Sälli camping jurva

Anonyymi

Piti avata uusi keskustelu, kun tuo vanha oli jo förbi.
Viikonloppuna käytiin Sällillä, hyvä pöhinä päällä, pizzabuffa ja päivän lounas 10e, maistui ja toimii.👍👍👍

8

1927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu kävin kanssa viikonloppuna ihan ok oli. pitää kai tulla paremmalla ajalla oli sellainen ohikulku matka,paikka katselmus.

• Anonyymi

Ja paikkaa pyörittää yritys jota ei Kaupparekisteri tunne lainkaan? Minne menee rahat?

• Anonyymi

Edellinen henkilö ei ole ilmeisesti tietoinen kuinka etsitään tiedostoja? vaikka tiedon jano suuri...no tyhmyys saattaa olla sukuvika

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edellinen henkilö ei ole ilmeisesti tietoinen kuinka etsitään tiedostoja? vaikka tiedon jano suuri...no tyhmyys saattaa olla sukuvika

Hirveesti oli henkilökuntaa kun kattoo tuota niiden kuvaa,pienellä marginaalilla täytyy tulosta tehdä tai kökkä kavereita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hirveesti oli henkilökuntaa kun kattoo tuota niiden kuvaa,pienellä marginaalilla täytyy tulosta tehdä tai kökkä kavereita

voisiko joku kertoa mikä viehätys tuossa on kun vedetään vaunu keväällä yhteen paikkaan..siellä on pienelle alueelle tungettu vieri viereen tötsiä joissa samat naamat on koko kesän syksyyn asti? yleensensä tämä vyölaukku porukka puhuu vapaudesta? silti ollaan kylki kyljessä ja vedetään karaokea samassa kiskassa koko kesä. haukutaan kerrostaloissa asuvia...nooh tulee mieleen kerrostalo kaulittuna hiekalle ja ovet pois.
        henkilökohtaisesti vietän lomani aina suurinpiirtein paria päivää ennen lomaa valitussa kohteessa,valitettavasti korona poisti ulkomaat. enkä asu enää "oma tupa-oma lupa"sijoitus osakepuolelle antaa vapauden liikkua kun ei ole muutenkaan paikkakunta sidonnainen...kannattaisi kokeilla? hyvää syksyn odottelua ,ei ollut vittuilua vaan kannanotto

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

voisiko joku kertoa mikä viehätys tuossa on kun vedetään vaunu keväällä yhteen paikkaan..siellä on pienelle alueelle tungettu vieri viereen tötsiä joissa samat naamat on koko kesän syksyyn asti? yleensensä tämä vyölaukku porukka puhuu vapaudesta? silti ollaan kylki kyljessä ja vedetään karaokea samassa kiskassa koko kesä. haukutaan kerrostaloissa asuvia...nooh tulee mieleen kerrostalo kaulittuna hiekalle ja ovet pois.
        henkilökohtaisesti vietän lomani aina suurinpiirtein paria päivää ennen lomaa valitussa kohteessa,valitettavasti korona poisti ulkomaat. enkä asu enää "oma tupa-oma lupa"sijoitus osakepuolelle antaa vapauden liikkua kun ei ole muutenkaan paikkakunta sidonnainen...kannattaisi kokeilla? hyvää syksyn odottelua ,ei ollut vittuilua vaan kannanotto

Pisteen jälkeen ensimmäinen kirjain alkaa isolla kirjaimella. Tämä ei ollut vittuilua vaan havahduttamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pisteen jälkeen ensimmäinen kirjain alkaa isolla kirjaimella. Tämä ei ollut vittuilua vaan havahduttamista.

Olen huomannut myös seinäjoen palstalla kun tasapäällä ei ole vastausta puututaan kirjoitusvirheeseen. No vituttaahan se persua kun on juonut aivot pilalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen huomannut myös seinäjoen palstalla kun tasapäällä ei ole vastausta puututaan kirjoitusvirheeseen. No vituttaahan se persua kun on juonut aivot pilalle.

Sama se on tällä palstalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe