Haluaisin elää mutta tilanne johti päätökseen,

Anonyymi

että haluan kuolla. Eikö se kuitenkin ole oma päätös jos kuolen. Moni jää suremaan ja tulen pilaamaan aviomieheni elämän. Viestiksi laitan että kukaan ei voinut enää auttaa ongelmissamme. Sitäpaitsi varmasti mieheni saa tukea töistä, perheeltä, on ystäviltä ja ehkä jostain sosiaalipaskasta mitkä nyt yleensä on "auttavinaan".

Realistisesti: hänen elämänsä tulee paranemaan ja lopulta hän on onnellinen. Onnellisempi kuin minun eläessäni. Minä olen arvoton roska. Hän on ihana ihminen. Itken tätä kirjoittaessani, koska en ole ketään rakastanut niin paljoa. En vaan pysty antamaan enää enempää ja korjaamaan asioitamme.

Kirjoitan sitten pitkän tarinan siihen vaan syistä niin ihmiset varmasti paremmin ymmärtävät. On varmasti heitä jotka ajattelevat, että olisin voinut auttaa jos olisin tiennyt. Just joo no niin olisit auttanut sitten!

En yritä enää hakea apua vaan tulen tappamaan itseni. Varmasti työpaikalle järkytys myös ja no, liudalle läheisiä.. Olen suunnitellut tätä pitkään. Tänään minulla on levollinen olo 😊 Pian kärsimys loppuu.

Kun ei täältä päässyt ajoissa muuttamaan onnellisille laitumille niin tulen sitten katkerana kummittelemaan monille Ylöjärvellä. Täällähän sitä kummittelua riittää. En tosin ole varma uskonko sellaiseen edes pyh!
No se nähdään tuolla puolen.

Hyvästi ja kaikkea hyvää muiden elämään. Yritän olla hyvin vähän traaginen tavassani. Lääkkeillä tapahtuu ja kun en yleensä sellaisia käytä niin ei ollut kovin helppoa saada käsiinsä mutta hätä keinot keksii❤️
Nauttikaa te kunnon ihmiset vaan kissanpäivistänne. Narkkarit ja rikollisetkin varmasti ovat minua onnellisempia.

2

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paras varasuunnitelmani mitä olen koskaan keksinyt. Tämähän siis käytännössä on sama kuin pakeneminen. Ei voi mitään.
      En myöskään usko Jumalan olemassaoloon. Turhaa löpinää.
      Petyin, koska rukoilin monta vuotta ja kaikki meni vain huonommaksi. Joskus jonkun ihmisen poistuminen on pienempi taakka kuin hänen olemassaolonsa.

AP.

• Anonyymi

Mieti nyt vielä pari kertaa,mitä kaikkea sulla on.Asiat kyllä selviävät.Enkeleitä poluillesi.Voinko jotenkin auttaa kanssakulkijaani vaikeassa tilanteessasi?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7669
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1915
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1545
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      819
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      783
    Aihe