Eli todella isopeppuinen mimmi asolanväylältä 11.6 about klo 17:45 Teitä oli 2 nuorehkoa mimmiä ja tällä ketä haen niin oli ehkä ylähuulessä koru? Minä se vaan siinä
Paikka asolanväylä/viidakkotien risteys.. Oisko mimmeillä ollu kaiutin ja musiikkiakin kun kävelitte
11.6 isopeppu asolanväylä!!
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lirahtiko teinillä tippa pippelin kärkeen?
- Anonyymi
Kyllä se lähellä oli että etumus kastunut,mut olipas kerrassaan upeet mimmit ja kun isosta perästä diggaa niin huh heijaa
Mainittakoon että kyseess' valkoiset suomi gimmat! ei musta vaikka sijainnista vois päätellä
- Anonyymi
Olin juuri kommentoimessa että taisi olla meikä ja ystäväni. Ei vaan olla suomalaisia...
- Anonyymi
Vaikea sanoa mut veikkaisin et suomalaisia mimmejä,toki ei voi varmaksi sanoa.En oo sen jälkeen nähnyt vaikka päivittäin pyöräilen asolanväylää töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea sanoa mut veikkaisin et suomalaisia mimmejä,toki ei voi varmaksi sanoa.En oo sen jälkeen nähnyt vaikka päivittäin pyöräilen asolanväylää töihin.
OMG polliisit kielsivät meitsejä liikkumasta julkisilla väylillä enää kun ollaan muka vaaraksi liikenteelle. Ihan niinku se olis meidän vika ku jotku ei pysy tiellä. Mo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362