Katselin volvo v60 dieselin vm 2013 saksalaisen omistajan maksamia veroja ja kerran vuoteen maksaa 217eur ajoneuvoveroa. Kohtuullinen vero
Meillä n 600eur
Diesel auton ajoneuvoverot muualla eu:ssa
4
168
Vastaukset
- Anonyymi
Volvon osalta en ajoneuvoveron määrää tiedä, mutta epäilen tuota 600€. Siinä taitaa olla käyttövoimavero mukana.
Dieseleiden ajoneuvoverot Suomessa ovat poikkeuksetta alempia kuin vastaavan bensa-auton ajoneuvovero. Näin, koska Suomen ajoneuvovero perustuu CO2-päästöjen määrään ja dieseleillä ne ovat selvästi vastaavaa bensa-mallia alhaisemmat. - Anonyymi
Kyllä, vero on paljon pienempi kuin suomessa.
Ruoskitaan vielä vähän lisää ja kerrotaan, että Venezuelassa bensa maksaa 0.018€/l
tai vaihtoehtoisesti 5 000 000VEF- Anonyymi
Olishan se kiva, jos sais suomalaisen elin- ja tulotason ja kehitysmaiden hintatason.
- Anonyymi
Onko sinne Venezuelaan jo saatu polttoainetta Iranista ? Öljyvaltio ja ei pysty bensaakaan tuottamaan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984