Antifa-anarkistit huippuröyhkeitä!

Anonyymi

Antifa-sakki on vallannut useita alueita kaupunkien keskustoissa Pohjois-Amerikassa. Kyse on laittomista valtauksista. Kuitenkin tuo sakki estää muita kansalaisia ja jopa reporttereita tulemasta noille julkisille paikoille!?

Toronton kaupungintalon edustalla anarkistit hyökkäsivät väkivaltaisesti rauhallisten ja asiallisten reporttereiden ja kuvaajien kimppuun. Kaupungintalon turvahenkilöt ja jopa poliisit pyrkivät myös ajamaan median edustajat pois?

Kuinka on jo tultu tähän!? Virkavalta suojelee väkivaltaisia rikoksentekijöitä ja ahdistelee rauhallisia median edustajia? Kuin suoraan jostain dystopiaa kuvaavasta kauhuleffasta...

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minua ihmetyttää, että tavalliset kunnon ihmiset ja patriootit eivät MYÖS jengiydy ja laita noita sekopäisiä mellakoitsijoita kuriin?

      Hyvin pieni marginaalijoukko on ottanut kokonaisia suurkaupunkeja asukkaineen panttivangeikseen. Poliisit eroavat työstään jo laumoiina, koska palkkioksi vaarallisesta työstään saavat vain halveksuntaa suurkaupunkien vasuripäättäjiltä ja kaiken maailman mielenosoittajilta.

      Jos tavallinen kansa ei pian puutu tilanteeseen, on todella vakavat seuraukset edessä. Rikollisuus kasvaa ennätysmittoihin ja veri virtaa kaduilla. Se ei voi johtaa muuhun kuin sisällisodan kaltaiseen tilanteeseen!

      Varmastikin antifa, anarkistit ja äärivasurit sitä haluavatkin. Mutta miksi vasuripoliitikot?! Huhhuh...

      • Anonyymi

        Tiedotan.

        Patriootit ovat jo valmistautumassa. Bikers for Trump- prätkäjengi on luvannut tulla puhdistamaan tuon irvokkaan Seattlen keskustan ”autonomisen alueen. Mukaan on lupautunut myös paljon muita patriootteja.

        Puhdistus on ajoitettu itsenäisyspäivään 4/7 eli muutaman päivän päästä. Jos kaupungin poliisi ei itse hajota tuota laitonta valtausta, niin patriootit sen varmasti tekevät.

        Molemmilla osapuolilla on aseita, jopa rynnäkkökiväärejä. Kuitenkin minua säälittää nuo vasurihinurit jo etukäteen. Patriootit tulevat jyräämään heidät. Toivon näkeväni aseellisen yhteenoton, vaikka olenkin rauhan kannalla yleensä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedotan.

        Patriootit ovat jo valmistautumassa. Bikers for Trump- prätkäjengi on luvannut tulla puhdistamaan tuon irvokkaan Seattlen keskustan ”autonomisen alueen. Mukaan on lupautunut myös paljon muita patriootteja.

        Puhdistus on ajoitettu itsenäisyspäivään 4/7 eli muutaman päivän päästä. Jos kaupungin poliisi ei itse hajota tuota laitonta valtausta, niin patriootit sen varmasti tekevät.

        Molemmilla osapuolilla on aseita, jopa rynnäkkökiväärejä. Kuitenkin minua säälittää nuo vasurihinurit jo etukäteen. Patriootit tulevat jyräämään heidät. Toivon näkeväni aseellisen yhteenoton, vaikka olenkin rauhan kannalla yleensä!

        Montako divisioonaa antifalla on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako divisioonaa antifalla on?

        En tiedä divissioonista, mutta kyllä heillä on mm. rynkkyjä käytössään. Siitä on varmaa tietoa.

        Tosin ainakin Jenkeissä jopa puolet antifa-sakista on transuja! Voit kuvitella, kuinka hyvin sellaiset ”miehet” sotivat, kun tosipaikka tulee eteen...;-)


      • Anonyymi

        Olet itse uusnatsi.
        Olisit käynyt kouluja ja opiskellut itsellesi ammatin?

        Maailmanlopun tulo kestää näillä näkymillä viis vuotta.

        Liity vaikka ukrainan sotaan niin saat ampua ja tappaa.
        Koska sitähän sinä haluat.

        Tai voit saada tarkk`ampujan kivääristä räjähtävän luodin silmääsi.
        Mutta ei sen väliä koska kuolit sankarivainajana isänmaasipuolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedotan.

        Patriootit ovat jo valmistautumassa. Bikers for Trump- prätkäjengi on luvannut tulla puhdistamaan tuon irvokkaan Seattlen keskustan ”autonomisen alueen. Mukaan on lupautunut myös paljon muita patriootteja.

        Puhdistus on ajoitettu itsenäisyspäivään 4/7 eli muutaman päivän päästä. Jos kaupungin poliisi ei itse hajota tuota laitonta valtausta, niin patriootit sen varmasti tekevät.

        Molemmilla osapuolilla on aseita, jopa rynnäkkökiväärejä. Kuitenkin minua säälittää nuo vasurihinurit jo etukäteen. Patriootit tulevat jyräämään heidät. Toivon näkeväni aseellisen yhteenoton, vaikka olenkin rauhan kannalla yleensä!

        Natsit laukkaa täällä ihan tuuliajolla.
        Ei ne tajua mistään mitään?

        Jos ne laitettas juoksuhautaan ne kusis housuunsa
        ja huutais äitiään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä divissioonista, mutta kyllä heillä on mm. rynkkyjä käytössään. Siitä on varmaa tietoa.

        Tosin ainakin Jenkeissä jopa puolet antifa-sakista on transuja! Voit kuvitella, kuinka hyvin sellaiset ”miehet” sotivat, kun tosipaikka tulee eteen...;-)

        Tietenkin hameen helmat huojuen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet itse uusnatsi.
        Olisit käynyt kouluja ja opiskellut itsellesi ammatin?

        Maailmanlopun tulo kestää näillä näkymillä viis vuotta.

        Liity vaikka ukrainan sotaan niin saat ampua ja tappaa.
        Koska sitähän sinä haluat.

        Tai voit saada tarkk`ampujan kivääristä räjähtävän luodin silmääsi.
        Mutta ei sen väliä koska kuolit sankarivainajana isänmaasipuolesta.

        Mieluummin isänmaan kuin pöljän ihmiskunnan. Pienempi domein mieluummin kuin utopistinen koko maailman yhteisö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Natsit laukkaa täällä ihan tuuliajolla.
        Ei ne tajua mistään mitään?

        Jos ne laitettas juoksuhautaan ne kusis housuunsa
        ja huutais äitiään.

        Ei oikeat natsit1940-luvulla kuseskellu ja äitiään huudelleet kuten mamis-antifat.


    • Anonyymi

      Onko siellä ahdettu amerikanpersut nurkkaan ja nyt itkettää??

    • Anonyymi

      Anarkisti- soijapojut innostuivat kommentoimaan ja nimittelemään heikäläisten toimien kritisoijia natseiksi!? Ja ovat mokomat taas niin kovaa tyyppiä että? ;-)

      Anarkistit, äärivasurit ja antifa- sakki ovat kovia tyyppejä VAIN kun hyökkäävät joukolla yhden kimppuun. Kuten olemme niin monta kertaa saaneet todistaa.

      AINA kun nuo nilkit kohtaavat edes vähänkin tasaveroisen vastuksen, niin pinkovat oitis pakoon ja huutavat poliisia apuun!?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      402
      4075
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      225
      2024
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1510
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      155
      1345
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1001
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      61
      993
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      125
      947
    8. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      913
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      869
    Aihe