Valkoisen ylivallan tilaisuuksia järjestävä ja youtubeja tekevä Tiina Wiik ehdottaa naisten äänestysoikeuden poistamista tiukasti twiittaillen. Liekö oma ajatus vai tuoko hän miesten ajatusta esiin koska aatteeseen kuumuu ennenkaikkea miesten miellyttäminen koska naiset ovat alempiarvoisia ja ttyhmiä. Naisen asema on olla tradwife, yhdistetty piika ja rakastajatar, ei älykäs ammattilainen ei sovi tähän äärioikeistolaiseen kuvaan.
Wiik on parisuhteiden ja miesten miellyttämisen asiantuntija, tänään antaa ohjeita, pitää kysyä mieheltä mitä saa laittaa päälleen ulos lähtiessä. Miesten suosikki on kaunis hulmuava kukallinen kesämekko, ei mitään legginsejä, jos tahtoo miestään miellyttää.
Niin lähellä toisiaan on muslimit ja äärioikeisto.
Oulusta kuuluu kummia
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla vain kiihottaa Hankamäen kirja. Sekaisin olet reppana.
- Anonyymi
Kummempia kuuluu lapualta. Sinimustissa ikl-asuissa olevat saivat kunniakirjat. Em. Tiina kuuluu suomen sisuun kuten kuvadta iloinnut kansanedustaja mäenpääkin.
- Anonyymi
Kaunis hulmuava kesämekko ilman pikkuhousuja on naisella mitä oivallisin asuste kun kesällä tahtoo tehdä mieli paikasta riippumatta ja siihen hommaanhan nainen on aikanaan kehitetty miehen kylkiluusta.
- Anonyymi
Jokos hankamäki keksi tuota ehdottaa kun pihtaamista vastustaa, naisen tulee olla aina valmis.
- Anonyymi
Viisas nainen tuo Wiik eikä pahan näköinen, onnea vaan Junekselle. Seuraavaa streamia odotellessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441961Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63845
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798