Hei, olen katsellut autoa Pirkanmaalta sijaitsevasta liikkeestä, autoliikkeen nimi on Pirkanmaan Vaihtoauto Oy? Onko kenelläkään kokemuksia. Jokin pienempi liike kyseessä.
Pirkanmaan Vaihtoauto oy
8
3473
Vastaukset
- Anonyymi
No kun kerran on käytetty niin jostain syystä sen on edellinen omistaja päättänyt vaihtaa pois, esim. koska on saanut vihiä että kohta on jotain hajoamassa, eikä se auto kovin paljon siitä parane, kävipä sitten hyvän tai huonon liikkeen pihassa seisomassa.
- Anonyymi
Eikös kuitenkin liikkeellä ole joku vastuu kaupoissa? Kyllä tämäkin silloin vastaa myydyistä autoista. Jossei niin kuluttajariitalautakunta kyllä auttaa. Tuskin haluaa noin nuori yritys heti itseään mustalle listalle.
- Anonyymi
Suosittelen ettei asioi tälläisessä liikkeessä.
- Anonyymi
No älä tuollaselta osta mitää. Menkää Sakalle ja homma ja takuut onnistuu.
- Anonyymi
Kokemukseni kyseisestä liikkeestä on ollut hyvä. Myyjä on asiallisen kohtelias, ei tyypillisen ylimielinen tai painostava automyyjä. Sain rauhassa katsoa valitsemani auton joka oli juuri huollettu ja
joka on toiminut toista vuotta moitteettomasti. Jos ostaa paljon ajetun auton pitää mielestäni varautua myös mahdollisiin korjauskustannuksiin, eikä olettaa että myyjä maksaa kaiken. Mikään aikaisemmista autoliikkeistä ostamistani vanhoista autoista, joita olen joutunut korjauttamaan, ei ole korvannut kuin korkeintaan osan kuluista jos vika on ilmennyt pian ostohetkestä.- Anonyymi
Hienosti kauppiaalta itseltä kirjoitettu. Varmasti myy myös hyviä autoja. Mutta kirjoitusten perusteella ei myyjä tiedä yhtään mitä myy. Tosin isoilla firmoilla voi olla paremmin selkärankaa ottaa vastuu jos autoihin tulee vikaa.
- Anonyymi
Juu sieltä minäkin ostin ja hyvin on pelitelly... Tuli viä ehtoolla myymään... Asiallinen kokemus..
- AnonyymiUUSI
Kierrä kaukaa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329