Hups, sammuin mut sain silti sedältä kyrpää

Anonyymi

Jess! Vihdoin ravintoloiden ja baarien terdet avautuvat pitkän ja tylsän kevään jälkeen. Sovittiin parhaan ystäväni kanssa että mennään illalla jokilaivalle nauttimaan kesäillasta ja viinistä. Siitä onkin jo liian pitkä aika kun oon ollut hiprakassa, eikä kesääkään olla vielä päästy korkkaamaan alkaneeksi.

Illaksi on luvattu yli 20 astetta lämmintä. Laitan päälle korkeavyötäröisen hameen ja lyhyen topin. Täytyy muistaa olla kumartumatta ettei paikat vilku, hameen alta eikä topin kaula-aukosta.

Suuntaan jokirantaan ja tapaan ystäväni Saaran jokilaivan edessä. Me ollaan aika pirtsakka ja energinen pari kun lähdetään ulos viettämään iltaa. Tilattiin pullo valkkaria kahteen pekkaan ja suunnattiin pöytään. Ihana jutella kaikesta, nauraa ja kikattaa hervottomasti ja kuunnella hyvää musiikkia pitkästä aikaa ihmisten ilmoilla!

Jossain kohtaa iltaa viereisen pöydän miesporukka alkaa kommentoimaan juttujamme ja naurattaa meitä typerillä vitseillään. Miehet on enemmänkin setiä, varmaan 50-60 vuotiaita. Kun jompi kumpi meistä nousee vessaan tai tiskille niin ei ole kyllä vaikea huomata kuinka nämä sedät kuolaa nuorta vartaloa ja toisilleen meistä jotain kommentoikin. Perseitä ja tissejä mittaillaan ja heitellään kommenttia että kylläpä noita ois kiva puristaa ja läpsiä. Illan edetessä miehet siirtyvät vaivihkaa meidän pöytään.

Viinipullon tyhjentyessä oon jo ihan totaalisessa humalassa, mutta hauskaa ainakin on. Meille tarjotaan lisääkin juotavaa ja kohta tunnen kun humala alkaa muuttua jo känniksi. Kaikki naurattaa ja välillä täytyy nousta tanssimaan kun joku tosi hyvä biisi lähtee soimaan. Pystyssä pysyminen tanssiessa ei ole enää mitään maailman helpointa ja välillä horjahdan niin että joku sedistä saa olla sankari ja ottaa mut kiinni ja vetää syliinsä. Huomaan että jotkut niistä alkaa olla jo aika rohkeita ja ottaa kiinni lanteilta tai reidestä tai pitää vähän turhan pitkään sylissä. Yksi niistä ukoista silttelee pöydän alla mun reittä ja välillä sen sormet käy jo aika korkeella hameen helman alla. Kännissä keskityin lähinnä selittämään kaikkia tyhmiä juttuja ja nauramaan muiden pöydässä istuvien samanlaisille jutuille.

Ravintolat saavat olla auki vain yhteentoista illalla ja kun henkilökunta tulee sanomaan että nyt on aika lähteä, tuntuu kuin ilta olis vasta alkanut. Yks niistä meidän seuraan liittyvistä ukoista ehdottaa että iltaa voisi jatkaa hänen hotellihuoneessaan. Siellä on kuulemma laivareissulta tuotuja tuliaisia, eli juomat ei ainakaan lopu. Musta ehdotus on todella hyvä ja oon tyytyväinen ettei vielä tarvi lähteä kotiin ja lopettaa kesä illanviettoa näin aikaisin. Saaralla on nälkä ja hän sanoo käyvänsä hesellä tai jossain muussa pikaruokaravintolassa syömässä ja tulee perästä. Pari muuta niistä ukoista menee myös mukaan.

Hotellille mun kanssa suuntaa siis tämä jatkoja ehdottanut setämies - Jari. Kaljamahainen ja kännissä härskiksi muuttunut jonkin sortin pikkupomo. Kun jäämme kahden Jari alkaa heti vitsailemaan siitä kuinka ehditään naimaan ennen kuin muut tulee ja sanoo että onkin ottanut koska pääsee kunnolla näkemään "nää sun tissit" ja samalla puristaa mun toista rintaa topin päältä. Otin heitot ihan vitsinä ja sanoin naureskellen takaisin että en malta oottaa ja että täytyy ryhtyä heti hommiin kun olen vielä edes jotenkin tajuissani enkä ihan liian kovassa kännissä ja sammu ennen aikojani. Jari heitti takaisin että mitäpä se sammuminenkaan haittaisi, ja nauraen ja kiusallani sanoin että totta, Jarin on parempi luvata että hoitaa hommat siitäkin huolimatta että nukahdan. Läpänheitto jatkui koko lyhyen matkan hotellille.

Hotellille saavuttuamme Jari avasi estelyistäni huolimatta skumppapullon ja skoolasimme yhdessä lasilliset. Jari meni käymään vessassa ja itse heittäydyin sängylle selaamaan kännykkää odotellessani. Skumppaa hujahti heti päähäni ja näkökenttä alkoi ärsyttävästi kapenemaan ja oli vaikea kirjoittaa WhatsApp-viestejä. Laitoin silmät hetkeksi kiinni ja odotin pahimman kännin laantumista. Ennen kuin huomasinkaan sammuin siihen sängylle kännykkä kädessä todella syvään uneen. Minua ei saa sammuttuani mitenkään hereille - parasta on vain jättää siihen nukkumaan.

Jari tuli vessasta hetken päästä vain huomatakseen että retkotin sängyllä selälläni syvässä unessa. Se koitti mua ravistella ja herätellä, mutta ilman tulosta. Siinä kun Jari katseli mua ja mun vartaloa, vaaleaa toppia mistä näkyy ohuitten rintsikoiden läpi nöpöttävät nännit ja lyhyttä hametta mikä oli noussut vieläkin ylemmäs siinä maatessani, sille nousi välittömästi irstaita ajatuksia siitä mitä se vois nyt tehdä mulle tilaisuuden tullen. Olinhan sanonu sille (vaikkakin vitsillä) että panee mua vaikka sammuisinkin. Jari soitti nopeesti kavereilleen ja ehotti että he menee jatkaa iltaa jonkun toisen huoneeseen ja että Jari liittyy seuraan myöhemmin.

5

2328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jari tuli istuun siihen sängyn laidalle, laski kätensä mun reidelle ja silitteli pehmeetä ihoa. Se ote oli aika ahnas ja Jari puristelin eka yhtä reittä ja sit aika nopeesti molemmilla käsillä mun molempia reisiä. Se siirry koko ajan ylemmäs ja puristellessa se myös aina levitti mun reisiä hiukan. Se hiveli mun ihoo ylös alas ja joka kerralla ylös tullessa sen sormet osu lähemmäs ja lähemmäs mun nivusia ja pillua. Jari nosti mun hameen helmaa vielä ylemmäs niin et mun pikkarit tuli kokonaan näkyviin. Se hengitti raskaasti ja mutisi jotain itekseen.

Jari levitti mun jalkoja nostamalla niitä yks kerrallaan enempi haaraan niin et sillä oli esteetön näkymä mun pikkareilla verhottuun pilluun. Mulla oli stringit ja ne oli luiskahtanu vähän paikoiltaan niin et niitten toinen reuna oli huonosti ja mun toinen häpyhuuli näky kokonaan. Ku Jari huomas sen se huokaili jo tosi ahnaasti ja nyt viimestään kyrpä seiso ihan kovana. Se siveli mun häpykumpua pikkareitten päältä ensin ja sit se vei keskisormen mun vaille koskien samalla paljastunutta häpyhuulta. Ne meiän aikasemmat vitsit oli saanu mua vähän kiihottuneeks ja mun pikkarit oliki vähän märät kiimasta. Vähän aikaa Jari hyväili mun pillua pikkareitten päältä koko ajan vähän kovemmin painaen sen sormee mun pilluvakoon.

Yhtäkkiä Jari lopetti ja kokeili oonko hereillä ravistelemalla mua lujasti. Olin ihan taju kankaalla enkä reagoinu mitenkään, jatkoin vaan unia. Sit Jari alkoi nostaan mun toppia ylös, se veti sen mun rintojen päältä pois ja sit yks käsi kerrallaan kokonaan pään yli pois päältä. Makasin siinä haarat levällään, hame ylhäällä, ja läpinäkyvät pitsiset rintsikat vaan päällä. Jari alko heti puristeleen ihan kunnolla mun tissejä eka niitten liivien läpi, mitkä ei kyl jättänyt mitään arvailujen varaan, ja sit se venytti niitäkin sivuille pois mun rintojen päältä niin et mun rinnat yks kerrallaan paljastu Jarin katseltavaks. Mun nännit nöpötti ja Jari eka vaan molemmilla käsillä aika kovakourasesti silitti mun vatsaa ja kylkiä, ja sit koko ajan ylempää ja ylempää kunnes se jo puristeli molempia tissejä mitkä mahtu hyvin sen isoihin käsiin ja nipisteli nännejä. Sit se kumartu lähemmäs ja alko nuolla ja näykkiä niitä vuorotellen. Se veti niitä ja puristeli samalla tosi kovaa ja ahnaasti.

Äkkii Jari nousi ja kävi eteisessä. Se kävi hakemassa kännykkänsä mitä räpläs hetken aikaa ja lopulta otti musta kuvan. Ja toisenkin. Se hetken aikaa katto mua ja sit se otti mun pikkareitten reunasta kiinni ja veti niitä ylöspäin niin että toinenkin pikkareitten lahkeen reuna meni mun häpyhuulien väliin - ja otti lisää kuvia. Sit se ei selkeesti enää voinu odottaa, laitto kännykkänsä pois ja kaivo sen ison, ehdan setämiehen kyrvän housuistaan, runkkaa sitä pari kertaa ja tuli polvilleen sängylle ihan mun pään viereen. Se käänsi mun päätä yläkenoon niin et mun suu aukes hiukan. Eka se runkkas mun naaman eessä ja läpsytteli sen kyrvällä mun poskia ja huulia. Sit se veti mun leukaa vielä alaspäin että mun suu aukea lisää ja se tunki sen mulkkunsa mun suuhun. Se liikutteli sen kyrpää ees taas mun suussa mun poskee vasten ja välillä syvälle kurkkuun asti. Hetken se oli liikkumatta, kurkotti yöpöydälle, otti kännykkänsä ja jatko sillä kuvaamista samalla ku sen kyrpä oli mun sammuneessa ja veltossa suussa.

Hetken päästä Jari lopetti ja nousi. Se riisu sen vaatteet ja otti myös multa rintsikat pois. Mun pikkareita sen oli vähän vaikeempi saada pepun yli pois ku makasin selälläni ja siks se käänsiki mut vatsalleni et sai vedettyä ne pois kokonaan. Se levitti mun haaroja lisää ja nyt mun paljas pillu paljastu kokonaan. Jari puristeli mun persettä, siveli selkää ja sit sen sormet eksyki jo mun persvakoon ja pillulle. Se sormeili mun märkää pillua ja yhä useemmin myös persereikää. Mulla ei oo ollu aiemmin ku vaan yks seksikumppani ja senki kanssa pantiin vaan paristi, ja anaaliseksiä en oo ikinä harrastanu.

Jarin hengitys oli jo tosi raskasta, se huohotti ja mutisi huoraa ja pikkupillua ku se alko nuolla mun pillua takaapäin. Se asetteli mua parempaan asentoon koukistamalla mun polvia mun alle niin et mun peppu nousi ylemmäs ja pillu paremmin tarjolle. Sit se tuli polvilleen mun taakse ja hiero kovaan kyrpänsä terskaa mun pillua ja peppua vasten. Sit se ei enää malttanu ja pysähty terskallaan mun pillunreiälle ja alko työntyy sisään. Sen vitun paksu kyrpä täytti mun pillun hitaasti ihan kokonaan. Jari alko kyntää mun pillua, se piti mun lantiosta kiinni ja veti mua koko ajan kiinni itteensä. Sen pallit läiski mun klittaa samalla ku se pani mun litisevää pillua.

• Anonyymi

Nautinnollinen homma,

• Anonyymi

Yhtäkkii Jari lopetti ja veti kyrpänsä ulos. Se laski mun peppua alemmas, suoristi jalat ja laitto ne melkeen yhteen kiinni. Sit se levitti mun persettä niin et näki mun käyttämättömän persereijän. Ei menny kauaa ku se hiero sen terskaa siihen reiälle, levitti mun omaa kiimanestettä siihen ja omaan kyrpäänsä. Se istu mun reisien päällä ja sit alko työntää terskaansa ja paksuu kyrpäänsä mun perseeseen.

Se ei meinannu millään mennä ni Jari työnsi kovempaa vaan, levitti mun pyllyä ja paino kyrpäänsä sisään. Mua pantiin perseeseen ekaa kertaa ja olin ihan taju kankaalla. Ehkä ihan hyvä niin koska se ois muuten varmaan sattunu. Pikkuhiljaa Jari sai tungettua sen paksun kyrpänsä ja alko nussia mua anaaliin. Se aloitti hitaasti mut hetki hetkeltä sen vauhti kiihtyy ja sit se nussi jo ihan rajusti kutsuen mua sen pikku persehuoraks ja itteään sedäks joka antaa tytölle kunnolla oikeen miehen kyrpää.

Jari työns kyrpänsä syvälle ja sit veti sen melkeen kokonaan ulos, nussi kovempaa ja kovempaa ku se alko olla lähellä tulemista. Se otti mun hiuksista kiinni, veti niistä niin et mun kasvot nousi tyynyltä näkyviin, työns kyrpänsä niin syvälle mun perseeseen ku sai, karjas useesti samalla ku tyhjensi sen spermat mun anaaliin. Hetken aikaa se työnteli vielä itteään ja sen kyrpä sykki mun sisällä työntäen viimeisiä tippoja lastistaan.

Jari veti ittensä ulos musta ja spermaa valu mun perseestä pillulle ja reisille asti. Hetken aikaa se tasas hengitystään kunnes nousi ja otti taas kännykällään kuvat mun mällisestä perseestä ja pillusta. Sit se meni suihkuun, veti vaatteet päälle ja lähti viettään iltaa niitten muitten seurueen ukkojen Ja Saaran kanssa. Mä jäin sammuneena siihen sängylle tietämättä mitään siitä että mut oli just häpäisty ja perseneitsyys viety. Heräsin siitä sängyltä samasta asennosta yksin seuraavana aamuna, tajusin aika nopeesti mitä oli tapahtunut ja lähin walk of shamelle kohti kotia.

Myöhemmin muutamien päivien päästä sain viestejä tuntemattomasta numerosta. Niissä oli kuvia musta sammuneena ja puol alastomana siinä hotellin sängyllä ja videoita ku Jari panee mua mun jokaseen reikään. Ne oli ihan helvetin kiihottavia ja vieläkin palaan niihin kuviin ja videoihin ku sormetan itteäni.

• Anonyymi

Nautinnon kuvia.

• Jatkoa olisi kiva lukea. Vastasitko noihin viesteihin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      132
      3029
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      271
      2688
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1708
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      209
      1675
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      59
      1572
    6. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      83
      1239
    7. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      45
      1228
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1202
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      305
      1063
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1022
    Aihe