Menetkö vetään lärvit Senaatintorin 16-kapakan ulkoilmabaariin?

Anonyymi

Huomenna keskiviikkona aukeaa Suomen kaikkien aikojen suurin baarikeskittymä. Peräti 16 erilaista ravintolaa avaa ovensa Senaatintorilla. Juotavaa ja olutta myydään torin laitamilla olevista värikkäistä puukioskeista. Juomansa voi nauttia koko torin alueella, missä pöydässä tahansa.

Heti avajaispäivänä huomenna ei ehkä kannata mennä, jos ei sada vettä. Poudalla kassajonot ovat megalomaanisen pitkiä.

Viikonloppuna tai ensi viikolla siellä voisi jo porukan kanssa poiketa. Katsoo kuinka pitkälle pääsee kapakkakierroksella. Pieni bisse joka paikassa, ja 16-tarjoajan urakkka edessä.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En mene vetämään "lärvejä" mihinkään, milloinkaan. Jätän sen kokeneille tenukepeille, jotka ei tarvi niille lärveille edes ravintoloita.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti. Elämän hienompia hetkiä on juoda ylihintaista olutta terdellä.

      • Anonyymi

        100 eurolla ei pääse edes pikkuhumalaan, alkaa vasta kusettaa.


    • Anonyymi

      Tuommoinen iso aukio on merituulineen aika kolkko paikka istua. Koleata on, jos ei ole sateetonta ja ilmassa vähintään 22C lämpötilat päällä. Ainakin heinäkuun alkupuoli on ennustettu olevan koleata.

      Koulut avautuvat taas 12.8. ja lomameininki maassa lopahtaa siihen. Terassikelille soveltuva myyntikeli voi jäädeä 2...3 viikkoon. vaikka jättiterassi onkin kuulemma auki 31.8 saakka.

    • Anonyymi

      Uusimaa on jälleen eristettävä muusta Suomesta.

    • Anonyymi

      Mitä "vetään"? Mistä se n tulee siihen perään?

      • Anonyymi

        Genetiivin partitiivi, se vaatii n-kirjaimen. Myös Uudenmaan menetetyllä koronakaranteenin alueella.


    • Anonyymi

      Aika erikoista.

      • Anonyymi

        Tänään kiersin kuus eri terassia :). Kiva ilma ja porukkaakin kivasti liikkeellä.
        Kurkku nyt hieman karheena, ilm. johtuu tuosta tuulesta?


    • Anonyymi

      Nyt alkaa korona leviämään

    • Anonyymi

      Kuka ja ketkä haluaa kirkon kupeesa ryypätä oliskohan alkoholi ongelmia tai muuten vaan tekemiset vähissä SÄÄLITTÄVÄÄ...

    • Anonyymi

      Joillekin tärkeintä elämässä on päästä ulos juomaan olutta,huvinsa kullakin.

    • Anonyymi

      Jos haluan kännätä käyn Alkossa koska terasseilla liian kalliit hinnat juomilla.

    • Anonyymi

      Nyt Suomen talous pelastuu

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe