joka ei voivottelisi käyhän elämää? Tiätteks, ei se käyhän elämä ole yhtään sen kurjempaa kuin kenenkään muunkan järjellisen. Jotkut vaan tekevät kaikkensa mustamaalatakseen ja vinkuvat ja tekevät itsestään täys idiootin, halveksiessaan muita samankaltaisia kuin itse.
Huomatkaa ihmsissä ero, pienempi tuloiset ei koskaan täällä yhtä aktiivisesti mollaa muita. Järjen käyhyys on todella pahempi asia kuin materiaalin vähyys.
Onko täällä enää ketään
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole syytä voivotella!1027,95€/kk eläke riittää mainiosti tarpeisiini ja kohtuullisten mielitekojen toteuttamiseen.
- Anonyymi
No se on hyvä että pärjäät, ei kannata kuitenkaan retostella ja kehua tuloja, kyllä ne pienempituloisetkin pärjää, jotka ei hauku ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on hyvä että pärjäät, ei kannata kuitenkaan retostella ja kehua tuloja, kyllä ne pienempituloisetkin pärjää, jotka ei hauku ketään.
Oltiinhan sitä köyhiä armeijassa ja sen jälkeen sekä opiskelijana. Työn ja talouden opiskelu lisättynä historialla&teologialla opettivat paljon.
Minulle riittää minimi, onnex oon velaton ja ei lapsia. Vapaus tärkeintä elämässä kuin muu,se vaatii sitten minimalistisen elämän tavan. - Anonyymi
Mulla eläke on 6900 e kk. Hyvin riittää, on isot menot mutta aina jää sukanvarteen.
- Anonyymi
Olen elänyt pienituloisena koko elämäni. En ehkä aina köyhänä,mutta matalapalkkatöissä. Vanhempani olivat myös duunareita. Ruokaa,vaatetta ym tarpeellista on aina ollut. Vuokralla asun ja lapsuuden myös. Silti onnellinen edelleen. Joskus on elämä tuonut haasteita ja pettynyt olen ihmisiin. Kaikesta kuitenkin selviää. Aina. Tätä hoen läheisille. Kaikki järjestyy aina. Olen hieman introvertti luonne. Ystäviä on kyllä ja jaksan tiettyyn rajaan asti olla sosiaalinen,mutta joskus en ja sanonkin sen suoraan tai en yksinkertaisesti vastaa viesteihin enkä puheluihin. En ole masentunut,vaan nautin yksinolosta! Se on varmaan tosi outoa. Eli ei köyhyys ja yksinolo voivottelua ole. Joskus toki ongelmia,mutta niitä pitää vaan ratkoa!
- Anonyymi
Meikäläisellä ainakin on ollut niin kiirettä tämän koronan vuoksi täällä syrjäseudulla, että en ole ehtinyt kommentoimaan tänne palstalle mitään. Helle vielä vie voimat, että ei oikein viitsi tehdä iltaisin mitään.
Joten kyllä täällä ollaan hengissä ja syödään pakastimesta pois mitä on sinne kertynyt pidemmän aikaa, niin ei tarvitse käydä kaupassakaan niin paljon. Ollaan oltu terveinä, siis meidän perhe, mutta koronaan on kuollut aika monta tuttua, lähinnä Tukholmasta.
Halpisauton kanssa hieman ropleemaa, kävin juuri ostamassa purkaamolta osan, että pääsee taas ajelemaan.
Töitä on riittänyt enempi mitä ehtii tekemään!
syrjäseudunasukki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872