Vit.u.ttaaha riistokapistalia kun ei pääse riistämään Thaimaan ihmisiä. Onhan jo oikeus istunut, marjayrittäjää tuomiten.

Riistämmekö thaityttöjä vai autammeko heitä kun maksamme heidän palveluistaan?

• Anonyymi

Noukkikoon kukin omat marjansa itse. Mustikat, puolukat ja lakat. Kaksi viikkoa tehokasta työtä, niin on perheelle koko vuodeksi.

• Anonyymi

Hyvin marjat tulee poimittua. Itse kerään myös ahkerasti. Taitaa aloittaja puhua vain itsestään kun ei jaksa kotoaan lähteä marjaan.. itse kun on vätys niin luulee että muutkin ovat.

• Anonyymi

Mun on helppo poimia marjoja.
      Mulla on niin pitkät kädet, jottei tarvi kyykkiä
      marja mättäillä, kävelen vaan sormet harallaan metässä
      ja silloin tällöin tyhjään kädet marjoista sankoon.
      Viime kesän marjarahoilla olin kuukauden
      "rantalomalla" Pattajalla.
      Pattajalla tuli sitten pompittua, muilla mättähillä ;)

T.Tasapää Tiisteltä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe