käykö jumala kakalla

onanisti

käykö jumala lainkaan kakalla ja onko se runkkari kun ei sillä ole muijaa.
Kenen malli se semmonen on.
Niin ja mistä se saa ruokaa jos sen elimistö muodostaa kakkaa.

9

623

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rienaaja

Tottahan Jumala paskalla käy. Todisteena esitän tämän törkyplaneetan, mistäs se muuten olisi tullut kuin taivaallisen Herran persaukosta? Uskoisinkin, että Tellus on Jumalan ripulin tuotetta. Mistäkö Jumala saa ruokaa? Ei niin mistään! Kas Jumalan elimistö ei muodosta paskaa vaan sitä on Hänellä päässä loputan ja iätön varanto. Se on mahdollista koska Hän on Jumala ja juuri siksi Hän onkin Jumala.

Simppeliä eikö vain...

• siino

"käykö jumala lainkaan kakalla"

Ei, sillä Jumalalle riittää pelkkä paskan puhuminen. Katsos ihminen ei elä pelkästään leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka on lähtenyt Jumalan suusta.

"onko se runkkari kun ei sillä ole muijaa"

Onhan sillä ollut muija, se Joosefin kihlattu. Jumala on niitä häntäheikkejä, joille kelpaa vain toisten morsmaikut.

"Niin ja mistä se saa ruokaa jos sen elimistö muodostaa kakkaa."

Ei se nykyään mitään syö. Se vaan juo Jeesuksen viiniksi muuttamaa vettä. Sitten se lorottaa lopputulokset meidän kiusaksemme, kuten viime kesänä.

• Juro V

Taivaassa ei kärsitä täysinäisen suolen kipristelyistä. Ei siis tarvitse veskiä Jumala.

Mutta eihän toki Jumala mikään runkkari ole. Kyllä kaiken takana on nainen, niin myös Jumalan. Ja tokihan Jumalan muori on niin hirmuinen kaulimen heiluttaja hirmu, että ei tulis Jumalalle mieleenkään runkkausen syntiin ryhtyä vaikka miten palleja pakottais kun muori pihtaa. Muuten alkais muori mököttämään ja silloin ei olis Jumalalla taivaassa helppoa. Ei Jumala sentään niin tyhmä mies ole, että tuohon ansaan lankeaisi. Viisaana miehenä hän kunnioittaa vaimonsa tahtoa ihan samalla tavalla kuin me viisaat miehet täällä maan päällä :)

• Vairocana

... se paska valuu sinun niskaasi!

• onanisti

Ei tommosia saa sanoa, ei silti olen jo pitkää ajatellut että mikä tuolla niskassa oikein haisee ja tuntuu.
        Symbolisesti varmaan tarkoitit siis koko ihmiskuntaa siis myös itseäsi.
        Oletko katsonut peiliin ja sanonut että rakas jumala anna paperia myös.

• Anonyymi
      UUSI

Tuo loukkaa jumalaan uskovia aivan sikana. Ei noin saa ikinä sanoa. Kuvitelkaa jos joku sanois niin teidän mutsista tai faijasta. Siinä teille siis vähän miettimistä.

• Anonyymi
        UUSI

Molemmat kävivät paskalla ja faija myös runkkasi kun kukaan ei ollut näkemässä. Jäi tosin kiinni siitä.

• Anonyymi
      UUSI

Lue Raamatusta jos kerrotaan niin käy jos ei niin eikäy.

• Anonyymi
      UUSI

Eihän nyt Jumala kaikkia touhujaan Raamatussa kerro!
      Jo siinäkin,mistä kertoo,on hihhulille tietämistä!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe