Perussuomalaiset säikähtivät vasemmistoministerin kritisoitua tohtori Hankamäen kirjoittaman Totuus kiihottaa kirjan sisältöä. Ilmaiseksi jaettu PDF-kirja on laitettu toistaiseksi jakelukieltoon.
Sattuiko kukaan downloadaamaan kirjaa, ennen kuin persut laittoivat sen pannaan?
Mielellään lukaisisin mitä Hankamäki on tutkimuksissaan asian tiimoilta löytänyt
Mistä "Totuus kiihottaa" kirjan voi downloadata?
19
729
Vastaukset
- Anonyymi
”Raiskauksista vaahtoaminen on tekopyhää ja moralistista, sillä väkisinmakauksen käsitteen rakenteesta johtuen koko ilmiö on mahdollinen vain kieltäymyksen ja seksuaalisuuden pois pidättämisen kautta. Kukaan ei ole kuitenkaan pystynyt perustelemaan, miksi seksin kieltäminen olisi moraalisesti oikeutetumpaa kuin seksin tavoittelu.”
Minä voin perustella. Seksin haluaminen tai haluamattomuus on jokaisen heinkilökohtainen asia, johon ketään ei voi pakottaa. Jokaisella on niin halutessaan oikeus seksuaaliseen koskemattomuuteen, eikä ketään saa pakottaa seksiin kenenkään kanssa. Sellaista oikeutta ei kenelläkään ole .Siinä mennään toisen kehon kaikkein yksityisimmälle ja intiimeimmälle alueelle. Se toinen keho on hänen kehonsa, ei kenenkään muun jatke, vaan itsenäinen yksikkö, josta päättää kehonsa omistaja. - Anonyymi
Tuotapa ihmettelin itsekin. Hesarissa oli juttu, mutta se jäi valitettavan yksipuoliseksi, että olisin voinut muodostaa oman mielipiteen.
Lienee raha-asia. - Anonyymi
https://gofile.io/d/BvENgy
Tuolta löytyy - Anonyymi
Eiköhän seksillä kiristetä
- Anonyymi
Kyseinen kappale kirjassa käsitteli yleisesti seksuaalisuutta, mediamoralismia ja poliittista korrektiutta teatterissa ja taiteessa. Sivuten Jouko Turkkaa ja Taideyliopiston "epäasiallisen kohtelun opasta". Kirjasta irroitetun lauseen saa tarkoittamaan haluamaansa vain jättämällä siitä pois kehyskertomuksen ja antamalla sille ihan oman tulkintansa. Tämä älyllinen epärehellisyys on ymmärrettävää silloin, jos tahallisella väärintulkitsijalla on tietty agenda jonka edistämiseksi koetaan valehtelukin parahultaiseksi työkaluksi. Median edustajalta on kuitenkin totuttu vaatimaan hieman enemmän totuuden tavoittelua. Ehkäpä tästä vanhentuneesta tottumuksesta on vain syytä luopua ja tottua ajatukseen valtamedian toimittajista jotka etenevät haluamiinsa agendan mukaisiin johtopäätöksiin kuin vatukossa säntäävät siat.
Millaiseksi merkitys sinun mielestäsi muodostui konteksti huomioiden ja oikein tulkiten?
- Anonyymi
Itseäni ei olisi teos kiinnostanut, mutta oli pakko ladata se, koska jos vassarit älähtää se tarkoittaa silloin sitä, että siinä on kipeitä totuuksia.
On totta, että nykyään irroitetaan lauseita asiatokokonaisuuksista jolloin niistä voi tehdä haluamansa tulkinnat ja etenkin, jos kyse on poliittisesta lähestymisestä, niin sitä paremmin. Kyseinen kirja sitoutumattoman tekemänä ei taatusti olisi herättänyt mitään mielipidettä.
Nykyään kaikki mistä voi hyökätä oikean laidan kimppuun on sallittua. En ole koskaan elänyt näin vihamielisessä suomessa ja vihamielisen siitä on tehnyt anarkistinen vasen laita.
Kansojen kahtiajako on heidän ansiotaan. Mutta siihen ei tehoa kuin voimakas vastarinta. Olen itse ollut poliittisesti keskellä, mutta uuden anarkian noustessa olen puoleni valinnut oikealta. Anonyymi kirjoitti:
Itseäni ei olisi teos kiinnostanut, mutta oli pakko ladata se, koska jos vassarit älähtää se tarkoittaa silloin sitä, että siinä on kipeitä totuuksia.
On totta, että nykyään irroitetaan lauseita asiatokokonaisuuksista jolloin niistä voi tehdä haluamansa tulkinnat ja etenkin, jos kyse on poliittisesta lähestymisestä, niin sitä paremmin. Kyseinen kirja sitoutumattoman tekemänä ei taatusti olisi herättänyt mitään mielipidettä.
Nykyään kaikki mistä voi hyökätä oikean laidan kimppuun on sallittua. En ole koskaan elänyt näin vihamielisessä suomessa ja vihamielisen siitä on tehnyt anarkistinen vasen laita.
Kansojen kahtiajako on heidän ansiotaan. Mutta siihen ei tehoa kuin voimakas vastarinta. Olen itse ollut poliittisesti keskellä, mutta uuden anarkian noustessa olen puoleni valinnut oikealta.Niin että millaiseksi se merkitys siinä muodostui, ladattuasi ja luettuasi ja oikein kokonaisuutena tulkittuasi?
Siitä olen samaa mieltä kyllä, että vaikka uskonkin tällaisen opuksen herättävän kohua kenen hyvänsä tekemänä, niin jonkin puolueen ajatuspajan kustantamana ja julkaisemana sillä varmasti on enemmän vaikutusta paheksunnan määrään.
- Anonyymi
"Naisten tyrannia, suoranainen pihtari-ja naisliike tekevät tytöistä lutkanarsistisia pissiksiä".
Kyllä tämmönen kirja pitäisi joka miehen ottaa vessalukemistoksi.- Anonyymi
Työnnän USB-tikun peräaukkooni ja tunnen lukunautintoa
ainakin nautintoa
- Anonyymi
Kirjan saa tilata [email protected]
- Anonyymi
Lue vaikka paketillinen vessapaperia. On paljon järkevämpää.
- Anonyymi
> Tuolta löytyy
Thanks. Tuolta sen sai tosiaan downloadattua. Aluksi ruudulle lävähti ikkuna jossa tarjottiin VPN-yhteyksiä, mutta onneksi tuo sulkeutui itsekseen 40 sek odottelun jälkeen, ja PDF:n sai alas.
Minua on aina ärsyttänyt Hakamäessä sen rättihuivi päässä, luulisi tuon ikäisen jo pärjäävän ilmankin pakkohuivia. Mutat nyt täytyy vilkaista mitä ko. tohtori Hankamäki sanoi, kun suvakkien akat noin polttivat päreensä.- Anonyymi
En halua sotkea läppäriäni pöntöllä istuessani joten voiko joku kirjoitella parhaat palat tästä suuremmoisesta teoksesta joka vain odottaa kansainvälistä julkaisua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua sotkea läppäriäni pöntöllä istuessani joten voiko joku kirjoitella parhaat palat tästä suuremmoisesta teoksesta joka vain odottaa kansainvälistä julkaisua?
Tiivistettynä kirjan sanoma on se, että perusssuomalaisen miehen tulee saada raiskata jos perussuomalaista miestä haluttaa raiskata, eikä naisella saa olla asiaan mielipidettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiivistettynä kirjan sanoma on se, että perusssuomalaisen miehen tulee saada raiskata jos perussuomalaista miestä haluttaa raiskata, eikä naisella saa olla asiaan mielipidettä.
Tuskin olet lukenut. Sen verran vaikeaselkoista tekstiä. Olet vain kuin kehitysmaamuslimi, joka mellakoi Salman Rushdien kirjan johdosta vaikka ei kirjaa ollut lukenutkaan. Eikä kukaan tuttu tai tuntemattomampikaan.
- Anonyymi
Hankamäki tiivistää hyvin lähimenneisyyden tapahtumat yhteenvedoiksi ja ajankuviksi. Vaikkapa äärivasemmiston masinoima alpakka-kohu parin vuoden takaa itsenäisyyspäivältä.
"– Vasemmistolaistaustainen Heikki Eskola paljasti blogissaan, että
alpakka-case oli vasemmiston lavastama yritys katkaista
itsenäisyyspäivän kulkue, häiritä itsenäisyyspäivän tapahtumaa
ja täyttää sosiaalinen media narratiivilla, jonka mukaan
lastentapahtuma sattui paikalle “vahingossa“.
Eskola kirjoittaa:
– Vasemmisto teeskenteli saaneensa voiton ja täytti oman
some-kuplansa voiton-riemuisella ilakoinnilla ja äärioikeiston
pilkalla, koska äärioikeisto oli “salaliittoteoriallaan“ paljastanut
oman typeryytensä ja vasemmisto löysi jälleen yhden
köykäisen syyn tuntea ylemmyyttä, ikään kuin se olisi
saavuttanut jotain. Tässä asiassa on na se, että kaikki on
täyttä valhetta. En hyväksy valheiden hyväksikäyttöä
oman poliittisen aseman tai agendan pönkittämiseen.
Vasemmisto on tuottanut minulle monta pettymystä jo
aiemmin, silti en olisi kuvitellut sen vajoavan näin alas."
Suomalainen nykyaikainen vasemmisto käyttää siis todella noloja menetelmiä oman kommunistis-vasemmistolaisen talousideologiansa viemiseksi läpi Suomessa. Ne kömpelöt menetelmät nolottavat jopa vasemmiston omia älykköjäkin. - Anonyymi
Takuuvarma lukusuositus kun yhden ainoan hyväksytyn mielipiteen ismistit nostaa metelin,
Ehdottomasti suosittelen tutustumaan. Aina kannattaa itse katsoa, mistä on kyse, eikä uskoa naiivisti väitteitä mihinkään suuntaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235883- 602017
- 271479
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2401267- 741135
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691118Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531107Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1441067- 511062
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995