Nordic Glow tuotteet

Anonyymi

Millaisia kokemuksia teillä on Nordic Glow firmasta?
Tilasin Nordic Glowlta maitohappobakteereja. Reilu kuukausi meni odotellessa kun pyysivät odotteleen vain kun kyselin tuotteiden perään. Eivät siis selvittäneet lähetyksen tilannetta. Kun kuukauden olin odotellut niin ilmoittivat, että tilaus ei ole mennyt läpi. Olin saanut maksuvahvistuksen tilauksesta. Lähettivät sitten tuotteet ja ne saapuivat reilu kuukauden jälkeen alkuperäisestä tilauksesta. Mitään hyvitystä en saanut. Itsellä jäi tosi huono kuva firmasta.

24

22461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itsellä ei vielä kokemusta tuotteista, mutta hyvä tietää että asiakaspalvelu on nuin huonoa..

• Anonyymi

Äh, huono asiakaspalvelu. Ei jatkoon.

• Anonyymi

Hei!
      Minä myös tilasin maitohappoja ja odotellut myös pari viikkoa. Puhelimella ei pääse, sähköpostia laittanut, vastauksessakin kesti viikon verran, edelleenkään ei tuotteet ole tullut😏

• Anonyymi

Tilanne 2023: tilasin, ja tuli 2 pvässä pillerit👍

• Anonyymi

Tilasin maitohappobakt 2kpl yhden hinnalla, tarjous. Tililtäni veloitettiin heti summa kahdelta. Otin yhteyttä ja kerrottiin että heillä on systeemissä virhe, että palauttavat puolet. Nyt on mennyt pian viikko eikä rahoja näy. Kummallista kyllä, veloitus oli reaaliajassa mutta hyvitystä ei kuulu ! Menee maku ko firmaan!

• Anonyymi

Tilasin kyseistä tuotetta tuli nopeasti ,sit jäin odottelemaan laskua ,en tiennyt että lasku on mennyt joustolle ,tuli 10€ lisälaskua ,en tiennyt enkä ymmärtänyt tallaista laskutusta ,en tilaa enää tuotetta ,kun ei saa firmaan millään yhteyttä.

• Anonyymi

Ihmisten on käytävä apteekissa ostamassa se kun tilaillaan .
        Silloin saa tavaran heti

• Anonyymi

Tilannut useasti,tullut kohtuu ajassa. Ei mitään moitittavaa!

• Anonyymi

Älkää nyt tiltko mistään netistä. Halvemmalla saa laadukkaita tuotteita ihan apteekista tai lähikaupassa. Nuo postimyyntifirmat on ihan kusetusta. Isolla katteella myyvät

• Anonyymi

Aiemmin hyviä kokemuksia. Nyt oli pidempi tauko kun tilasin taas ja kuukausi mennyt eikä tuotteita näy eikä asiakaspalveluun saa mitään kautta yhteyttä.. Tuotteet maksettu tilatessa. Tympeää, kun tuotteista oli hyvä kokemus ja sitä niin mielellään kannattaisi suomalaisia pienyrityksiä, mutta nyt kyllä meni maku tästä firmasta. Todella harmillista.

• Anonyymi

Onko se tosiaankun suomalainen firma? Epäilyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se tosiaankun suomalainen firma? Epäilyttää.

Pitää olla Oman paikkakuntansa asiakas Nina ei kaikki kaupat vähene joka puolelta

• Anonyymi

Itse tilasin ja lähetys tuli noin viikossa. Myöskin hyvä palvelu ainakin minulla.

• Anonyymi

Huijarifirmoja noi on kaikki! Menkää apteekkiin!

• Anonyymi

Miten saan tilini poistettua tästä firmasta? On jo niin huonoja kokemuksia. Laskut tulee kahteen kertaan ja asiakaspalvelu ei vastaa..,

• Anonyymi

Tilasin ja tuote tuli 2 pv

• Anonyymi

Tilaukseni saapui nopeasti ja sain hyvää palvelua. Ei valittamista.

• Anonyymi

Miksi tilailet osta apteekista

• Anonyymi

Älkää hyvät ihmiset antako itseänne kusettaa. Täyttä shaissea ja ikuisesti viimeinen tunti tilata tarjoushintaan.. Humpuukia ettekä saa rahojanne pois vaikka niin luvataan vaan tyrkyttävät seuraavaa shaissea.

• Anonyymi

Minulla ei ollut mitään ongelmia hyvityksen saamisessa, luvatusti tuli. Tilasin tuotteita alkuvuodesta, mutta nyt ei rahatilanne anna periksi hetkeen tilata. Haluaisin kuitenkin kotimaisia tuotteita suosia.

• Anonyymi

Tilasin ja kahdessa päivässä tuli paketti. Nopeaa toimintaa.

• Anonyymi

Aivan sama kokemus! Tämä yritys huijaa asiakkaita sanomalla että palauttaa rahat jos ei toimi, kun tosiasiassa eivät edes vastaa lukuisiin heille laittamiin palautuspyyntöihin. Täysin hukkaan heitettyä rahaa ja paha mieli päälle! Olisinpa huomannut tämän postauksen aiemmin.

• Anonyymi

Ihan pakko tulla tänne kommentoimaan, vaikka minulla nyt ei henkilökohtaista kokemusta tästä kyseisestä yrityksestä olekaan, että on tämä ihmisten kommentointi surullisella tasolla!! Olen ollut monta kymmentä vuotta yrittäjänä ja ihmettelen aina sitä miten ihmiset näillä keskustelupalstoilla lyttäävät niitä, jotka täällä Suomessa viitsivät yrittää (tässä maassa ei muutenkaan ole yrittäminen kovin helpoksi tehty !!). Usein se menee niin, että kun saat hyvää palvelua/hyvän tuotteen, olet hiljaa. Kun kokemuksesi on huono, niin jokainen some ja keskustelupalsta huutaa. "Varokaa sitä" " Älkää tilatko tätä " "Huijareita kaikki " "Rumat/pas**t tuotteet", hyväksytään sitten, että kohta kaikki tuotteet tulevat epäeettisesti Kiinasta tai muualta kun ei kerta kotimaisuus enää kenellekään merkitse mitään. Jään myös usein miettimään, että kuinka moni tänne sitten tulee kertomaan jos asia lopulta hoituukin teidän kannaltanne hyvin??

• Anonyymi

Loistava kommentti!!!! Olen itse mietitinyt tätä samaa monet kerrat!

Mitä tulee ko. firmaan, niin en voi muuta kuin kehua! Mikään muu maitohappobakteerivalmiste ei ole tuonut samaa apua ja voin kertoa kokeilleen MONIA!!! Olen suositellut tuotteita myös useille ystävilleni ja he ovat saaaneet avun myös!

Pidin noin vuoden tauon tuotteesta, koska vatsa voinut aiemman käytön jälkeen niin hyvin. Nyt uusi tilaus saapui viime viikolla alle viikon toimitusajalla ilman mitään ongelmia.

100% suositus Nordiv glown tuotteille 👍🏼👍🏼👍🏼

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8510
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2399
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2210
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      36
      1872
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1758
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1727
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      21
      1272
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1133
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe