Olen nuori 18 vuotias ja tulin tuntemattoman naisen tisseille viikko sitten. Itseltäni tuli todella paineella ja siitä myös roiskui paljon. Tämän jälkeen nainen pyyhki paperilla sotkun ja ei edes käynyt suihkussa koska sitä ei ollut tässä paikassa. Onko jotenkin mahdollista että nainen voisi tulla raskaaksi tästä jos ei käy suihkussa ja vaikka vahingossa koskee Vaginaansa? Tai jos vaikka tisseiltä valui alas koska itseltäni tuli silloin aika vetistä siemennestettä. En siis harrastanut yhdyntää vaan hän masturboi minua ja tämän jälkeen tulin hänen alastomalle vartalolle.
Nyt on mietityttänyt todella paljon tätä asiaA ja kaipaisinkin asiallisia vastauksia jos niitä täältä voi edes saada. :|
Rinnoille tulemisen turvallista?
Anonyymi
3
1320
Vastaukset
- Anonyymi
Skerbet kannattaa laskea aina toosaan.
- Anonyymi
no 9 kk kuluttua se nainen ottaa yhteyttä jos susta on tullut isä.
- Anonyymi
Ei hätää.
Vaikka olisit laskenut liemet sisään, unessasi, ei "hän" tule raskaaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224194- 183186
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3952250Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 271931
- 311787
- 321639
- 141457
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121231