Raija toiviainen käyttäytyy terrorintin tavoin. Väärä henkilö valtakunnansyyttäjäksi. Hyökkää suomalaisten kimppuun kuin Helena mutta maahantukeutujat saavat terrorisoida vapaasti. Jos olisi ollut kun neuvostoliitto hyökkäsi Suomeen olisi tuominnut armeijamme viharikoksesta ja terrorismista neuvostoliittoa vastaan.
Suomalainen terroristi
Anonyymi
3
115
Vastaukset
- Anonyymi
Näinhän tämä on. Valtakunnansyyttäjä hyökkää isänmaallisia kohtaan kommunismin ikiraivolla.
- Anonyymi
Vain kotimaata puhdistusta ulkomaalaisista . Isämaa. Rakentaa Uusi puhtas Suomi .
- Anonyymi
Aloittaja höyryää kyllä nyt sellaista asiaa että hieman ihmetyttää mistä tarkoitusperistä on kyse ? Onko keskustelupalsta joku foorumi jossa syyttäjälaitoksen kokoonpanosta päätetään. Minusta yälläinen toiminta mikäli se konkretisoituu täyttä kaikki terrorismin piirteet. Ei jatkoon, päätöntä hommaa !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471