totta-vai-tarua-vaiko-mysteeri 2

Anonyymi

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulle tulee mieleen ko multa hukku viinapullo halkopinon takaa vuonna -93 mölkkysten tanssilavan luona ja satavarma olin minne sen panin. Oisko joku löytännä ja repiny naamaansa.

      • Anonyymi

        Join sen, sori hei siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Join sen, sori hei siitä.

        Ai sinäkö se olit. Noh, saat anteeks ko aikaa on kulunut jo niin kauan. Sillon vitutti ko jano oli hirvee ja pulloo ei löydy mistään.


    • Anonyymi

      Tällainen aloitus menee täysin hukkaan, jos ei kerro mistä on kyse, vaan laittaa jonkin poistetun linkin.

      • Anonyymi

        Vaikea laittaa kun pelkään että taas koko ketju poistetaan. Mutta pakkohan mun on se laittaa sillä olet oikeassa. Aloitus menee hukkaan. Minä vaan ajattelin että miksi täällä Suomi 24 on kiellettyjä aiheita mistä ei saa vapaasti puhua tai kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea laittaa kun pelkään että taas koko ketju poistetaan. Mutta pakkohan mun on se laittaa sillä olet oikeassa. Aloitus menee hukkaan. Minä vaan ajattelin että miksi täällä Suomi 24 on kiellettyjä aiheita mistä ei saa vapaasti puhua tai kirjoittaa.

        Hyvä ainakin että oli joku joka ainakin huomasi aloitukseni ja nyt kun laitan ton ekan poistetun ketjun sisällön tämän jälkeen niin katotaa ehdittekö lukea sen kun se jo poistetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ainakin että oli joku joka ainakin huomasi aloitukseni ja nyt kun laitan ton ekan poistetun ketjun sisällön tämän jälkeen niin katotaa ehdittekö lukea sen kun se jo poistetaan.

        Mua sattuu sydämestä joka kerta kun näen viestini poistetun, sillä satsaan niihin muutakin kuin vain mielipiteen. Niissä on asiaa. Sen ymmärtäisin jos viesti poistetaan, jossa olisi jotain sääntöjen vastaista kuten mitä sitä niissä säännöissä nyt onkaan. Rotusortoa, panettelua, herjaamista jne jota ei saa viljellä. Minä en sellaista tee vaan puhun asiaa ja haluaisin keskustella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua sattuu sydämestä joka kerta kun näen viestini poistetun, sillä satsaan niihin muutakin kuin vain mielipiteen. Niissä on asiaa. Sen ymmärtäisin jos viesti poistetaan, jossa olisi jotain sääntöjen vastaista kuten mitä sitä niissä säännöissä nyt onkaan. Rotusortoa, panettelua, herjaamista jne jota ei saa viljellä. Minä en sellaista tee vaan puhun asiaa ja haluaisin keskustella.

        Miks sä haluat keskustella mysteereistä vai tabuista vai mistä. Vai siitä kun täältä poistetaan viestejä ilman syytä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks sä haluat keskustella mysteereistä vai tabuista vai mistä. Vai siitä kun täältä poistetaan viestejä ilman syytä?

        Eihän täällä mitään keskustella. Vittuillaan vaan toisille päin naamaa ja haukutaan hörhöksi tai mielisairaaksi jos olet liian syvällinen tai muuten oikeassa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Tåytyihän Petterssonia verrata Haamumieheen sillä silloin kun Pettersson pidätettiin Haamumiestä pidettiin vielä murhaajana. Nyt pidetään Stig Engströmiä murhaajana ja olen nähnyt kuvan missä hänelläkin on Haamumiehen pää. Tuo niinsanottu Haamumies kummittelee murhan ympärillä ja ainoa selitys minkä minä olen lukenut niin hän olisikin vain joku murhapaikan lähistöllä asustellut kyläjullu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tåytyihän Petterssonia verrata Haamumieheen sillä silloin kun Pettersson pidätettiin Haamumiestä pidettiin vielä murhaajana. Nyt pidetään Stig Engströmiä murhaajana ja olen nähnyt kuvan missä hänelläkin on Haamumiehen pää. Tuo niinsanottu Haamumies kummittelee murhan ympärillä ja ainoa selitys minkä minä olen lukenut niin hän olisikin vain joku murhapaikan lähistöllä asustellut kyläjullu.

        Tuo niinsanottu Haamumies kummittelee murhan ympärillä ja ainoa selitys minkä minä olen lukenut niin hän olisikin vain joku murhapaikan lähistöllä asustellut kyläjullu.

        Tarkoitin hullu. Googlasin Palmemordet på svenska ja siellä sanottiin että mies jonka taiteilijatar näki Smala Grändillä olisi ollut joku paikkakunnalla asustanut mies joka oli Palmen ihailija ja ihailija sillä tavalla että jäntä olisi pidettävä vähän päästään vialla olevana.

        https://sv.wikipedia.org/wiki/Palmemordet#Fantombilderna
        Tuo teksti on koneen kääntämä ja sen voi lukea alkuperäiskielellä valitsemalla kieleksi ruotsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo niinsanottu Haamumies kummittelee murhan ympärillä ja ainoa selitys minkä minä olen lukenut niin hän olisikin vain joku murhapaikan lähistöllä asustellut kyläjullu.

        Tarkoitin hullu. Googlasin Palmemordet på svenska ja siellä sanottiin että mies jonka taiteilijatar näki Smala Grändillä olisi ollut joku paikkakunnalla asustanut mies joka oli Palmen ihailija ja ihailija sillä tavalla että jäntä olisi pidettävä vähän päästään vialla olevana.

        https://sv.wikipedia.org/wiki/Palmemordet#Fantombilderna
        Tuo teksti on koneen kääntämä ja sen voi lukea alkuperäiskielellä valitsemalla kieleksi ruotsin.

        Tuo kun valitsee kieleksi suomen niin se kääntää (kone) koko sivun suomeksi mutta tekstiin tulee aika jänniä kömmähdyksi' juten tuolla alla "kämmenmurhaaja" Palm = kämmen joten Palme mord kääntyi "kämmenmurhaksi". Vrt ruotsalainen puu.

        Neljä vuotta sitten kirjailija ja entinen Nybrobon Lars Larsson julkaisi kirjan "Kansa-kunnan vihollinen", jossa hän aloitti teorian, että Stig Engström, ns. Skandian mies, oli kämmenmurhaaja.

        Kun Skandiamies tuli taas tapetille olin juuri aloittanut samaan aikaan 17.05.2018 kirjoittamaan pakinaani Olavi Palmun murheesta. Laitan sen myöhemmin jonnekin noista ketjuista jonne nyt lähdette seikkailemaan. Näistä ketjuista tulee muuten liian pitkiä eikä niitä jaksa kukaan alkaa lukemaan. Mun päähenkilön nimeksi tuli Karl Keps alias Kalle Keppinen, jonka kaksi suomalaista naista olivat nähneet elokuvateatteri Grandin aulassa. Oli myös Dekoriman kulmilla nähty kaksi suomalaista tyttöä, mutta heistä ei ole mitään todisteita, että he olisivat olleet siellä. samalla lailla kun ei ole Skandia-miehestäkään ihan konkreettisia todisteita, että hän olisi ollut paikan päällä.
        Nämä naiset kysyivät Dekorimamieheltä kelloa ja näkivät aseen tuon kainalossa. Mies puhui suomea radiopuhelimeen ja voivotteli sitä kun hänet oltiin tunnistettu.

        Tossa ketjussa "Olavi Palmun murhe" sain idean tarinaan kun Google käänsi kepsin korkiksi, jota se onkin mutta se on myös lippalakki. Samaan aikan tuli lehtiin Ruotsissa Skandiamiehen tarina uudestaan. Sattumaahan se on vai väitättekö että viestiketjuani oltaisiin seurattu Ruotsia myöten. Voisimmehan alkaa näin kavereiden kesken puhua
        vain "kämmenmurhasta" mikä olisi meidän salakieltä.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15286404/olavi-palmun-murhe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän täällä mitään keskustella. Vittuillaan vaan toisille päin naamaa ja haukutaan hörhöksi tai mielisairaaksi jos olet liian syvällinen tai muuten oikeassa.

        Ei kaikki kaikkia hauku.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10792
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      208
      2882
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1686
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1536
    Aihe