Mieheltään salaa oli kutsunut vieraan miehen sinne, onko pettämistä?
Vaimo mökillä vieraan miehen kanssa
8
1594
Vastaukset
- Anonyymi
Todellakin on. Kaikki mitä ei voi puolisolle sanoa, on pettämistä.
- Anonyymi
Vain normaalia toimintaa naisilta. Yli puolet liitoista päättyy eroon. 80% naisista hakee eroa. Niistä 20% ei varmuutta, onko tosiaan yhteinen tai miehen päätös.
Hei ei välttämättä ole pettämistä
- Anonyymi
Saat sen numeron niin voit kysyä häneltä että petinkö minä
- Anonyymi
Kävitkös oikeen vakoilemassa, juoruajat taas liikeellä, kuin kärpäset katossa.
- Anonyymi
Mistä johtuu, että suomalaisnaiset ovat erityisen löyhälovisia.
- Anonyymi
Mistä sitä tietää vaikka olisi miehensä kanssa asiasta sopinut? Kuulostaa vähän siltä kuin joku olisi hyppäämässä johtopäätöksiin ilman vakavaa näyttöä.
- Anonyymi
Miehensä ei ole kuulema tiennyt asiasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19711762
- 585539
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462847- 402455
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k152444Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471939Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131911Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71707- 341610