Hirmuvaltiaiden kuten Hitler, Stalin, Saddam kuolema nuorina olisi pelastanut miljoonien ihmisten hengen.
Onko kaikkien hengellä väliä ?
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisi myöntää että on myös täysin pahoja ihmisiä .
- Anonyymi
Hitler ei ampunut ketään muuta ihmistä kuoliaaaksi kuin itsensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitler ei ampunut ketään muuta ihmistä kuoliaaaksi kuin itsensä.
Ei Stalinkaan omin käsin tiettävästi ketään tappanut. Mutta antoi ilman tunnontuskia mm. määräyksen tappaa 20000 puolalaista vankia Katyninssa.
Ja valehteli jälkeenpäin että saksalaiset teki murhat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Stalinkaan omin käsin tiettävästi ketään tappanut. Mutta antoi ilman tunnontuskia mm. määräyksen tappaa 20000 puolalaista vankia Katyninssa.
Ja valehteli jälkeenpäin että saksalaiset teki murhat.Täysin moraaliton hirmuvaltias.
- Anonyymi
Juuri näin. Todellakin on niin pahoja ihmisiä, ettei heitä enää voida sopeuttaa yhteiskuntaan. Sellaiset pitäisi LOPETTAA sensijaan, että kalliisti elätetään vankilassa loppuelämänsä.
- Anonyymi
Aloittajan listaan voi lisätä Putinin ja Trumpin.
- Anonyymi
Suvakkien mielestä jokainen elämä on arvokas.......
- Anonyymi
Köyhien elämä on arvokasta,kukas muuten tekee kaikki maailman työt? Ei aìnakaan rikkaat vai oletko koskaan nähnyt miljonääriä paskakuskina?
- Anonyymi
No laittakaapa listaa. Kenet persu haluaisi juuri nyt tappaa ja miksi?
- Anonyymi
..ihan selvästi viher-vasemmistolainen älykäs aihe. Voidaan eniten saastuttavat ihmiset poistaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472047Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581508Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55890
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828