Surullinen tapaus kaikkineen.
"Varsinais-Suomessa Pöytyällä sijainneen Jehovan todistajien valtakunnan salin tuhopolttoa ei enää käsitellä rikosasiana, sillä palon sytyttämisestä syytetty mies on kuollut. Asiasta kertoo Varsinais-Suomen käräjäoikeus."
- https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000006545305.html
Salin polttanut on kuollut
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jehovan todistajien joukossa on keskimääräistä enemmän mielenterveyspotilaita.
Ja kun joutuu kartettavaksi aiheuttaa se lisää mielenterveysongelmia.
Joten todennäköisesti siinä oli yksi uhri.
Jehovan edessä tavataan kerran, pöljät karttajat.- Anonyymi
Tuo mieleneveyteen liittyvä väittämä on kumottu moneen kertaan ettei siihen edes jaksa oikein sen laajemmin palata.
Sen sijaan henkilön merkitseminen ja poislähteneiden demonisointi, mustamaalaaminen, karttaminen ja perhesuhteiden eliniäksi hajalle repiminen aiheuttaa paljon vahinkoa ja osalla se on johtanut itsemurhaan.
Jumaluuksilla ja jumalien tuomioilla uhkailu, uskonlikkeistä ja uskomuksista riippumatta on henkisesti ja inhimillisetikin ajatellen suorastaan sairasta. Sen ainoa tavoite on mielenhallinnallisuus ja toive saada yksi uhri lisää uskomusmaailman ansaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo mieleneveyteen liittyvä väittämä on kumottu moneen kertaan ettei siihen edes jaksa oikein sen laajemmin palata.
Sen sijaan henkilön merkitseminen ja poislähteneiden demonisointi, mustamaalaaminen, karttaminen ja perhesuhteiden eliniäksi hajalle repiminen aiheuttaa paljon vahinkoa ja osalla se on johtanut itsemurhaan.
Jumaluuksilla ja jumalien tuomioilla uhkailu, uskonlikkeistä ja uskomuksista riippumatta on henkisesti ja inhimillisetikin ajatellen suorastaan sairasta. Sen ainoa tavoite on mielenhallinnallisuus ja toive saada yksi uhri lisää uskomusmaailman ansaan.No,se on sinun mielipiteesi.
Minä koen aidon raamattuun perustuvan kristinopin, ei jehovantodistajuuden, olevan armollisen ja anteeksiantavan opin.
Kristillisyyteen ei kuulu kiristäminen. Vain Jumalalla on oikeus tuomita jokainen, tekojensa mukaan. Jos ei ole laupeutta, ei ole armoa.
Toivottavasti siellä Pöytyällä on nyt hyvä mieli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No,se on sinun mielipiteesi.
Minä koen aidon raamattuun perustuvan kristinopin, ei jehovantodistajuuden, olevan armollisen ja anteeksiantavan opin.
Kristillisyyteen ei kuulu kiristäminen. Vain Jumalalla on oikeus tuomita jokainen, tekojensa mukaan. Jos ei ole laupeutta, ei ole armoa.
Toivottavasti siellä Pöytyällä on nyt hyvä mieli."Minä koen aidon raamattuun perustuvan kristinopin, ei jehovantodistajuuden, olevan armollisen ja anteeksiantavan opin."
Tuossa vain on pienoinen ongelma, sillä aitoa Raamattuun perustuvaa kristinoppia ei edes ole olemassa muualla kuin lähdekritiikittömien ja kehäpäätelmäisten uskovien suuriluuloisissa mielikuvituksissa. Sitten noita mielentuottaita koetetaan vielä kaupitella toisillekin jostakin pelastavaina totuuksina, unohtamatta erimielisten tuomarointia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minä koen aidon raamattuun perustuvan kristinopin, ei jehovantodistajuuden, olevan armollisen ja anteeksiantavan opin."
Tuossa vain on pienoinen ongelma, sillä aitoa Raamattuun perustuvaa kristinoppia ei edes ole olemassa muualla kuin lähdekritiikittömien ja kehäpäätelmäisten uskovien suuriluuloisissa mielikuvituksissa. Sitten noita mielentuottaita koetetaan vielä kaupitella toisillekin jostakin pelastavaina totuuksina, unohtamatta erimielisten tuomarointia.No,se on sinun mielipiteesi.
Todennäköisesti et ole lukenut raamattua tarpeeksi, tai edes ollenkaan.
Et tunne opetusta Jeesuksesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No,se on sinun mielipiteesi.
Todennäköisesti et ole lukenut raamattua tarpeeksi, tai edes ollenkaan.
Et tunne opetusta Jeesuksesta.Raamattu on täynnänsä älyllisiä ja moraalisia ristiriitoja sen Eedenin tarinasta alkaen.
Mutta kristinuskomuksien fanaattisuus ja samalla vt-seurankin tyraniset linjuakset ovat "loogisia" seurauksia alla olevan fanaattisuuden valossa.
"Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maaan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan."
"Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan; ja ihmisten vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa'."
"Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa tai tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, se ei ole minulle sovelias. "(Matt. 10:34-38)
Yllä oleva voisi olla minkä tahansa extremistisen separatistiaatteen johtajan suusta lausuttua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu on täynnänsä älyllisiä ja moraalisia ristiriitoja sen Eedenin tarinasta alkaen.
Mutta kristinuskomuksien fanaattisuus ja samalla vt-seurankin tyraniset linjuakset ovat "loogisia" seurauksia alla olevan fanaattisuuden valossa.
"Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maaan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan."
"Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan; ja ihmisten vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa'."
"Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa tai tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, se ei ole minulle sovelias. "(Matt. 10:34-38)
Yllä oleva voisi olla minkä tahansa extremistisen separatistiaatteen johtajan suusta lausuttua.Fanaattisesti monet kristilliset järjestöt auttavat köyhiä, suomessakin. Mutta ei jehovan todistajat.
Auttavat kristilliset järjestöt eivät kysy autettavalta:" mihin uskontoon kuulut"?
Joten se siitä, sinun jutuistasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu on täynnänsä älyllisiä ja moraalisia ristiriitoja sen Eedenin tarinasta alkaen.
Yllä oleva voisi olla minkä tahansa extremistisen separatistiaatteen johtajan suusta lausuttua.Tyypillinen ateistinen vuodatus.
Ateistilla ei ole paljoakaan sääliä muita ihmisiä kohtaan, jos ollenkaan. Sellainen myötätunto ei kuulu ateistin ideologiaan. "Olemme olemassa ilman mitään syytä ja voimme tehdä muille ihmisille mitä mieleen tulee koska elämällä ei ole mitään tarkoitusta"- ajattelee ateisti.
Jos joutuu vankilaan tekojensa vuoksi, niin silläkään ei ole mitään väliä.
Kannatan kristillistä aatemaailmaa, aatemaailmaa jossa ajatellaan:" rakasta Jumalaasi yli kaiken ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumaluuksilla ja jumalien tuomioilla uhkailu, uskonlikkeistä ja uskomuksista riippumatta on henkisesti ja inhimillisetikin ajatellen suorastaan sairasta. Sen ainoa tavoite on mielenhallinnallisuus ja toive saada yksi uhri lisää uskomusmaailman ansaan.Et tietenkään siihen palaa, kun et pysty todistamaan, ettei se pidä paikkansa.
Mene katsomaan salille ja laske niiden määrä jotka istuvat siellä apaattisen näkösenä, suu auki, silmien tapittavan näköisenä tai kävelevän salin käytävillä etusormien viistäen maata.
Niitä on siellä yllättävän paljon.
Myös jotkut lääkeaineet aiheuttavat liikalihavuutta ja salilla onkin siksi yllättävän paljon mammoja jotka ovat yli 100:n kilon keijukaisia.
Näe ja hämmästy.
- Anonyymi
Todella ikävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760