Kurt kertoi itsemurhaviestissään ottaneensa 3 överiä heroiinista?
Asiantuntiat ovat arvioineet että "Kukaaan joka vetää 3överiä ei kykene
sen jälkeen ampumaan itseään?
Lisäksi asiakirjosta on käynyt ilmi että Kurt ei tappanut itseään sillä
haulikolla joka hänen vierstää löytyi?
Yle sivuilta tuli aikoinaandokumentti Kurt`n itse murhasta.
Siinä oli kaksi puolta: "Toinen puoli hyväksyi sen että hän tappoi itsensä?
Toinen osapuoli oli se että hänen puolisonsa "ranteet auki Courtney Love
tappoi hänet koska se halusi julkisuuttaa itselleen sekä sen esittämälle musiikille?
Itse olen samaa mieltä jälkimmäisen teorian kanssa?
Kun sain ensimmäiset tiedot Kurtin "itsemurhasta" olin välittömästi sitä miltä
hänet siis tapettiin?
Kuka murhasi Kurt Cobainin
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Staroissa noita pollesta övereitä vetäneitä on useampi, taitaa jopa Slash olla tuossa joukossa.
Hyvin elämä jatkuu toipumisen jälkeen.
Mutta siitä kuka oli Kurtin kuoleman takana pitäisi varmaankin mennä kysymään hänen vaimoltaan, Courtney Love hommasi tekoon jotain narkkarikavereitaan; mitään isompaa salaliittoa asiaan ei liity.
Noi narkit kuoli hyvin pian itse tapahtuman jälkeen oikeasti övereihin koska CL maksoi hyvin; ja sillä sai vähän liian hyvää pollea. CL itse on niin sekaisin että tuskin enää edes muistaa mitä teki. - Anonyymi
"Kurt kertoi itsemurhaviestissään ottaneensa 3 överiä heroiinista?..."
Mömmöissään kieriskelleen itsetuhoisen narkin puheet ja kirjoituksethan ovat aina 100% totta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780