Tatuoitu äijä luulee olevansa "kova kundi"

Anonyymi

Tosiasiassa tatuointitarve itsessään osoittaa seuraavia piirteitä kantajassaan:

- heikko luonne, jota yritetään pönkittää tatuoinneilla
- narsisti
- matala älykkyys (fiksut eivät ota tatuointeja)
- heikko paineensietokyky
- pitkäjännitteisyyden puute
- osoitus moraalisesta rappiosta

120

272

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itsetehostuksen tarve. Joskus 1970-luvulla tuollaiset luokiteltiin joko homoiksi, hörhöiksi ja vankilakundeiksi. Siivottoman näköisiä likaisia renttuja. Hyi sonta.

• Anonyymi

Kyllä, tunnustan olleeni typerä, olin nuori ja ajattelematon

• Anonyymi

Ennen 70 lukua linnakundeiksi tai merimiehiksi.

• Anonyymi

Vai olisiko sittenkin jokin toinen puolue? :D

• Anonyymi

Vikaisehan punavihreiden tekoja. Täysiä griminaaleja ministereitä myöten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai olisiko sittenkin jokin toinen puolue? :D

Rikaa linnakundit
        Valkunnaoikeudessa tyomittu juhantalo kepuli
        Kaikkonen kepuli
        Jätemäki kepuli
        Aho kepuli
        Stubido kepuli
        Sipilä sarjakurjistaja kepuli
        Kulmunrahat kepuli
        Lautakasan sotkut kepuli
        Koku unohtui
        väytysen kulukorvaukset jalasmökistään.

Kepuli keskusta maataloustuella rikkaaksi

Kuka maksaa kaikki yritystuet ja maataloustue t loppupeleissä

Muuthan saavat tukin averonsa takaisin.ja mersuina pihalleen

• Anonyymi

Ei tainnut homoilla silloin vielä olla yleistä, mutta merimiehillä. Nykyään tietysti, homot ja lepakot ensimmäisenä kaikkia typeriä muoteja käyttää, luulisi ettei heterot niitä matki.

• Anonyymi

Eiköhän (nuorten)miesten tatuointi buumin takana ole se ”vanha” eli saada helpommin pesää 😄.
      Tähän on ihan biologinen selitys. Eläinmaailmassa ( mihin ihminenkin kuuluu vaikka toista väittää) on todistettu että ”korein kalkkuna” saa enemmän parittelukumppaneita.

Tämän on moni nyhverö huomannut ja antanut siten maksun kanssa töhriä ihonsa 🙄😄.
      T. Biologi

• Anonyymi

Itse otin ekan leiman kaks vuotta sitten ja niitä on tullut nyt niin paljon lisää et pian loppuu tila.
        Pesää saa enemmän ku tohtori määrää.

Suosittelen kaikille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse otin ekan leiman kaks vuotta sitten ja niitä on tullut nyt niin paljon lisää et pian loppuu tila.

Suosittelen kaikille.

Ei kai muijjat nyt noin tyhmiä voi olla :/ ???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suosittelen kaikille.

Lisään vielä.
        Pesää saa vielä enemmän jos ottaa lävistyksiä.
        Itellä on kasvoissa nenä, kulma ja huuli. Lisäksi molemmat nännit penis ja pallit lävistetty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

;) :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ei, kaikki naiset on tosi älykkäitä :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä.
        Pesää saa vielä enemmän jos ottaa lävistyksiä.
        Itellä on kasvoissa nenä, kulma ja huuli. Lisäksi molemmat nännit penis ja pallit lävistetty.

Tatuoinnit menettelee,mutta nenärenkaat on kun räkä klimpit,kaikilla yhtä inhottavat.myös naisilla .tosiäklöt.tuossa kehuu saavansa pesää enemmän,siinä vain kaks onnetonta kohtaa ja hankaa nenärenkaita vastakkain,luulevat olevansa pesällä.elämänpyörässä eksyy,eikä siinämitään hakupäällä sitä erhtyy,ja onhan se turvallisempaa se nenärenkaitten nuleskelu.,räkä voi maistua hyvältä .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suosittelen kaikille.

Mulla ei oo ainuttakaan kuvaa, enkä ota, kun saa katua kuitenkin. Ja naiset haluaa syliin jonoksi asti. Monet tyttöparitkin pyytävät kimppaan ja ikääkin on jo mulla riittävästi, parta harmaana.

• Anonyymi

Koreutta saa järkevämmin vaatteilla, töherryksiä vaikea poistaa tai vaihtaa kun menevät muodista. Tuskinpa ne vanhuksilla roikkuvinakaan kovin hyviltä näyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tatuoinnit menettelee,mutta nenärenkaat on kun räkä klimpit,kaikilla yhtä inhottavat.myös naisilla .tosiäklöt.tuossa kehuu saavansa pesää enemmän,siinä vain kaks onnetonta kohtaa ja hankaa nenärenkaita vastakkain,luulevat olevansa pesällä.elämänpyörässä eksyy,eikä siinämitään hakupäällä sitä erhtyy,ja onhan se turvallisempaa se nenärenkaitten nuleskelu.,räkä voi maistua hyvältä .

Tai alapään renkaat, yäk.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Sitten on niitä jotka eivät kuulu mihinkään kategoriaan: he tekevät niin jonkin muiston vuoksi.

• Anonyymi

Miksi muisto pitää ihoon saada?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi muisto pitää ihoon saada?

Siksi että joka kerta peilin edessä pullistellessa muistaa että on kova jätkä.

• Anonyymi

En ole nähnyt montkaan ”muisto” tatuointia.
        Yleensä niitä samoja mitä näkyy sadoilla muillakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole nähnyt montkaan ”muisto” tatuointia.
        Yleensä niitä samoja mitä näkyy sadoilla muillakin.

Itse pidän tatuoituja paljon kovempina kuin ei tatuoituja.
        Heti kun otin ensimmäisen tatskan tunsin voimaantuvani aivan eri tasolle. Sain naisiakin paljon helpommin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heti kun otin ensimmäisen tatskan tunsin voimaantuvani aivan eri tasolle. Sain naisiakin paljon helpommin.

Kivat sulle.
        Sun kantsis tiedottaa tästä asiasta sosiaalisessa mediassa et jokainen nyverö peräkammarin vanhapoikakin alkais saada pesää :).

• Anonyymi

Mutta eihän hän sitten enää oiskaan peräkammaripiika vaan nais magneetti 🙄.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta eihän hän sitten enää oiskaan peräkammaripiika vaan nais magneetti 🙄.

Vähä niinku tyyliin ”hullusta huumorimieheksi”.

• Anonyymi

Unelmavävy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän niinkun teräsmiesefekti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riivaajahenki sinulle hönkii, muka voimaannuttavasti, ja aiheuttaa samanlaisen harhan, kuin huumeet.
        Tatuoinnit on pakanoilta lähtöisin, jotka ovat harrastaneet noituutta pimeyden henkien kanssa, ja joutuivat riivatuiksi.

• Anonyymi

Tatskojahan on vähän jokaisella tätä nykyä.

• Anonyymi

Niinhän niitä on. Taitaa olla vähemmistönä kenellä ei ole.
        Muotiasia. Tulee vielä päivä jolloin kukasn ei niitä halua tai on epämuodikasta. Näinhän se menee kaikkien muotiasioiden suhteen.

• Anonyymi

Tästä keskustelustakin se näkee ja miksi ;)...
        Kovasti on mensan porukkaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän niitä on. Taitaa olla vähemmistönä kenellä ei ole.
        Muotiasia. Tulee vielä päivä jolloin kukasn ei niitä halua tai on epämuodikasta. Näinhän se menee kaikkien muotiasioiden suhteen.

Kuuluu joukkoon no sitähän se on .mikähän toinen ilmasis kuulua joukkoon,vaikka omistaa ferrari nehän tervehtii toisiaan,ovat samanarvoisia,vaikka autot on voitu ostaa velaksi,pääasia on että ihmiset uskaltaa elää täysillä.

• Anonyymi

Sinähän se heikko olet, kun et kestä rukuttamatta sitä, että toisilla on tautuointeja. Vahvoilla ei ole mitään tarvetta inistä kenenkään tatuoinneista.

• Anonyymi

Näin on. Tatuoinnit vahvistaa henkisesti.

• Anonyymi

Itellä 10 taskaa ja olen vahvempi kuin koskaan ennen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa ihan MT pitilaan jorinalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itellä 10 taskaa ja olen vahvempi kuin koskaan ennen.

Minä olen myös ottanut pari leimaa ja kun huomasin et naiset kiinnittää paremmin huomion aijjon ottaa niitä vielä lisää. Samalla madalsin ääntäni pari oktaavia. Hyvin toimii :).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen myös ottanut pari leimaa ja kun huomasin et naiset kiinnittää paremmin huomion aijjon ottaa niitä vielä lisää. Samalla madalsin ääntäni pari oktaavia. Hyvin toimii :).

Pippeliä ei vissii viel asennettu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pippeliä ei vissii viel asennettu?

Se otataan ens vuonna kun huoraamalla saa tarpeeks kokoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisin sanoen keskustelun aloittajankin kannattaisi ottaa vaikkapa yksi pieni tatska, niin hänen itsetuntonsa vahvistuisi sen verran, että hän antaisi toisten kantaa rauhassa omat tatskansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisin sanoen keskustelun aloittajankin kannattaisi ottaa vaikkapa yksi pieni tatska, niin hänen itsetuntonsa vahvistuisi sen verran, että hän antaisi toisten kantaa rauhassa omat tatskansa.

Voisi aloittaa vaikka jostain huomaamattomasta kohdasta kuin hänen veijjaristaan.

• Anonyymi

Jaa etteikö tatuoidut kestä erilaisia mielipiteitä :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän hyvä että henkisesti heikot merkataan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota enemmän niin kestät tämänkin keskustelun :D

• Anonyymi

Tatuoinneista en vanno, mutta viina tekee vahvaksi ja viisaaksi.

• Anonyymi

Viina yhdistettynä reippaaseen tatuointiin on lyömätön yhdistelmä. Toimii kuin junan vessa helteellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viina yhdistettynä reippaaseen tatuointiin on lyömätön yhdistelmä. Toimii kuin junan vessa helteellä.

Itellä on monta tatuointia ja monasti pysähdyn ihaileen paikikuvaani moneksi tunniksi ja sanon itelleni hello handsome.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itellä on monta tatuointia ja monasti pysähdyn ihaileen paikikuvaani moneksi tunniksi ja sanon itelleni hello handsome.

Narsisti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ite oisin halunnu äidistäni leiman persreijjän ympärille. Muistutuksena siitä miten hän suolsikaan paskaa isästäni.
        Siis joka kerta kun istun paskalle tulee hänen suustaan sitä itteensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ite oisin halunnu äidistäni leiman persreijjän ympärille. Muistutuksena siitä miten hän suolsikaan paskaa isästäni.
        Siis joka kerta kun istun paskalle tulee hänen suustaan sitä itteensä.

Anaaliseksissä kaikki ei välttämättä tykkää :/ ???
        Yleensä otetaan valkaisu.

• Anonyymi

Viina kaunistaa myös naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viina kaunistaa myös naista.

Lissään vielä... ainakin tarpeeksi nautittuna :).

• Anonyymi

Tatuoinnit on rikollisten, merimiesten ja huorien juttu.

• Anonyymi

Minulla on lävistykset peräpukamissa(kin). Ovat muotia nyt ja ameriikasta tullut tämäkin ihana tyyli. :3
      Sitten on käsivarret(kin) ihqusti tatuoitu kuin öljysaavissa uitettu töherrykset.
      Pienenä meni värityskirjani patterin aakse ja traumahan siitä jäi.

t. vasurihuumehomo BLM aktivisti

• Anonyymi

Sitten vielä Rapalan vieheitä roikkumaan molempiin poskiin, niin kyllä tytöt tykkäävät, vähän rumemmastakin urhosta.

• Anonyymi

Tuo olikin käytössä viime juhannuksena ja pesää tuli joka suunnalta. Enemmän mihin paukut antoi myöden.

• Anonyymi

Ei sovi miehille. On rumaa jos tatuointeja täynnä olevaa miestä joutuu väkisin joskus näkemään.

Sen sijaan naiselle sopii. Varsinkin näin kesällä näkyvä upea tatuointi lisää naisen vetovoimaa ja on todella seksikästä.

• Anonyymi

Juuri näin. Tosin itelle tulee turn off jos tatskoja on liikaa. Semmonen white trash. En haluis lasteni äidiksi mitään jakorasiaa.

• Anonyymi

Itse aloin saamaan naisia helpommin kun otin käsivarsiin kuvia jotka kuvaavat harrastustani. Moni nainen kuten nykyinen vaimonikin tuli ihailemaan ja kyselemään kuvien tarinaa joista sitten kehittyi parisuhde. Toisinsanoen jos en olisi alkanut esittää "kovista" olisi suhde jäänyt syntymättä. Pehmeä sisältä kova ulkokuori pinnalta.

• Anonyymi

Vannoutuneena kalamiehenä minä aina roikotan esinahassani Räsäsen seiskaa, ja hyvin pyytää.

• Anonyymi

Minulle taas kävi päinvastoin kun otin kuvat harrastuksistani käsivarteen eli oikeassa käsivaressa kun tumputan ja vasemmassa kun vedän kokkelia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle taas kävi päinvastoin kun otin kuvat harrastuksistani käsivarteen eli oikeassa käsivaressa kun tumputan ja vasemmassa kun vedän kokkelia.

Minä otin tatskan kiveksiini. Niissä lukee Paula... Aaah ensirakkauteni.
        Vaimolleni en ole asiasta kertonut.
        Siksi meillä on sängyssä aina valot sammutettu.

• Anonyymi

Miten saatte pidätettyä naurua, kun näette tatuoidut kädet? Minusta se on vaikeaa. Naurattaa niin nuo wannabe-Beckhamit. Lävistyksiä jos vielä näkyy, niin nauran avoimesti. Jokainen on osansa valinnut, ja pelleille aina nauretaan. Munattomat ihonsa töhrijät ovat varmasti tottuneet piiloteltuun virnuiluun ja aivastukseksi naamioituihin naurunpyrskähdyksiin.

• Anonyymi

Miten uskallat? Etkö pelkää et saat turpiin?

• Anonyymi

Mites noi julkkiskokit? Monella tatuointeja. Onko ne kovia jätkiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä otin leiman vajaat 10v. sitten käsivarteeni ja nykyään lähinnä häpeän sitä. On musta vaan vitun nolo.
        Työpaikallani ei muilla taskoja joten siksikin ”hieman” häiritsevä.
        Olen harkinnut kuvan poistamista mutta maksaa turhan paljon.
        Tuntuu myös siltä et leimat on menettänyt merkityksensä, joka mummollakin alkaa niitä olla.
        En myöskään laitattaisi mitään lävistyksiä itseeni.
        Musta hiton oksettavia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tatskat mä vielä ymmärrän kokeilla, mutta tupakanpoltto on sellainen erikoisuus, jota en kokeilla ymmärrä...perfectly cooked...vaikkei maista mitään.
        Ehkä tatskat on sitten tarkoitettu pelottamaan tyytymättömiä asiakkaita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten uskallat? Etkö pelkää et saat turpiin?

Jaa uistinmainokselta turpiin :D

• Anonyymi

Kyllähän se on vaikeaa pidätellä naurua, sitä ollaan niin persoonallisia tatskojen kanssa, kuvastavat sielua kuulemma, sen kyllä uskon varsinkin jos käsivarressa on pelle.

• Anonyymi

Sukupuoleen katsomatta minulle tulee tatuoidusta henkilöstä mieleen prostituoitu ja onhan se noloa jos aikuinen mies ikuistaa ihoonsa jedimestari Yodan.

• Anonyymi

No oishan se hieman noloa :).

• Anonyymi

Puhdas leimaton iho on kaunein sekä naisella että miehellä.

• Anonyymi

Tatskat voi olla ihan ok.. Jos ne ei muuta sun luonnetta yms.
      Mutta erityisesti joillakin miehillä se on joku joujou oon v* kova nyt ku on kaula tatuoitu ja naama. Kultalusikka persees Suomessa kasvaneita yrittävät saada itseluottamusta ja kunnioitusta? Tatuoinnilla.. Luoja.
      Se on niin naurettavaa mun mielestä.
      Suurin osa näistä koviksista ovat kaikkein heikompia.

• Anonyymi

Oikeasti fiksu ei tarvitse mitään ”uskonvahvistusta” mistään kuvista nahkaansa ollakseen miehekäs ja jämerä.
        Olen aloittajan kanssa samoilla linjoilla et monet tatskan ottavat ovat hieman naiveja ja turhia uhoajia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeasti fiksu ei tarvitse mitään ”uskonvahvistusta” mistään kuvista nahkaansa ollakseen miehekäs ja jämerä.
        Olen aloittajan kanssa samoilla linjoilla et monet tatskan ottavat ovat hieman naiveja ja turhia uhoajia.

Niin ja monet käyttäytyy kuin ”maailman omistajat” ja pitävät itseään ”jonain tärkeinä”.
        Erittäin vastenmielistä sakkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ällöttää myös ne jotka oikein autoa ajaessaan roikuttavat kättä avoimesta ikkunasta jotta jokainen ohi ajava autoilija näkee jedimestari Yodan käsivarressa, täytyyhän kaikkien meidän huomata kun tähtien sota fani on liikenteessä, noloa käytöstä ja vielä "aikuisilta".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ällöttää myös ne jotka oikein autoa ajaessaan roikuttavat kättä avoimesta ikkunasta jotta jokainen ohi ajava autoilija näkee jedimestari Yodan käsivarressa, täytyyhän kaikkien meidän huomata kun tähtien sota fani on liikenteessä, noloa käytöstä ja vielä "aikuisilta".

Pari faktaa.
        Jos olet köyhä, ruma, pienimunainen ja tyhmä/ lahjaton kuin aasi niin millä vitulla kiinnität naisten huomion?
        Juuri niin... et millään, siis tarttis tehä jotain. Yks keino on ottaa koristeita nahkasn ja toinen pumpata lihaksia niin saatanasti että sinut huomataan.

T. Sinun evoluutiotohtorisi

• Anonyymi
      • Anonyymi

Mairien tatoinilla ei ole mitään tekemistä nykytatuointien kanssa.
        Tatuointi oli maoreille arvomerkki, ja sen päättävät ja tekevät heimon vanhimmat ja johtohenkilöt.
        Suomen ”kapakkasoturit” ovat itse töhrityttäneet itsensä. Eivät minkään arvon mukaan ja toisten ehdotuksesta.

• Tatuoinneilla ei ole mitään tekemistä ihmisten älykkyyden kanssa ja tatuointeja löytyy nykyisin ihan jokaisesta yhteiskuntaluokasta.

Avaajan kommentti lähinnä kuvaa yleistä käsitystä n. 70 vuotta sitten jolla ei ole ollut mitään tekemistä todellisuuden kanssa sen jälkeen.

• Anonyymi

Olin raivntolan bändi-illassa ja minulla on pari maisemaa tatauoituna käsissä, kun tuntui nuorena hyvältäkin idealta, pikku kännissä en niitä sitten peitellyt vaan olin t-paidassa.

Pöytään tunki jotain uistinnaamoja ja niistä yksi alkoi irvailemaan naureskellen tatuointejani,
        tyyppi vaan ei huomannut että itsellään oli nahka aivan täynnä huonosti tehtyjä sarjakuvahahmoja näyttämässä keskisormea ja toiset levittelivät annansilmäänsä kaikkien nähtäväksi.

Kuvissa on eroja, kuten niiden kantajissakin :D

• Anonyymi

” Tatuoinneilla ei ole mitään tekemistä ihmisten älykkyyden kanssa ja tatuointeja löytyy nykyisin ihan jokaisesta yhteiskuntaluokasta.”

Valitettavasti on tekemistä älykkyyden ja eritoten MT ongelmien kanssa kanssa ( tästä on tehty tutkimuksia). Se että tatuointeja löytyy jokaisesta yhteiskuntaluokasta ei kerro yhtään mitään mistään. itse ihmisistä.

MT ongelmaisia löytyy joka yhteiskuntaluokasta.

• Anonyymi kirjoitti:

” Tatuoinneilla ei ole mitään tekemistä ihmisten älykkyyden kanssa ja tatuointeja löytyy nykyisin ihan jokaisesta yhteiskuntaluokasta.”

Valitettavasti on tekemistä älykkyyden ja eritoten MT ongelmien kanssa kanssa ( tästä on tehty tutkimuksia). Se että tatuointeja löytyy jokaisesta yhteiskuntaluokasta ei kerro yhtään mitään mistään. itse ihmisistä.

MT ongelmaisia löytyy joka yhteiskuntaluokasta.

Se, että keksit mielessäsi tutkimuksen jota väität todeksi ei valitettavasti riitä todistamaan kantaasi.

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvi keksiä mistään.

https://psychcentral.com/news/2019/01/27/people-with-tattoos-more-likely-to-also-have-mental-health-issues/142332.html

Luitko edes artikkeliasi? Ohessa lainaus tutkijalta:
        “In an era of increasing popularity of tattoos, even among women and working professionals, we find these relationships persist, but are not associated with lower health status.”

Eli siis koska ne on yleistyneet ns. normaalien ihmisten keskuudessa, nykyisin ei ole enää huomattavaa eroa omistajien mielenterveydessä.

Samalla myös on tehty tutkimuksia että älykkyydessä ja edes luovuudessa ei ole mitään eroa.
        https://www.researchgate.net/publication/284205370_Differences_in_Intelligence_and_Creativity_between_Tattooed_and_Non-Tattooed_Students

• Anonyymi

Säälittävinä on se että nämä tatskan ottaneet kuvittelevat sen kuvastavan jotain "yksilöllisyyttä" tai "rohkeutta/kapinallisuutta".

Muodin ja trendien orjamainen seurailu on LAUMASIELUISUUTTA. Joku kolmastoista tusinassa keski-ikäistyvä lähiöäiti ei jollain nololla "Carpe diem" -tatskalla muutu kuin asteen verran säälittävämmäksi. Sama pätee hänen ylipainoisten ex-miehensä kun hän ottaa jonkun maori-tyylisen töherryksen käsivarteensa ja pahimmillaan ostaa vielä keski-iän kriisissään moottoripyörän koska on muka "born to be wild" ennemminkin "mild".

• Anonyymi

Tatuoidut ämmät ne vasta säälittävä näky ovat ja typerät sotamaalaukset muillakin. Mitkä idiootit laittaa irtoripsiä, täytteitä huuliin, silikonia utareisiin, pitkät maalatut kynnet, ihme kampaukset ja vaatteet, narubikinit... Ettekö muuten huomiota saa?

Paljon seksikkäämpiä ja etenkin siedettävämpiä katsoa ja arvostetumpia kaikin puolin muutenkin luomut ja jotka pukeutuu edes normaaleihin uima-asuihin. Koittakaa tajuta ettei paljas selluliittiperse ole todellakaan kaunis näky.

• Anonyymi

Aloittaja on trolli, jonka elämän surkeus ja ahdistuneisuus näkyy kommentissa. Hän projisoi ahdistuksensa eri asioihin ja sitten yleistää mielivaltaisesti. Tietenkään tatuointeihin ei liity moiset luonteenpiirteet. Mitään yhteyttä ei ole millään tavalla osoitettu. Uskon vahvasti, että aloittaja kirjoitti postaukseensa omat luonteenpiirteensä ja vikansa ja projisoi ne tällä kertaa tautoituihin. Saattaa myös olla, että hänen tyttöystävänsä tapasi miehen ja rakastui siihen. Aloittaja koki katkeran tappion ja alkoi vihaamaan miestä. Miestä, joka oli tatuoitu.

• Anonyymi

Minulla on keho täynnä kirkkoveneitä ja akuankkoja enkä siitä huolimatta saa pesää vaikka kuinka noudatin tatuoitujen suomi24 palstalaisten ohjeita. Älkää lapset uskoko kaikkea.

• Anonyymi

Tiedän yhden surkimuksen jolla on pelle käsivarressa, kuvastaa hänen persoonaansa oikein hyvin.

• Anonyymi

Tatuoinnit naisella ovat ällöttäviä.
      Alakulttuurin ääliömäinen ilmentymä.

• Anonyymi

No ennemmin sitä katselee tatuoitua alakulttuurimuijaa kuin jotain kuplassaan elävää ennakkoluuloista yksinkertaista kanapäätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ennemmin sitä katselee tatuoitua alakulttuurimuijaa kuin jotain kuplassaan elävää ennakkoluuloista yksinkertaista kanapäätä.

Pitää muistaa että tatuointi ei pure, tyhmyys ja ennakkoluulot kylläkin tekevät pahaa jälkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää muistaa että tatuointi ei pure, tyhmyys ja ennakkoluulot kylläkin tekevät pahaa jälkeä.

Tatuoidut ovat paljon useammin juuri sellaisia ja mutenkin rikollisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli tuossa pointtia sen verran että ennakkoluuloisuus pitäisi kriminalisoida, siis se olisi pakko hoidattaa taikka koppi heiluisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräs tatuoitu tyyppi (aikuinen mies) hengaili salaa nuorisotalolla, täytyy kyllä ihmetellä miksi aikuinen mies viettäisi aikaansa nuorisotalolla? Se että yrittää vielä salata asian kertoo siitä että tapaukseen liittyy jotain hämärää, oikeasti ihmisten kannattaa olla tarkkoina nykyään minkäläistä väkeä hilluu jälkikasvunsa parissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräs tatuoitu tyyppi (aikuinen mies) hengaili salaa nuorisotalolla, täytyy kyllä ihmetellä miksi aikuinen mies viettäisi aikaansa nuorisotalolla? Se että yrittää vielä salata asian kertoo siitä että tapaukseen liittyy jotain hämärää, oikeasti ihmisten kannattaa olla tarkkoina nykyään minkäläistä väkeä hilluu jälkikasvunsa parissa.

Kuvittelee varmaan saavansa joltain sakkolihaa kun on niin kova ;) ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvittelee varmaan saavansa joltain sakkolihaa kun on niin kova ;) ?

Ei se normaalia ainakaan ole jos aikuinen eksyy vapaa ajallaan hengailemaan nuokkarille.

• Anonyymi

Aloitus teksti on typerä ja valeuutineen tasoa.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Ikävä fakta on myös se, että friidut diggailevat tatsoista. Oli pinnallista tai ei niin se toimii.

• Anonyymi

Munaa ne haluaa, sama onko tatuointeja vai ei.

• Anonyymi

Vain ne friidut joilla on tauteja.

• Anonyymi

Kun tv:tä katsoo niin suurin osa tatuoiduista tuntuu olevan homoseksuaaleja ja kokkeja.

• Anonyymi

Oletko kiinnostunut homoista ja kokeista vai homokokeista?

• Anonyymi

Yleensä läpeensä tatuoidut körmyt on persuja. Kysykää vaikka puoluekantaa jos ette usko.

• Anonyymi

Mutta ovat täysin läpeensä tyytyväisiä mutta täysin peräänantamattomia toisinkuin kuin seksuaalisesti täysin nyrjähtäneet vihervasemmistolaiset.

• Anonyymi

Suvakkeja te olette, näkeehän sen mielenosoituksissanne, persuissa ei ole juuri ollenkaan, itse en tiedä yhtään.

• Anonyymi

Linkki tai muutoin persujen valhetta.

• Anonyymi

Suvakkihörhöjä ilman muuta, tekevät myös isoja rei'ityksiä korviinsa kuten ihailemansa alkuasukkaat, käyttävät musuhuiveja, kohta varmaan hijabejakin ja pyllistelevät mekkaan päin. Ei tainnut muhammetin aikaan ollakaan tatuointeja kun ei ole kieltänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suvakkihörhöjä ilman muuta, tekevät myös isoja rei'ityksiä korviinsa kuten ihailemansa alkuasukkaat, käyttävät musuhuiveja, kohta varmaan hijabejakin ja pyllistelevät mekkaan päin. Ei tainnut muhammetin aikaan ollakaan tatuointeja kun ei ole kieltänyt.

Joo, ne venytetyt reiät korvissa ja tatuoinnit ovat kyllä oksettava kombinaatio, suorastaan noloa. Onneksi ovat sen näköisiä että jo ulkomuodosta tietää pysyä kaukana.

• Anonyymi

Muistan kun yksi tatuoitu "kovis" selitteli ura suunnitelmaansa hakeutua selviytyjiin kisaamaan, ei päässyt. Onhan se hauska nauraa näille mielessään kun joskus erehtyvät kertomaan "viisauksiaan". Kerran otti nokkiinsa kun tälle huomautettiin surkeassa kunnossa olevasta japanilaisesta romu autostaan, meni ostamaan vaivihkaa Skodan, typerä kun oli ja kuvitteli että ei merkillä väliä, tasa arvoon kun uskoo, no Skoda räjähti kahden päivän päästä oston jälkeen ja niin olisi japani autokin ollut romuna jos en olisi älynnyt muistuttaa tätä älyn jättimäistä tarkistamaan öljyjään, oli lähes kuiva tankki.

• Anonyymi

Tunteeko joku yhtään älykästä kenellä tatuointeja?

• Anonyymi

Ei tunne koska heitä ei ole.

• Anonyymi

Johan on selittelyt vailla vertaa. Kun sanoit tuossa että tatuointi osoittaa matalaa älykkyyttä, niin mietitkö että et itsekään vaikuta juttujesi perusteella penaalin terävimmältä kynältä?

Tai ehkä se on vaan se sun pieni pippeli, mikä kompensoi sua provosoimaan täällä ihmisiä 🤣

• Anonyymi

Tatuoinneista tuntee roskaväen edustajat

• Anonyymi

On jokaisen oma asia ottaako tatskan, viisasta se ei välttämättä aina ole.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      64
      2618
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      27
      2514
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1694
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1407
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1396
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      98
      1337
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1173
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1106
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1083
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      985
    Aihe