Väitettiin, että Merikarvian, Harjavallan ja Kankaanpään helluntaiseurakunnat elävät uskosta, toimivat paikkakuntansa parhaaksi Ilosanomaa kertoen ja Evankeliumia lähetyskentille vieden.
Mitä mieltä olette edellä mainituista h-seurakunnista?
Tarua vai totta?
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Yleisesti ottaen helluntailaisuus ei ole tie pelastukseen, koska se perustuu saarnaamiseen korvasyyhyyn, laittomuuteen, amerikasta tuotuun menestysteologiaan, vieraaseen tuleen ja vääriin profetioihin. Helluntailaisuus ei opeta evankeliumia oikein.
2 Kor 11:3 Pelkään kuitenkin, että niin kuin käärme kavalasti petti Eevan, teidän mielenne turmeltuu ettekä te enää ole vilpittömiä ja puhtaita suhteessanne Kristukseen.
4 Jos joku tulee luoksenne ja julistaa toista Jeesusta kuin me olemme julistaneet, jos te saatte jonkin toisen hengen kuin sen, jonka olette jo saaneet, tai toisen evankeliumin kuin sen, jonka olette jo ottaneet vastaan, niin sellaista te kyllä hyvin siedätte.
Room 2:18 Laista sinä opit tuntemaan hänen tahtonsa ja erottamaan sen, mikä on tärkeää.
Matt 7:19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.
20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.
Room 2:13 Ei Jumala hyväksy vanhurskaiksi niitä, jotka vain kuulevat lain sanoja, vaan vanhurskaiksi julistetaan ne, jotka myös noudattavat lakia.
Jos joku pystyy puhumaan kielillä, niin se ei ole varma merkki pelastuksesta. Jeesus sanoi, ettei ihmeiden tekijätkään pelastu, jos he eivät ole tehneet parannusta laittomuudesta. Helluntailaisuudesta ei saa todellista pelastusvarmuutta, koska se lahko ei opeta evankeliumia oikein.
Matt 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.- Anonyymi
Lapsikaste ei riitä Taivaaseen pääsyyn. On tehtävä parannus ja otettava vastaan Jeesuksen Sovitustyö. Se riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsikaste ei riitä Taivaaseen pääsyyn. On tehtävä parannus ja otettava vastaan Jeesuksen Sovitustyö. Se riittää.
Voisitko tarkentaa, mitä on
a) tehdä parannus?
b) ottaa vastaan Jeesuksen sovitustyö?
c) Kuka väittää, että lapsikaste riittää Taivaaseen pääsyyn?
Jos vastaat, edes yritä kirjoittaa totta.
- Anonyymi
hulluja kaikki, päästään eläkkeellä olevia entisiä juoppoja ym
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1445548Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313962No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan02350Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392107Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv292012- 241953
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h201884- 421745
- 111654