PUHEKOLUTUKSEN KALLIUDESTA EROAMAAN JOUTUNUT KULMUNI SAA SEURAAJAKSEEN POLITIIKON JONKA PUHEOPETUKSEEN UPPOA HELPOSTI PUOLET ENEMMÄN ELIS SE 100 000 e ????????????
KERTOKAA MIKÄ LOGIIKKA TÄSSÄ ON =? !
Kuinka Kepu voi olla näin härski ?
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Raha ei merkitse kaikkea. Keskustan tekemisissä on huomiotava myös negatiiviset suuret menetykset joita se on saanut tehtyä ilmastolle,maaperälle ja terveydelle.Keskustan piirissä luullaan vieläkin että ilma on kaatopaikka kaikelle savulle ja kaasuille.Tälle vaan on seuraukset johon Keskusta kaatuu lopullisesti koska se ei ymmärrä toiiensa seuraksia. Nytkin taas ulkona haisee suuri paska joten sinne ei ole asiaa. Tästä kai tämä koronakin on peräisin.Jos hengitysilma on myrkytetty niin ei voi mennä ulos töihin.Sisällekin se löyhkä tunkee joka raosta. Eikö kepulaiset ikinä opi mitään?
- Anonyymi
Miksi huudat?
- Anonyymi
HUUTOON on aihetta : Sinä ja puolueesi tuhoaa koko Suomen !
Sotaveteraanit jotka taistelivat meille itsenäisyyden huutavat hautojensa takaa kepulle poistumista poliittiselta kartalta !
Kepu on kuin sokaton KÄSIKRANAATTI siviilipolon kädessä !
- Anonyymi
Näin on. Vasemmistolaisten toimintatapa valehdellessaan on alkaa räyhätä ja syyttää muita valehtelemisesta. Yrittävät tuolla peitellä omia valheitaan. Monille ihmisille tuo menee läpi, loogisempaan ajatteluun kykeneville ei.
Demarit jakavat pelkästään lisäbudjetista satoja miljoonia ay-liikkeilleen. Puhumattakaan miljoonista, joita jaetaan ay-liikkeille joka vuosi. Vastineeksi ay-liikkeen jakavat vaalirahaa demareille.
Itse asiassa ay-liikkeet ovat suomalaisen rakenteellisen korruption ja kavaltamisen paras malliesimerkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233