Nimittäin kun näissä valkaisevissa tahnoissakin on hiovia hiukkasiakkasia: voisi liimata sähköhammasharjan kärkeen hienoa vesihiomapaperia, ei mitään karkeata 40-karkeata vaan vaikka 1200-karkeata jollaisella voi kiillotella vaikka peilejäkin.
Hioisi kuin valkaiseva tahna, mutta nopeampi ja tuloksen näkisi heti.
Tuollaisen puhdistamisen jälkeen, hammaslakkaa kannataisi kai sitten laittaa.
Tuli mieleen hyvä ajatus hampaiden hoidosta.
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No nyt ne on muka huolissaan, jos itse hoitaa hampaitaan kipulääkkein. https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/osa-suomalaisista-syö-liikaa-ilman-reseptiä-saatavia-särkylääkkeitä-–-kaikki-eivät-vieläkään-tunne-riskejä/ar-BB164TMP?li=BBr5KbI&ocid=mailsignout
- Anonyymi
On se ilo näin hammashoidon ammattilaisena huomata, ettei minun työllisyyteni ole näiden netissä jaettujen „loistavien hampaidenhoitovinkkien“ takia tulavisuudessa vähenemässä 😂 Varatkaahan mukaan paksu lompakko, kun tulette näitä pilalle hiottuja hampaita korjauttamaan.
- Anonyymi
On se mukavaa olla ivallinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se mukavaa olla ivallinen?
Eihän näihin älyttömyyksiin voi muuten vastata. Aloitusviestiä on levitetty vähän erityypisenä tänään useampaankin kertaan. Joku yrittää ihan tosissaan jymäyttää tyhmiä tekemään noin ja nauraa sitten kun täällä valitetaan mitä vahinkoja tuli hampaille.
Aiemmin leviteltiin ohjeita kuinka hammaskiveä voi rapsutella pois itse rautalangalla.
- Anonyymi
Kyllä ketjun aloittajalla on mielestäni ihan ideaa tässä. Semmonen tuli itselle mieleen että Dremeliin saa kiinni aika päteviä kiillotusteriä myös. Kerro sitten miten onnistui jahka olet saanut vähän testailtua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417054
- 323958
- 473391
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402078