Jos veroilmoituksessa olisi valintarasti: Haluatko osallistua maahanmuutonkustannuksiin?
Mielestäni asia on valintakysymys, aivan kuten kirkollisveron maksu.
Olisiko suvakkeja ollenkaan?
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Erittäin kannatettavaa. Ehdottomasti i käyttöön!
- Anonyymi
Voisi olla kysymys myös kehitys avusta
Jos panee ruksi niin maksat - Anonyymi
Se jos mikä on rasismia, että pakotetaan toisia ihmisiä elättämään toisia työhaluttomia loisia!
- Anonyymi
Veroilmoitukseen tulee mainta haluaako osallistua maahanmuutonkustannuksiin ja kehitysapuun. Pienituloiset silloin vapautuvat kokonaanmaksamasta ja vähennettävä määrä olisi verosta 5000 euroa jokaiselta veronmaksajalta, nythän myös arvolisäveroja huomattavat summat menevät pakolaisille.
- Anonyymi
Minä en missääntapauksessa halua osallistua sentilläkään ja haluan häädettävän maahanmuuttajat ja mustalaiset pois maasta.
- Anonyymi
Minä voisin laittaa rastin ruutuun, missä kysytään halua verojeni käytöstä kroonikkotyöhaluttomille. Näin sitten varmaan sivutuotteena poistuisi työttömyys?
- Anonyymi
Luultavasti. Kroonikkotyöttömät joutuisivat mansikkamaalle, pulloja keräilemään ym.
- Anonyymi
Hemmetin hyvä avaus. Myös rastitusruutu aiheesta ” haluatko osallistua eduskunnan ylläpitoon”. Joskushan tämän paskan on loputtava, vaikka sitten sotakirvein, jos ei muu auta.
- Anonyymi
Ainahan on joku joka haluaa pihaansa lupiinin. Hän vain ei ymmärrä kokonaisuutta. Lupiini leviää hallitsemattomasti ja valloittaa kaiken vanhan alleen....
- Anonyymi
mainio avaus
- Anonyymi
taitaa ne kannattajat elää itsekkin tukien varassa
keskusta ja vihreet sekä punikit - Anonyymi
Lisäksi: " Haluatko asuttaa kotiisi ainakin yhden matun?"
- Anonyymi
paljonko menee maahanmuuttoon per suomalainen vuodessa?
- Anonyymi
moktarseijaahratt laittaako ruksin?
ainii ei ole oikeita tuloja?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251