Olen nuori 18 vuotias ja tulin tuntemattoman naisen tisseille viikko sitten. Itseltäni tuli todella paineella ja siitä myös roiskui paljon. Tämän jälkeen nainen pyyhki paperilla sotkun ja ei edes käynyt suihkussa koska sitä ei ollut tässä paikassa. Onko jotenkin mahdollista että nainen voisi tulla raskaaksi tästä jos ei käy suihkussa ja vaikka vahingossa koskee Vaginaansa? Tai jos vaikka tisseiltä valui alas koska itseltäni tuli silloin aika vetistä siemennestettä. En siis harrastanut yhdyntää vaan hän masturboi minua ja tämän jälkeen tulin hänen alastomalle vartalolle.
Nyt on mietityttänyt todella paljon tätä asiaA ja kaipaisinkin asiallisia vastauksia jos niitä täältä voi edes saada. :|
Rinnoille tulemisen turvallista?
Anonyymi
3
1330
Vastaukset
- Anonyymi
Skerbet kannattaa laskea aina toosaan.
- Anonyymi
no 9 kk kuluttua se nainen ottaa yhteyttä jos susta on tullut isä.
- Anonyymi
Ei hätää.
Vaikka olisit laskenut liemet sisään, unessasi, ei "hän" tule raskaaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948271
- 403962
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241410
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361311Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121070Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807