matalapaineen muorostumisen Seinäjoelle, ja koko länsisuomeen, ukonilmoja ei ole eikä tule.
Ihan rannikkoa matalapaineet menee viistäen, Kurikassa ja Vaasassa saattaa sataa kaatamalla, mutta sitä edemmäs ne ei pääse.
Kaikki tuulimyllyt tai suurin osa on rannikolla, itä-suomessa hyvin vähän, ja tämä saa koko ekosysteemin sekaisin. Kuivuus ja kurjuus saa maanosan missä ihmiset on yksinkertaisia maan karuksi
Tuulimyllyt estävät
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Älä viitti, käynny tarkistamas lääkitys, tämä kyllä niiiin soopaa!
- Anonyymi
Kuten sanoin maa on karua ja ihmiset yksinkertaisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanoin maa on karua ja ihmiset yksinkertaisia
Siksi syntyy aloituksen kaltaista huuhaata?
Ei vaan kyseessä on perinnöllinen sairaus jota sairastaa prosentti väestöstä.
- Anonyymi
Parasta mitä Seinäjoelle on tapahtunut pitkään aikaan.
- Anonyymi
onneksi se uusi mielisairaala valmistuu pian saadaan lakeus ruotuun taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onneksi se uusi mielisairaala valmistuu pian saadaan lakeus ruotuun taas
paskan haju ja omakehu on seinäjoella niin vahva ettei pilvelvetkään mahdu enää ilmatilaan,kohta aurinkokin karkaa kun sitä rupee liikaa naurattaa tää touhu
- Anonyymi
Onneksi mulla on foliohattu niin muhun ei vaikuta.
- Anonyymi
mulla on sukelluspuku vuorattu foliolla ja kypärä myös...silti pitää ottaa öisin pameja kun humisee...ristuksen myllyt...onneksi äiteen vieressä saa nukkua siskoon ja veljen kans
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064632Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491504
- 361403
- 381226
- 141132
- 1591026
- 271018
- 6944