1.7 alkaen päästetään 1000 turistiä päivittäin

Anonyymi

Kuinkahan tuohon joukkoon pääsisi mukaan ?

Olisi niin kiva pörrätä pitkin tyhjiä Pattayan katuja !

80

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomalaiset ei pääse.

• Anonyymi

Ei pääse eikä thaikut pääse Suomeen.

• Anonyymi

Fiskillä Frankfurtiin ja siitä Bangkokiin. Otat todistuksen negatiivisesta covidista, testit liki ilmaisia nykypäivänä euroopan kentillä.

• Anonyymi

Speksit eivät ole vielä julkisia, kaipa ne ottaa pari koneellista suomalaisia viikoittain.

• Anonyymi

Suomella ja Thaimaalla ei ole yhteistä matkustussopimusta eli suomalaiset ei saa matkustaa thaimaahan eikä thaimaalaiset saa matkustaa Suomeen.

• Anonyymi

Oleskeluluvan Suomeen omaavat thait saavat matkustaa Suomeenkin.

• Anonyymi

Eipä taida olla monella muullakaan maalla, vielä.

• Anonyymi

Luulempa että pattayanpojan puute yltää vielä toisiin ellein kolmansiinkin fääreihin, ennenkuin paikka paratiisista avautuu... sen verran huhuja liikkellä asiasta.

• Anonyymi

Näin kuultiin taas thaimaa-asiantuntijan asiallinen kommentti. Palstan paskanpuhuja.

• Anonyymi

"luulempa"

• Anonyymi

Tuskin tänä vuonna 2020 pääse suomalaiset thaimaahan ollenkaan.

• Anonyymi

näin lähes varmasti tulee käymään, pattayalla on edessä synkät ajat, ihokosketuksen puutteesta elävillä reppanoilla samoin, paratiisi on heiltä suljettu, mahdollisesti pysyvästi, ainakin jos hallitukseen on luottamista, luulempa että paratiisin etsijät voisivat etsiä toista paikkaa paratiksikseen, alan olla aika varma että tämä koronakriisi on vielä päällä vuosia, toivotaan että reppana pääsee paratiisiinsä vuonna 2023 tai 2025.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

näin lähes varmasti tulee käymään, pattayalla on edessä synkät ajat, ihokosketuksen puutteesta elävillä reppanoilla samoin, paratiisi on heiltä suljettu, mahdollisesti pysyvästi, ainakin jos hallitukseen on luottamista, luulempa että paratiisin etsijät voisivat etsiä toista paikkaa paratiksikseen, alan olla aika varma että tämä koronakriisi on vielä päällä vuosia, toivotaan että reppana pääsee paratiisiinsä vuonna 2023 tai 2025.

Viides päivä heinäkuuta. Nainen jo odottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkymättömillä ja leijuvilla lentolipuilla ei juntti matkusta mihinkään, mutta haaveilkoon anona anoille naisen kaipuutaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkymättömillä ja leijuvilla lentolipuilla ei juntti matkusta mihinkään, mutta haaveilkoon anona anoille naisen kaipuutaan.

Reppana "lentolippuja" ei ole ollut olemassa vuosikymmeneen ennen lentokenttää ja sielläkään ne ei oo välttämättömiä kun ne voi esittää kännykästä.

Menolento 05.07.2020

Kesto 9 h 35 min

18:40
        HEL → 9:15
        BKK

(Terminaali 2)

AY145

Kesto 9 h 35 min

Lentoa liikennöi Finnair

Lippusi tarkat tiedot

Lipputyyppi: Business

Ruumaan menevä matkatavara max 23 kg/laukku RUUMAAN MENEVÄ MATKATAVARA MAX 23 KG/LAUKKU
        1 laukku
        Käsimatkatavara KÄSIMATKATAVARA
        1 laukku
        Istuinpaikan valinta ISTUINPAIKAN VALINTA
        Maksullinen
        Muutokset (ennen matkaa / matkan alettua) MUUTOKSET (ENNEN MATKAA / MATKAN ALETTUA)
        150 EUR
        Peruutus (ennen matkaa / matkan alettua) PERUUTUS (ENNEN MATKAA / MATKAN ALETTUA)
        Veloitus 25% / Ei takaisinmaksua
        Nimenmuutos NIMENMUUTOS
        200 EUR
        Finnair Plus -pisteet FINNAIR PLUS -PISTEET
        100%
        Lounge-etu LOUNGE-ETU
        Kyllä
        Priority-turvatarkastus PRIORITY-TURVATARKASTUS
        Kyllä
        Priority-lähtöselvitys ja -koneeseensiirtyminen PRIORITY-LÄHTÖSELVITYS JA -KONEESEENSIIRTYMINEN
        Kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa, että olet tulossa tänne viides päivä heinäkuuta eiks silloin oo usan itsenäisyyspäivä, olet varmasti tietoinen että sinulle pitää olla 3 vrk vanha todistus että et kanna covid virusta, sekä terveysvakuutus jossa on korvaussumma miljoona euroa, sanoin tänne tultaessa sinut lähetetään karanteeniin 14 vrk, omalla kustannuksellasi yleensä 5 tähden hotelliin jonnekin päin rayongia, sekä sinulla pitää olla maahantulolupa jonka myöntää Thaimaan suurlähetystö Helsingistä, luulempa että odottavan aika on pitkä, varsin kun lentoliput oli ns. leijuvia, ja saat vielä odottaa paratiisiisi pääsyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Reppana "lentolippuja" ei ole ollut olemassa vuosikymmeneen ennen lentokenttää ja sielläkään ne ei oo välttämättömiä kun ne voi esittää kännykästä.

Menolento 05.07.2020

Kesto 9 h 35 min

BKK

(Terminaali 2)

AY145

Kesto 9 h 35 min

Lentoa liikennöi Finnair

Lippusi tarkat tiedot

Ruumaan menevä matkatavara max 23 kg/laukku RUUMAAN MENEVÄ MATKATAVARA MAX 23 KG/LAUKKU
        1 laukku
        1 laukku
        Maksullinen
        Muutokset (ennen matkaa / matkan alettua) MUUTOKSET (ENNEN MATKAA / MATKAN ALETTUA)
        150 EUR
        Peruutus (ennen matkaa / matkan alettua) PERUUTUS (ENNEN MATKAA / MATKAN ALETTUA)
        Nimenmuutos NIMENMUUTOS
        200 EUR
        100%
        Lounge-etu LOUNGE-ETU
        Kyllä
        Kyllä
        Priority-lähtöselvitys ja -koneeseensiirtyminen PRIORITY-LÄHTÖSELVITYS JA -KONEESEENSIIRTYMINEN
        Kyllä

No tuollahan jo lenteleekin sutjakkaasti, mutta valokuva kännykän ruudulta leijuupi nääs nääs jotta kerkiää hällä taas .......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menolento 05.07.2020

Kesto 9 h 35 min

BKK

(Terminaali 2)

AY145

Kesto 9 h 35 min

Lentoa liikennöi Finnair

Lippusi tarkat tiedot

1 laukku
        1 laukku
        Maksullinen
        150 EUR
        Nimenmuutos NIMENMUUTOS
        200 EUR
        100%
        Lounge-etu LOUNGE-ETU
        Kyllä
        Kyllä
        Kyllä

Lue thaimaan suomalainen nettilehti . Siinä kerrotaan tarkemmin asiasta .eli ei thaimaahan pääse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menolento 05.07.2020

Kesto 9 h 35 min

BKK

(Terminaali 2)

AY145

Kesto 9 h 35 min

Lentoa liikennöi Finnair

Lippusi tarkat tiedot

1 laukku
        1 laukku
        Maksullinen
        150 EUR
        Nimenmuutos NIMENMUUTOS
        200 EUR
        100%
        Lounge-etu LOUNGE-ETU
        Kyllä
        Kyllä
        Kyllä

katos 2010 on palaamassa maisemiin, kyllä se maahan pääsee huippuurheilija on sen kaima.

• Anonyymi

Kielitaito loppui taas kesken. Kyseessä oli arvio että tuhat tulisi päivittäin. Mitään limiittiä ei ole olemassa.

• Anonyymi

Pattaya on aina ollut Paratiisi ja on yhä niinkuin ennenkin.

• Anonyymi

ymmärrän sinulle se sitä epäilemättä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ymmärrän sinulle se sitä epäilemättä on.

Olisi se sinullekin jos pystyisit. Muuten et olisi täällä puhumasta siitä mistä puute.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi se sinullekin jos pystyisit. Muuten et olisi täällä puhumasta siitä mistä puute.

Resupetteri on juuri puhu siitä, paikka ei ole sen arvoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Resupetteri on juuri puhu siitä, paikka ei ole sen arvoinen.

Olet suurin pattajaboi ja sulla on lyhyet läskisormet. Sinun piti tarinan mukaan olla erinomaisessa kunnossa oleva 194 senttinen mies ja vanhassa kuvassa olet saman korkuinen kuin vanha Hiluxi eli 145 senttiä ja 145 kiloa. Riisiä vedetty jonkun suolaisen valmissoosin kanssa suoraan tarjoussäkistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet suurin pattajaboi ja sulla on lyhyet läskisormet. Sinun piti tarinan mukaan olla erinomaisessa kunnossa oleva 194 senttinen mies ja vanhassa kuvassa olet saman korkuinen kuin vanha Hiluxi eli 145 senttiä ja 145 kiloa. Riisiä vedetty jonkun suolaisen valmissoosin kanssa suoraan tarjoussäkistä?

Niinkö petteri miten omat mittasi ja hengityskoneesi akkujen kapasiteetti, olen 194 pitkä painan 118 kiloa, hieman ylipainoa mutta ei paljon, minulla ei ole toyota hiluxia vaan nissan navara, samoin yöpöydällä on vesipullo, kello ja sormus sormessa... sinulla hoitolaitoksessa punainen nappi ja pienessä kipossa lääkkeesi, reppana, tasan ei mene onnenlahjat.

• Anonyymi

Ei pääse suomalaiset. Ja ne muun maalaiset ketkä pääse on 14 vrk karanteenissa. Suomella ja Thaimaalla ei ole yhteistä matkustussopimusta eli suomalaiset ei saa matkustaa thaimaahan.

• Anonyymi

Kyllä se vaan thaimaakin aukeaa, siihen ei pysty numeroidiootti vaikuttamaan eikä edes hänen hyvät ystävänsä poliisipäällikkö eikä phuketin kuvernööri. Ei tullut kusiset paikat resuperseille, ei karkoituskeskusta eikä edes 10 vuoden maahantulokieltoa. Numeroidioottia varmasti vituttaa.

• Anonyymi

Onko sulla muuta juhannusmietettä, avaudu, ole mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla muuta juhannusmietettä, avaudu, ole mies.

ollaanko peppusia toisillemme...
        N&S

• Anonyymi

Luulempa poika että sinulla on kusiset paikat vähän niinkuin, kokoajan hädästäsi on helppo tehdä johtopäätöksiä, muuten reppana... en tunne poliisipääliköitä sen enempää kuin phuketin pormestaria reppana, älä nyt vielä tilaa vähäisillä varoillasi lentolippua on lähes varmaa että tänne ei kaltaisillasi ole asiaa tänne enää tänävuonna, ja ensivuosikin voi olla kiven alla jos tulee koronan kakkosaalto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulempa poika että sinulla on kusiset paikat vähän niinkuin, kokoajan hädästäsi on helppo tehdä johtopäätöksiä, muuten reppana... en tunne poliisipääliköitä sen enempää kuin phuketin pormestaria reppana, älä nyt vielä tilaa vähäisillä varoillasi lentolippua on lähes varmaa että tänne ei kaltaisillasi ole asiaa tänne enää tänävuonna, ja ensivuosikin voi olla kiven alla jos tulee koronan kakkosaalto.

Vastahan muutama kuukausi sitten kehuit että olit naapurin poliisipäällikön kanssa tutustumassa bangkokissa poliisin salaiseen toimintaan. puhuit siis taas paskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastahan muutama kuukausi sitten kehuit että olit naapurin poliisipäällikön kanssa tutustumassa bangkokissa poliisin salaiseen toimintaan. puhuit siis taas paskaa.

Hienoa että seuraat kirjoituksiani, taisin kyllä laittaa tapaamisesta kuvankin tänne, reppana. eikä se ollut mikään salainen vaan keskusrikospoliisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa että seuraat kirjoituksiani, taisin kyllä laittaa tapaamisesta kuvankin tänne, reppana. eikä se ollut mikään salainen vaan keskusrikospoliisi.

Hällä on elämäntehtävänä kaikenkattava seuranta ja havaittavissa saaraaloinen laatupyöräkateus, sekä muiden ihmisten tekojen kellonaikaseuranta, hän ei päivystä vaan muuten vaan on palstalla 24/7.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiiätkö mikä tämä on ja voin vakuuttaa ettei ole rihkamaa.. 57xAnh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiiätkö mikä tämä on ja voin vakuuttaa ettei ole rihkamaa.. 57xAnh

öö.. 160 senttisen turvonneen läskin alkoholistin sormet palvelutalon huoneessa Suomessa ja lattialle pudonnut vissypullo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

öö.. 160 senttisen turvonneen läskin alkoholistin sormet palvelutalon huoneessa Suomessa ja lattialle pudonnut vissypullo.

Kenelle mahtaa tämä kirjoittaja juhannusmieltään purkaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle mahtaa tämä kirjoittaja juhannusmieltään purkaa?

Sille keneltä ei lähde tuo romusormus sormesta pois ennenkuin ruumiinavauksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sille keneltä ei lähde tuo romusormus sormesta pois ennenkuin ruumiinavauksessa.

On hyvä tämä internet pahaa mieltä purkamaan, koska jos saman tekisi ostarin räkälässä hän niin pataan tulisi niin että pätkähtäisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hyvä tämä internet pahaa mieltä purkamaan, koska jos saman tekisi ostarin räkälässä hän niin pataan tulisi niin että pätkähtäisi.

No tuo vesipullo on ihan perus nestlen juomavettä ja lämmintäkin on, sormus on wolframia erittäin harvinainen... Se on mun vihkisormus 100 vuoden takuulla... Tuskinpa Suomesta saa thaikkuvettä.
        6kmHj0

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuo vesipullo on ihan perus nestlen juomavettä ja lämmintäkin on, sormus on wolframia erittäin harvinainen... Se on mun vihkisormus 100 vuoden takuulla... Tuskinpa Suomesta saa thaikkuvettä.
        6kmHj0

Tuosta voi jatkaa, Kuopiossa
        GttYZ1

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuosta voi jatkaa, Kuopiossa
        GttYZ1

Minä kaiken juon, minä elämäni juon
        Minä naapurinkin viinat juon
        Minä palkat juon, minä eläkkeet juon
        Minä vaimonkin perinnöt juon
        Minä asunnot juon, minä metsät juon
        Minä maat ja minä mannut juon
        Minä raktorin juon, minä hevoseni juon
        Kissat ja koirat sikana juon
        Minä rapulaan juon, minä humalaan juon
        Ja selvin päinkin minä juon
        Minä muutaman juon, minä muutenkin juon
        Ja sittenkin minä juon
        Minä duurissa juon, minä mollissa juon
        Minä alakomahollissa juon
        Talletustillin ja autotallin
        Tillin tallin juon
        Juon, juon, minäpoika juon
        Minä tykkään olla kännissä
        Juon, juon, minäpoika juon
        Tahdon heilua hulluna humalassa
        Hei jaa ja otetaan taas
        Minä tykkään olla kännissä
        Hei jaa ja otetaan taas
        Tahdon heilua hulluna humalassa

• Anonyymi

Tui aloittaa matkat lokakuussa, aivan kuten ennenkin, usealta kentältä Suomesta.

• Anonyymi

Kiinnostavaa, erittäin kiinnostavaa.

• Anonyymi

Aurinkomatkoilla vasta 21.11

mutta aloittavat kuitenkin, ehkä normaalista hieman myöhemmin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aurinkomatkoilla vasta 21.11

mutta aloittavat kuitenkin, ehkä normaalista hieman myöhemmin

Aurinkomatkojen pakettimatkat soveltuu Pattayan rakkaille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aurinkomatkojen pakettimatkat soveltuu Pattayan rakkaille.

suomi24 matkat edellisen kommentoijalle

• Anonyymi

Jos vielä myöhään syksylläkin pitää käyttää maskia koneessa koko lennon ajan niin lento Bangkokiin omalta osaltani saa olla toistaiseksi

• Anonyymi

Maskeja on monenlaisia. Ei sen tarvi olla mikään kirurgin maski. Ohuesta harsomaisesta kankaasta kun tekee niin ei haittaa hengitystä laisinkaan. Lentokonesafkat on muutenkin melkosta moskaa niin ennemmin ostaa lennolle mukaan vaikka subbarista patongin.
        Lento on vaan lento ja sitten sitä on perillä. Otan aina Suvarnabhumista vähän paremman taksin Pattayalle. Maksaa 2500 THB mutta on sitten kunnon auto ja kuski. Tällä menolennolla lennän viides päivä busineksessa kun sattui olemaan pisteitä. Paluulentoa en ole edes varannut vielä. Mennään fiilispohjalta. Karanteenisääntöä ei enää ole. Varmuuden vuoksi hankin lääkärintodistuksen mukaan. Jos nyt jostakin syystä lento peruuntuisi, niin se ei maata kaada. Ilmaiseksi saa siirtää lennon. Se on minulle hyvä vaan jos on vähän väkeä. Suomalaisten kavereiden kanssa käydään veneretkillä ja kalassa samalla porukalla kuin ennenkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Maskeja on monenlaisia. Ei sen tarvi olla mikään kirurgin maski. Ohuesta harsomaisesta kankaasta kun tekee niin ei haittaa hengitystä laisinkaan. Lentokonesafkat on muutenkin melkosta moskaa niin ennemmin ostaa lennolle mukaan vaikka subbarista patongin.
        Lento on vaan lento ja sitten sitä on perillä. Otan aina Suvarnabhumista vähän paremman taksin Pattayalle. Maksaa 2500 THB mutta on sitten kunnon auto ja kuski. Tällä menolennolla lennän viides päivä busineksessa kun sattui olemaan pisteitä. Paluulentoa en ole edes varannut vielä. Mennään fiilispohjalta. Karanteenisääntöä ei enää ole. Varmuuden vuoksi hankin lääkärintodistuksen mukaan. Jos nyt jostakin syystä lento peruuntuisi, niin se ei maata kaada. Ilmaiseksi saa siirtää lennon. Se on minulle hyvä vaan jos on vähän väkeä. Suomalaisten kavereiden kanssa käydään veneretkillä ja kalassa samalla porukalla kuin ennenkin.

resupetteri joutuu ostamaan rahalla kalalta ihokosketusta... tai suomukosketusta.... sitten tuleekin kusiset paikat, hiili jalanjälki ja hotellin sokkeli on halki.. korjaus velka tulee ja saaste pilvi.. Kävin ennen kuusi kertaa vuodessa pattajalla mutta nyt lautta ei kulje enää kuin pattajalta poispäin. Juttelin keskus rikos poliisin kanssa känsäinvälisistä asioista ja hän esitteli minulle togumentteja resupettereiden karkotus määräyksistä. Tulee bannia 11 vuotta.

• Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

resupetteri joutuu ostamaan rahalla kalalta ihokosketusta... tai suomukosketusta.... sitten tuleekin kusiset paikat, hiili jalanjälki ja hotellin sokkeli on halki.. korjaus velka tulee ja saaste pilvi.. Kävin ennen kuusi kertaa vuodessa pattajalla mutta nyt lautta ei kulje enää kuin pattajalta poispäin. Juttelin keskus rikos poliisin kanssa känsäinvälisistä asioista ja hän esitteli minulle togumentteja resupettereiden karkotus määräyksistä. Tulee bannia 11 vuotta.

Niin ja näin , meno on aina samaa kuin simpukkatilassa Amalialla

• Anonyymi

Eilen Yle uutisoi, että juhannuksena olisi päässyt taas Mallorcalle.

Totuus kuitenkin on se, että jo toukokuun lopussa useampikin pyöräilyseura kävi avaamassa kauden Alcudiassa.

Miksi Yle julkaisee valeuutisia ?

vai eikö ne vain osaa ottaa asioista selvää ?

• Anonyymi

"1000 turistiä"? Ettei vaan aloittaja ole se mies joka puhuu sujuvaa ranskää?
      Valtakunnan tollo on patologinen valehtelija. Jos tuollaisia "miehiä" olisi oikeasti keksijöinä ja insinööreinä, niin asuisimme puissa ja luolissa edelleen ja kommunikoisimme örähtelemällä.
      Khao Yain puisto näyttää aukeavan myös 01.07. Kyllä tää tästä kun nuo isot maat saa koronansa kuriin.

• Anonyymi

Eipä sun kommunikointis paljoa eroa örähtelemisestä ainakaan asiasisältöjen osalta 24/7.

• Anonyymi

Muuttolinnut pääsevät normaalisti. 14 vrk karanteeni vietetään kuten Suomessakin huhtikuussa vietettiin eli normioloissa (niin jos sitä enää edes on lokakuussa).

• Anonyymi

Tiedän kaksi lajia, jotka talvehtivat Kaakkois-Aasiassa, mutta kumpikaan näistä ei ole ViskiSeppo, se talvehtii Kanarialla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän kaksi lajia, jotka talvehtivat Kaakkois-Aasiassa, mutta kumpikaan näistä ei ole ViskiSeppo, se talvehtii Kanarialla.

Tunnetko Niuvanniemen lajikirjon, kiljut lajeittain ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnetko Niuvanniemen lajikirjon, kiljut lajeittain ?

vain niiden ulosannin ja se ei ole lauluääni vaan palstalla räksytys

• Anonyymi

Ruokokerttunen muuttaa Suomesta Thaimaan alueelle.

Sika Amalia EI !

• Anonyymi

Ankerias se vasta veitikka on. Syntyy Sargassomerellä, vaeltaa tuhansia kilometrejä skandinavian ja Marokkon välille, Itämeren ja Välimeren joille viettämään aikuisuuttaan. 9-20 vuotiaina sukukypsiksi tultuaan ne vaeltavat takaisin Sargassomerelle taas tuhansia kilometrejä, jossa ne kutevat parinsadanmetrin syvyydessä. Kutemisen jälkeen ne kuolevat.
        Vanhin varmistettu tapaus eli 88 vuotiaaksi. Amalia ei pääse edes "seutulan" kentälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ankerias se vasta veitikka on. Syntyy Sargassomerellä, vaeltaa tuhansia kilometrejä skandinavian ja Marokkon välille, Itämeren ja Välimeren joille viettämään aikuisuuttaan. 9-20 vuotiaina sukukypsiksi tultuaan ne vaeltavat takaisin Sargassomerelle taas tuhansia kilometrejä, jossa ne kutevat parinsadanmetrin syvyydessä. Kutemisen jälkeen ne kuolevat.
        Vanhin varmistettu tapaus eli 88 vuotiaaksi. Amalia ei pääse edes "seutulan" kentälle.

Mielenkiintoista että sama ihminen imuroi kaikkea maailman tietoutta tietolähteistään, on amaliakiinnostunut ja aiheidensa julkituontifoorumi anomonologeina Pattayan matkailupalstalla.
        Täytyy olla jokin ruuvi löysällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoista että sama ihminen imuroi kaikkea maailman tietoutta tietolähteistään, on amaliakiinnostunut ja aiheidensa julkituontifoorumi anomonologeina Pattayan matkailupalstalla.

mielestäni enemmän ruuvi on löysällä henkilöllä joka päivystää pattaya palstaa 24/7

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mielestäni enemmän ruuvi on löysällä henkilöllä joka päivystää pattaya palstaa 24/7

Sinun mielipiteesi on laki, olethan voimasukua ja omistat tämän foorumin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Amalian poikaystävät syövät ruokokerttusta. Itsekkin maistoin 80 luvulla Jugoslaviassa. Hieman kouraisi syödä kotipihan lintua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se olisi vasta hauskaa ja mielenkiintoista, jos mistään mitään tietämätön sensei saataisiin vaikkapa haluatko miljonääriksi kilpailuun. Ensimmäisen kysymyksen kohdalla sensei kiertäisi kysymyksen ja alkaisi kertoa vaimonsa uimahypyistä ja uima-altaan laajennoksista. Kun juontaja kysyisi uudelleen, niin sensei toteaisi että ei ala vastailemaan minkään matkailun ja ihokosketuksen puutteesta kärsivän resupetterin kysymyksiin ennenkuin asenne muuttuu. Sanoisi vielä että "voin vakuuttaa että olen jo täällä"

Juontaja kun antaisi vielä kymmenen sekuntia aikaa vastata ensimmäiseen kysymykseen, niin sensei toteaisi vain että ompas teillä korkeat jakkarat täällä, resupetterit. Lopuksi hän koettaisi vielä lähettää terveisiä kun turvamiehet taluttaisi ulos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se olisi vasta hauskaa ja mielenkiintoista, jos mistään mitään tietämätön sensei saataisiin vaikkapa haluatko miljonääriksi kilpailuun. Ensimmäisen kysymyksen kohdalla sensei kiertäisi kysymyksen ja alkaisi kertoa vaimonsa uimahypyistä ja uima-altaan laajennoksista. Kun juontaja kysyisi uudelleen, niin sensei toteaisi että ei ala vastailemaan minkään matkailun ja ihokosketuksen puutteesta kärsivän resupetterin kysymyksiin ennenkuin asenne muuttuu. Sanoisi vielä että "voin vakuuttaa että olen jo täällä"

Juontaja kun antaisi vielä kymmenen sekuntia aikaa vastata ensimmäiseen kysymykseen, niin sensei toteaisi vain että ompas teillä korkeat jakkarat täällä, resupetterit. Lopuksi hän koettaisi vielä lähettää terveisiä kun turvamiehet taluttaisi ulos.

Miten voi olla mahdollista että jonkun siemennesteestä on kehittynyt lopulta tämä Juntti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voi olla mahdollista että jonkun siemennesteestä on kehittynyt lopulta tämä Juntti.

Maailma olisi paljon viisaampi paikka jos senssun isäukko olisi aikoinaan älynnyt lurauttaa lakanoille.

• Anonyymi kirjoitti:

Itse asiassa olin jo tietokilbailussa resupetterit.. Kyselijä pyöritti onnen pyörää niin että meinasin tulla hulluksi kun seurasin sen kieppumista. tuli huono vointi.
        Eka kysymys oli neljä kirjainta, kulkuneuvo, alkaa a kirjaimella ja loppuu oohon? Kysäisin että mistä kukaan voi tota tietää ku siitä puuttuu kirjaimia välistä?? Oli sitten pakko vastata jotakin ni vastasin haimatulehdus. Ei ollu oikeen, mutta oli kuulema hyvä vastaus ja melkein pääsin siitä sitten vinaaliin. Yleisö anto alpodit.

• Anonyymi

Muuttolinnuissamme on parikymmentä lajia, jotka talvehtivat kaakkoisaasiassa, itse asiassa useampikin kerttuslajikin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Etenkin Pensasnokkakerttunen on yleinen talvilintu Pattayan lahden alueella.

• Anonyymi

Niittykirviäinen ja sirrit muuttavat pohjois Siamin alueelle talvehtimaan. Hyönteisiä riittänee ruuaksi, vieläkin.

• Anonyymi

Lintumuuton aikaan myös me muuttolinnut pääsemme, se on aivan varmaa.

• Anonyymi

ei se kyllä aivan 100 % varmaa ole, elokuussa olemme varmaankin viisampia

• Anonyymi

Itä-Viron helmet, mm. NARVAn kaupungit ihmeet toimikoot toistaiseksi Pattayan korvikkeena.

• Anonyymi

Niinhän ne on aina toiminu Pattayan rakkaille ja vaihteluna punaisilla stokikseen ja takas, sekä juntille Suomenlinna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän ne on aina toiminu Pattayan rakkaille ja vaihteluna punaisilla stokikseen ja takas, sekä juntille Suomenlinna.

Niin mutta mites paraisissa? Ilmastointi vai pelkkä tuuletusikkuna? Tänään tulee sensukalle ahkera päivystyspäivä, kun ei enää ole niin kuuma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomenlinnaa on käyty katsomassa kaikkialta maailmasta. Erinomainen kohde viettää kaunista kesäpäivää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On äärimmäisen noloa että työkyvyttömyyseläkkeellä Suomessa laitoksessa makoileva henkisesti ja fyysisesti invalidisoitunut henkilö nimittelee matkailupalstalla tuntemattomia junteiksi ja leikkii olevansa miljonäärinä Chiang Maissa.
        Minulla oli viisivuotiaana sohvatyynyn välissä henkari rattina ja kyniä ohjausvipuina. Leikin olevani lentäjä. Mutta se oli viisivuotiaana. Oletan sinulla olevan enemmän ikää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On äärimmäisen noloa että työkyvyttömyyseläkkeellä Suomessa laitoksessa makoileva henkisesti ja fyysisesti invalidisoitunut henkilö nimittelee matkailupalstalla tuntemattomia junteiksi ja leikkii olevansa miljonäärinä Chiang Maissa.
        Minulla oli viisivuotiaana sohvatyynyn välissä henkari rattina ja kyniä ohjausvipuina. Leikin olevani lentäjä. Mutta se oli viisivuotiaana. Oletan sinulla olevan enemmän ikää.

Henkari teki tehokkaasti tehtävänsä.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      8833
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6760
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      65
      6520
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5361
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4557
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3521
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3355
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3112
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2922
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2906
    Aihe