Aloin eilen panemaan ihan tavallista Suomalaista tuoppikotikaljaa kesäiseksi janojuomaksi. No alcohol.. no ei ainakaan paljoo..välttämättä. Jos tänään illalla pullotan niin se on puoltoista vuorokautta käyny.
Toisen satsin tein tänään joten pullotan sen erän sitten myöhään huomenna. Toiseen tuli ihan sokeria ja toiseen tuli vähän siirappiakin.. saas nähärä kummasta tulee paree???
Huomenna aamulla käppäilen kirkolle hakee EU-ruoka-avustuskassin kun korona narskuttaa pörssisijoituksia ja on luvassa ylimääräsiä menoja syksyksi. Että sillee kiva.
Suomen järvissä on kuulemma hellettä. Nyt prkl uimaan.
aloin eilen panemaan
13
58
Vastaukset
- Anonyymi
Met Uuskirkkolaiset panemma simaa pääsiäisen ja seuraavan pääsiäisen välit. Siihen saa prosentteja tarpeen mukaan. Sitruuna tekee siintä raikkaan juoman.
Spiritus fortis on meille tärkeä viestituote. Siihen saa prosentteja aina 96 asti.Mäkin oon pannu simaa muulloinkin kuin vappuna. sanoin sitä aina viikinkisimaksi. kyllä siinä prosentteja oli.
Eno juotti mökillä aikoinaan mulle American corn traditionia. Oliko se joku lahko? Spiritusta siinä oli se 96.pervokki kirjoitti:
Mäkin oon pannu simaa muulloinkin kuin vappuna. sanoin sitä aina viikinkisimaksi. kyllä siinä prosentteja oli.
Eno juotti mökillä aikoinaan mulle American corn traditionia. Oliko se joku lahko? Spiritusta siinä oli se 96.Ns väkevä voima ja henki ja kunnia.
- Anonyymi
pervokki kirjoitti:
Ns väkevä voima ja henki ja kunnia.
AMEN !
- Anonyymi
Mitä HEMMETIN järkeä on panna ilman alkoholia?
- Anonyymi
Et ehkä lukenut ketjua kokonaan. Ns. Wäkevä Woima Kunnia ja hiiva sokerin kaa.
- Anonyymi
Omatekoiset kiljut tuhoavat suolistosi totaalisesti ja tekevät sinusta rappioalkoholistin.
- Anonyymi
Olut lisää tyhmyyttä, joten eiks siideri olis sopivaa ja kirkkaat sekoittaa aivot täysin!
Noi hapokkaat närästää kyl..siideriolutlokerokiintiö täysi. kirkkaiden vetäminen on oikeastaan terveellistä (raja siinäkin)..ja no siinä humala on erilainen. Jotenkin ..hhmm kiivaampi. Ei niin hallittavissa..sen vuoksi vaarallinen.
- Anonyymi
itse en ole koskaan kotikaljaa pannut. En voi sellaista kauheutta edes kuvitella. Ihan vaan perinteisesti naisten kanssa tähän asti. Jätän kotikaljan panemiset suosiolla pervokeille. Vanha koira ei uusille tavoille opi.
Niin..joo uudet koirat ei vanhoja opi ja toistepäin ..MUTTA.. aina kannttaa kokeilla ja yrittää. Jotkut oppii vanhanakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752833- 572756
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172523- 412062
- 522026
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2771995Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211301- 421150
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo21080Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.96999