Katos kummaa, ja ihan ensimmäisenä, tylsää, eikö mitään tapahdu suomessa? Jaa tapahtuu, Mäenpää seuraavaksi?
Jälkiviisaat puhuu Trumpista?
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Äääääääääääh, mitä sepitystä. USA,sta tänne muuttanut nainen sanoi, että häntä on kauan vaivannut sana Eskimo.
Heidi yritti ihan hiukan pistää kampoihin mutta selitys meni niin varovaiseksi, että tuli oikein säälittävä olo, huomasi, että hän olisi halunnut vähän olla toista mieltä mutta ei uskalla niin ei, menee paikka jälkkäreissä hyvin herkästi.- Anonyymi
Mites saamelaiset? Eihän Saame nimistä maata ole olemassakaan, kuten ei ole Eskimo-nimistäkään. Lappi on ja ne on lappalaisia, ei kyllä niinkään voi sanoa,nehän vaan IHMISIÄ jotka asuu Pohjois-suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites saamelaiset? Eihän Saame nimistä maata ole olemassakaan, kuten ei ole Eskimo-nimistäkään. Lappi on ja ne on lappalaisia, ei kyllä niinkään voi sanoa,nehän vaan IHMISIÄ jotka asuu Pohjois-suomessa.
Miksikö eskimoita pitää kutsua? Ketä tietää? Etelänavan ihmisiksikö?
- Anonyymi
Eskimo-pakasterasiat ovat ainakin viileitä, kun ne laittaa pakastimeen. Ei niistä ole kukaan vielä herneitä nenäänsä vetänyt. Tuo nainen valehteli vakuuttavasti. Olen täysin varma, ettei ole huomannut eskimosanaa ennen tätä kohua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksikö eskimoita pitää kutsua? Ketä tietää? Etelänavan ihmisiksikö?
Gröönlannin afrikan-amerikkalaiset on poliittisesti korrektein termi puhua eskimoista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eskimo-pakasterasiat ovat ainakin viileitä, kun ne laittaa pakastimeen. Ei niistä ole kukaan vielä herneitä nenäänsä vetänyt. Tuo nainen valehteli vakuuttavasti. Olen täysin varma, ettei ole huomannut eskimosanaa ennen tätä kohua.
Kohta vetää rasioista ja joukkopöyristytään.
- Anonyymi
Minä lopetin jälkiviisaiden katsomisen. Jos vastaavanlaista haluan katsoa katson MTV 3:lta Pöllöraati.
- Anonyymi
Ja jos mä haluun kattoa samanlaista, mä katson streamin: ”Niuvanniemen uutiset potilaiden kertomana” :/
Onneks mä en haluu.
- Anonyymi
Oliko verihikialan asiantuntija kommentoimassa?
- Anonyymi
Ei se varmaan joutanut arkkitehtiopinnoiltaan?
- Anonyymi
Kaipaan kaapunaista.
- Anonyymi
Eskimo on sana jota ei kannata sanoa ääneen ainakaan Köpenhaminassa baarissa perjantai-iltana.
keksikää persun penikat jotain muuta teitä kiusaavaa juttua- Anonyymi
Todellakin, Eskimo pakasterasiat, eikö kukaan ole huomannut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin, Eskimo pakasterasiat, eikö kukaan ole huomannut?
Sauli on taatusti kateellinen kun Trump on kaikkien huulilla mutta hänestä ei kukaan puhu mitään, on vain siellä Naantalissa linnassaan ja ihmettelee. Toivottavasti ei masennu.
- Anonyymi
Jäkiviisaissa on aina joko Trump, ps tai molemmat.
Ehkä jokin fiksaatio toimittajalla?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse894694Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133872Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1913723Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.732123Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301192
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1551147- 531055
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924