Osuuspankin kortti lukittui

Anonyymi

Alkaa olla mitta täysi osuuspankkia, tunnus oli varmasti oikea, kävin kahdessa kaupassa juuri aikaisemmin ja kolmannessa lukittui samalla tunnuksella. Onneksi sattui olemaan toisen pankin tilillä rahaa, muuten olisi jääneet ostokset siihen.

Miten helvetissä ne voi lukita kortin vaikka okea tunnus, tuskinpa se vika kaupan päätteessä oli, käynyt samassa liikkeessä satoja kertoja. Uusi myyjä näytti olevan kassalla, mutta tuskinpa sekään mitään virhettä teki. Vai visako sen virheen teki kun maksoin luottokortilla kuten yleensäkin, tilillä varmasti katetta ja luottoraja ei lähelläkään.

14

495

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitäisi saada poistettua lukistus kirjautumalla otto-automaatilla, mutta jos olisi mökkipaikkakunnalla ja vaikka sata kilometriä lähimmälle automaatille niin hankalaksi menisi. Onneksi ei tarvitse käydä pankissa, kuinkahan moni edes tietää miten poistaa lukitus. Ja mistä tietää toimii sekään.

Mitenkähän jos aikaisemman kaupan kassa olisi yrittänyt käyttää tiliä, mutta ei kai sekään onnistu ilman korttia, ei se siinä kassalla voinut mitään yrittää.

• Anonyymi

Kortin käytössäkään ei ollut mitään poikkeuksellista, paitsi että ensimmäistä kertaa moneen vuoteen kävin myös alkossa. Ei edes nolottanut vaikka jonoa tajana, mutta ärsyttävää kun täytyy kaivella henkkaritkin kuin epäilisivät rikolliseksi. Hyvä tietysti tarkastaa jos joku olisi varastanut kortin ja yrittäisi käyttää.

• Aktiassa on sama meno päällä!Ihmisiltä kysellään henkilötietoja kuin DDR ssä aikanaan ja pankkipalvelut voidaan sulkea täysin mielivaltaisesti!
        Ulkomaalaisiin Itäeurooppalaisiin kohdistetaan rasistisia metodeja ja enää puuttuu ettäsäästöjä aletaan takavarikoimaan kuten suurissa maissa esim Britania!

• kissamies57 kirjoitti:

Aktiassa on sama meno päällä!Ihmisiltä kysellään henkilötietoja kuin DDR ssä aikanaan ja pankkipalvelut voidaan sulkea täysin mielivaltaisesti!
        Ulkomaalaisiin Itäeurooppalaisiin kohdistetaan rasistisia metodeja ja enää puuttuu ettäsäästöjä aletaan takavarikoimaan kuten suurissa maissa esim Britania!

Ihmisten ja avioparien maksuja ja ostoja tarkkaillaan ja kenen pyynnöstä!?
        Perusteluna on että pankilla on oikeus tuntea asiakkaansa hyvin,siis mitä se hyvin tarkoittaa??
        Ilmeisestikkin he haluavat seurata ihmisten rahan käyttöä ja jos se ei heitämiellytä he etsivät syytä aloittaa rikostutkinnat asiakkaiden rahankäytöstä!
        Tähän ollaan tultu kun pankit toimivat salaisena poliisina ja uhkailevat asiakkaita!
        Paras asiakas on se jolla ei ole penniäkään tilillä vaan on aina pers auki kunhan maksaa
        palvelumaksut.
        Vakavarainen asiakas on kummajainen tässä uudessa EUn pankki DDRssä jota seurataan
        päivittäin kuin suurtakin rikollista.Poliisit toimivat poliittisten ryhmien alaisuudessa
        eivätkä ole enää epäpoliittinen järjestö vaan maailman valtaan pyrkivän eliitin
        juoksupoika!

• Anonyymi

Jälleen kerran tuli todistetuksi se nerous jota olen harrastanut koko elämäni. Kotona ja taskussa on käteistä aina, reilusti.
      Korttia käytän max pankkiautomaatilla, ellen käy pankin tiskillä nostamassa rahaa. Kortin nostoraja on 2000 eur vuorokausi, osto ja laskunmaksu vara 5000 euroa vuorokausi.
      Eipä minulla niin isoja ostoja tai laskuja ole, koska minulla on valmis elämä, enkä tarvitse mitään isompaa.
      Applen puhelinen ostin käteislaskulla viime viikolla, lasku tulee perässä. Eläkkeellä on pienet huvit.

• Anonyymi

Sinulla on hövelisti ostovoimaa.:) Oman OP-kortin käteisnostoraja on 50 € ja varmennetut korttiostot 120€ /vrk..

• Anonyymi

Eipä kovin arvokasta pysty ostamaan 120€:lla ja käteisellä vielä vähemmän jos 50€ lompakossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä kovin arvokasta pysty ostamaan 120€:lla ja käteisellä vielä vähemmän jos 50€ lompakossa.

No ei , yleensä päivittäisostokseni ruokakaupasta ovat siinä 15-20 €, joten ei lähelläkään rajaa :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei , yleensä päivittäisostokseni ruokakaupasta ovat siinä 15-20 €, joten ei lähelläkään rajaa :)

Verkkopankissa voit määritellä itsellesi käyttörajat. Jos et satu verkkopankkia käyttämään niin sitten konttorilla. Vaikka 100000 euroa päivässä. Eri asia on luottoraja,.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Verkkopankissa voit määritellä itsellesi käyttörajat. Jos et satu verkkopankkia käyttämään niin sitten konttorilla. Vaikka 100000 euroa päivässä. Eri asia on luottoraja,.

No siellähän minä nuo asetinkin, ja voisi pudottaakin. Miksi tiedotat tuosta?

• Anonyymi

Mitä järkeä on enää pitää rahaa pankeissa kun voi säästöt vaihtaas kultalaatoiksi joita netissä on myynnissä vapaasti vielä?
        Suurenpi talletus pankissa on jo tänäpäivänä riski koska pankit ovat muuttuneet arvaamattomiksi ja voivat vaikka takavarikoida ihmisten rahat kunhan tämä systeemi etenee siihen vaiheeseen.kaiken lisäksi raha pankissa ei enää tuota mitään eikä korkoja makseta vaan pian aletaan pyytämään rahaa siitä jos säilyttää rahaa pankissa!
        Tähän on tultu ja pienet kultavarannot kotona ovat paljon varmenpi turva pahoina päivinä kuin
        rahat varkaiden ulottuvilla,siis pankkiirien!

• Anonyymi

KANNATTAA
      sitä ilman tunnusluku näpttelyä mahdollisuutta muistaa koettaa ensin,
      jos ei kovin isot ostokset

muistakseni nostaneet rajaa , onko jo lähel 50 mitä voi maksa ku vaa käyttää korttia koneen lähellä?

tällöin ei joudu uhriksi jos pin naputtelu vehkees joku häiriö? olisi?

• Anonyymi

itseäni välil kauhistuttaakin naputtaa näin korona aikana tuota pin näppäimistöä, mut ei näytä sairautta tulleen ainakaan viime käynnin jälkeen

josta köyhällä toki jo aikaa PALJON..

• Anonyymi

Harvoin jää alle 50€ ja jos ei paljon käytä lähimaksua niin siinäkin joutuu naputtelemaan puolen vuoden välein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3959
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2863
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2709
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2114
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe