Onkohan Peugeotin 407 2,0 HDi manuaalivaihteisto tulossa tiensä päähän, kun nelosella moottorijarrutustilanteessa tekniikka hiukan viheltää tai ujeltaa 65-50km/h nopeusalueella. Hiukan myös kolmosella, mutta vitosella ja kutosella en ääntä ole huomannut. Auto on 377000km ajettu ja lähinnä maantieajossa. Ehjän makuinen auto muutoin kaikin puolin.
Vaihteisto alkanut lievästi ujeltaa
2
67
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihteet 1-4 menee sivuakselin kautta. 5-vaihde on suora. 5-vaihteella pyörii vain pääakseli eli sivuakselin laakeri hieman ääntää.
Pienestä ujelluksesta ei tarvitse vielä olla huolissaan. Minulla ääntänyt jo 5 vuotta. Se kutonen on rakennettu 5-vaihteen yhteyteen eli voima ei kulje sivuakselin kautta.
Jotenkin näin. Korjatkaa jos ei ole.
RMB54- Anonyymi
Kiitokset poikkeuksellisen hyvästä ja asiantuntevasta kommentistasi!
Oletko kysellyt hintaa korjaukselle?
Vanhana koneinsinöörinä pelkään aina kuluneita laakerointeja. Tuon Peugeotin kaksilitraisen dieselin kanssa on kyllä syytä pitää laakerit ja rattaat kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262798Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292322- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542199Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211812Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891672Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981607- 3031509
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131429- 1331428