Eivät saavu tänä vuonna, tilanne katastrofaalinen.
Suomalaisista tissiposkivätyksistä ei ole niin vaativaan työhön.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f7b7403d-4d16-4f9a-9e07-cf29f8d34e7d
Thaimaalaiset marjanpoimijat
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Reilu 10 miljoonaa kiloa, abaut euron kilo. Arvo siis vähän isomman lottovoiton luokkaa. Että siinäpä vasta karmea kansantaloudellinen katastrofi.
- Anonyymi
Se euro kertautuu moneen kertaan, loppupeleissä kuluttaja maksaa marjasta jalostettuna 15-30€ kilo. Nyt raha jää kaikissa vaiheissa saamatta!
- Anonyymi
Oliskohan aloittajasta marjanpoimijaksi oson mahansa kanssa. Eturauhasvaivaisena joutuis käydä kusellakin joka tunnin päästä
Eikä pesisi käsiäänkään.- Anonyymi
Ei ne taikutkaan kuse housuihin. Paskaa tekee keskelle teitä. Roskaa muovilaatikoilla, ruokajätteet muoviaskeineen jää metsään.
Vit.u.ttaaha riistokapistalia kun ei pääse riistämään Thaimaan ihmisiä. Onhan jo oikeus istunut, marjayrittäjää tuomiten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne taikutkaan kuse housuihin. Paskaa tekee keskelle teitä. Roskaa muovilaatikoilla, ruokajätteet muoviaskeineen jää metsään.
Vit.u.ttaaha riistokapistalia kun ei pääse riistämään Thaimaan ihmisiä. Onhan jo oikeus istunut, marjayrittäjää tuomiten.Riistämmekö thaityttöjä vai autammeko heitä kun maksamme heidän palveluistaan?
- Anonyymi
Noukkikoon kukin omat marjansa itse. Mustikat, puolukat ja lakat. Kaksi viikkoa tehokasta työtä, niin on perheelle koko vuodeksi.
- Anonyymi
Hyvin marjat tulee poimittua. Itse kerään myös ahkerasti. Taitaa aloittaja puhua vain itsestään kun ei jaksa kotoaan lähteä marjaan.. itse kun on vätys niin luulee että muutkin ovat.
- Anonyymi
Mun on helppo poimia marjoja.
Mulla on niin pitkät kädet, jottei tarvi kyykkiä
marja mättäillä, kävelen vaan sormet harallaan metässä
ja silloin tällöin tyhjään kädet marjoista sankoon.
Viime kesän marjarahoilla olin kuukauden
"rantalomalla" Pattajalla.
Pattajalla tuli sitten pompittua, muilla mättähillä ;)
T.Tasapää Tiisteltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760