Olen nuori 18 vuotias ja tulin tuntemattoman naisen tisseille viikko sitten. Itseltäni tuli todella paineella ja siitä myös roiskui paljon. Tämän jälkeen nainen pyyhki paperilla sotkun ja ei edes käynyt suihkussa koska sitä ei ollut tässä paikassa. Onko jotenkin mahdollista että nainen voisi tulla raskaaksi tästä jos ei käy suihkussa ja vaikka vahingossa koskee Vaginaansa? Tai jos vaikka tisseiltä valui alas koska itseltäni tuli silloin aika vetistä siemennestettä. En siis harrastanut yhdyntää vaan hän masturboi minua ja tämän jälkeen tulin hänen alastomalle vartalolle.
Nyt on mietityttänyt todella paljon tätä asiaA ja kaipaisinkin asiallisia vastauksia jos niitä täältä voi edes saada. :|
Rinnoille tulemisen turvallista?
Anonyymi
3
1164
Vastaukset
- Anonyymi
Skerbet kannattaa laskea aina toosaan.
- Anonyymi
no 9 kk kuluttua se nainen ottaa yhteyttä jos susta on tullut isä.
- Anonyymi
Ei hätää.
Vaikka olisit laskenut liemet sisään, unessasi, ei "hän" tule raskaaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446