Aivan turhaan kenttäpiispa Särkiö pyyteli anteeksi ja veti tekstiään takaisin koska muut piispat, jotka ovat suuressa määrin maallistuneet vetivät siitä herneen nokkiinsa.
Kenttäpiispa saarnaa, niin kuin raamattu opettaa ja se on papin tehtävä. Tosin nykyisin kuulee saarnoissa etupäässä hymistelyä ja kuulijan korvaan mieleiseksi muokattua väärää totuutta. Nämä nyky papit kun haluavat vain hymistellä ja pelkästään miellyttää kuulijoitaan.
Kenttäpiispan kirjoitus oli hyvä.
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ai hymistellä ja miellyttää? Pikemminkin eksyttää he haluavat.
- Anonyymi
Tutkitutappa ajatuksesi
- Anonyymi
Korvasyyhyyn hymistelemällä ja miellyttämällä eksyttävät.
- Anonyymi
Nykyään ei saa sanoa enää miehiä miehiksi eikä naisia naisiksi, vaikka biologinen fakta onkin, että on miehiä ja naisia. Mutta jos sanot sen ääneen, ovat kohta hyeenat kimpussasi. Ihan kuin satu keisarin uusista vaatteista. Kaikki tietävät totuuden, mutta harva uskaltaa sanoa ääneen, että keisarilla ei ole vaatteita.
- Anonyymi
Tuli hyvin ilmi nykyinen kaksinaamaisuus. On todellinen mielipide ja hyveposeerausmielipide.
- Anonyymi
Kirkon pitäisi jatkaa rohkeasti ent. Helsingin piispan ja arkkipiispan rohkeilla linjoilla, että kirkko on sosiaalitoimisto sekä ajatushautomo, jonka tulee rohkeasti tehdä pesäero raamatun höpinöihin ja jumalajuttuihin.
Pikku kännissä aatos lentää lennokkaammin, varsinkin jos sen maksaa joku muu.
- Anonyymi
Ja heti pantiin tämäkin mies rouvan nuhteeseen.
- Anonyymi
Itsekkin yllätyin siitä kovasta parjaamisesta. Ihan asiaahan se piispa puhui!
- Anonyymi
Kunpa meillä olisi tällaisia muitakin kenttäpiispojan kaltaisesti ajattelevia piispojemme ja papistomme joukossa. Aivan turhaan kenttäpiispa pahoitteli kirjoitustaan, sillä se kirjoitus jos mikä oli nykymailman apostolinen kirjoitus.
Biologisessa mielessä sukupuolia on vain kaksi. Kaikki muu on ihmisten keksimää aivojemme tuottamaa perverssiota ja sekamelskaa, olemattoman onnen etsimistä yhteiskunnan kukkaron turvin. Vaikka ihminen osaa kirurgin veitsellä leikata Aatusta Iitun ja päinvastoin, niin se on vain pisara tässä nykyisessä outouden meressä jossa uimme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunpa meillä olisi tällaisia muitakin kenttäpiispojan kaltaisesti ajattelevia piispojemme ja papistomme joukossa. Aivan turhaan kenttäpiispa pahoitteli kirjoitustaan, sillä se kirjoitus jos mikä oli nykymailman apostolinen kirjoitus.
Biologisessa mielessä sukupuolia on vain kaksi. Kaikki muu on ihmisten keksimää aivojemme tuottamaa perverssiota ja sekamelskaa, olemattoman onnen etsimistä yhteiskunnan kukkaron turvin. Vaikka ihminen osaa kirurgin veitsellä leikata Aatusta Iitun ja päinvastoin, niin se on vain pisara tässä nykyisessä outouden meressä jossa uimme."Aivan turhaan kenttäpiispa pahoitteli kirjoitustaan,"
Paha sanoa pahoitteliko turhaan Sillä saattaa olla asuntovelkaa? Ja tarvii työpaikan joten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628