Epäonnistunut silmäluomileikkaus?

Anonyymi

Olin pari viikkoa sitten yläluomileikkauksessa ja turvotus alkaa olla kadonnut. Heti leikkauksen jälkeen silmät oli tosi avonaiset ja hyvännäköiset mutta etenkin toinen luomi alkoi näyttää heti leikkauspäivän jälkeen että on avonaisempi sisäkulmasta ja laskeutuu ulospäin aiheuttaen vähän hassun ja surullisen katseen. Myöskään toinen silmä ei ole enää niin avonainen kun turvotus on kadonnut, ja molempien silmien päällä luomi yhä ”makaa” - tokikaan ei lähelläkään ripsiä niin kuin lähtötilanteessa ja näkökenttä on suurentunut, mutta kuitenkaan tilaa ei tullut yhtä paljon kuin ehdin jo innostua alkuvaiheessa (ajatellen luomivärejä ja etenkin eyelinereita). Pään ollessa aavistuksen taaksepäin kallellaan luomet näyttää siltä kuin olisin niiden halunnut näyttävän. Jos pidän päätä ihan suorassa olemus on yhä melko raskas. Jopa mies joka ei yleensä huomaa mitään, kommentoi tätä eli hänkin odotti isompaa muutosta. Silmät kiinni tulos ei myöskään ole sileä vaan luomi on rypyssä kuten ennenkin.

Tästä on turha varmaan mainita kirurgille ennen syksyn tarkastusta. Myöskin sanotaan että lopullinen tulos ottaa muutaman kuukauden, jopa puoli vuotta. Nyt olisinkin kiinnostunut kuulemaan onko mahdollista että tuo roikkuva ”läski” voi tuosta vielä vetääntyä vai onko se 6kk kehitys lähinnä huonompaan suuntaan menevää ennen ”todellista tulosta”?

3

620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikka näyttääkin siltä niin turvotus ei ole hävinnyt vielä kokonaan parissa viikossa. Odota rauhassa leikkaustuloksen asettumista. Jälkitarkastuksessa ehkä nähdään jo aika lähelle lopullista, joten kannattaa keskustella lääkärin kansaa jos silloin on vielä moitittavaa.

• Anonyymi

Kiitos kommentista. Tarkoitatko että myös tuo nyt roikkuvalta iholta vaikuttava kohta voi olla turvotusta ja saattaa kadota ajan myötä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kommentista. Tarkoitatko että myös tuo nyt roikkuvalta iholta vaikuttava kohta voi olla turvotusta ja saattaa kadota ajan myötä?

Voi hyvinkin olla. Minulla ainakin koko leikkaushaavan alue molemmissa oli selvästi paksu "pantura" kuukausikaupalla, ennen kuin tasottui. Onneksi piiloutui luomipoimuun (synnytti tavallaan oman poimunsa).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4682
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 163
      1049
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen