..Rumppi oli kysellyt. Potkut saaneen neuvonantajansa mukaan.
Aika hyvä kysymys.
Kannattaisi kertoa Uuno Kailaan runo Rajalla:
Raja railona aukeaa.
Edessä Aasia, Itä.
Takana Länttä ja Eurooppaa;
varjelen, vartija, sitä.
Takana kaunis isänmaa
kaupungein ja kylin.
Sinua poikas puolustaa,
maani, aarteista ylin.
Öinen, ulvova tuuli tuo
rajan takaa lunta.
-- Isäni, äitini, Herra, suo
nukkua tyyntä unta!
Anna jyviä hinkaloon,
anna karjojen siitä!
Kätes peltoja siunatkoon!
-- Täällä suojelen niitä....jne...
höh, "kuuluuko Suomi Venäjään"..
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Trump oli vieraillut jo viime vuosituhannella Suomessa. Nyt näkisin kaksi vaihtoehtoa: 1) Kysymyksessä oli historia, "Kuuluiko Suomi Venäjään?" Vastaushan on kyllä, 1800-luvulla.
2) Trump on menettänyt muistinsa.- Anonyymi
Niin tai 3) Bolton valehtelee
- Anonyymi
Hiukan epäilen, onko Trumppi sanonut ihan noin. Luulisi Trumpin tietävän Suomen itsenäiseksi valtioksi, kun kävi 90-luvulla täällä tekemässä bisnestäkin.
- Anonyymi
..hän on myös pyytänyt Kiinalta apua voittaakseen vaalit. Sanoo potkut saanut neuvonantaja -haluaa varmistaa sairasvakuutuksensa , pakko kirjoittaa "hatusta"tehdyt "muistelmat"-pakko saada rahaa...
- Anonyymi
Trumpilla on vanhanneet tiedot. Nykyään suomi on USA:n banaanivaltio ja Suomen herrat kilpailevat pääsystä nuolemaan amerikkalaisten persettä.
- Anonyymi
Jospa Trumpilla on jo niin uutta tietoa, ettei me itsekään vielä sitä tiedetä.
- Anonyymi
Nythän venäjä voisi ihan rauhassa miehittää suomen, trumppi toteasi vain että mitäpä se meille kuuluu mitä venäjä rajojensa sisällä häärää.
- Anonyymi
Osa kuuluu ja osa ei. Näet porrrvarin suhmuroinnin seurauksena meni alueita.
Mutta poppi-koneen kanavia katsellessa, olemme selvästi Trumpin puoluetta....
t. haans.sea Milloin Suomi syntyi ?
Jos tarkoitetaan 6.12.1917 niin Suomi ei ole koskaan kuulunut Ruotsiin eikä Venäjään, vai kuinka ?- Anonyymi
Suomi kuuluu henkisesti Venäjään
- Anonyymi
Eihän tuo nyt mikään ihme ole.
Ei USA:ssa kansakaan tiedä oman maansa ulkopuolelta juuri mitään.
Trump voidaan hyvin rinnastaa kansalaisiin. - Anonyymi
Historiaa tunteva vastaa: ei enää.
Perussuomalaiset vastaa: ei vielä.- Anonyymi
suomihan kuuluu Euvostoliiton innoikkammaksi kaiken maksajaksi !
- Anonyymi
Putin kuuntelee radiosta tulevaisuuden uutisia:
"Kiivaita aseellisia yhteenottoja Kiinan ja Suomen rajavyöhykkeellä."
- Anonyymi
Suomalaisten olisi syytä kysyä itseltäänkin kuuluuko Suomi venäjään ,sellaista on meno ollut 60 luvun lopusta lähtien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203