Onko kellään kokemuksia Kärkkäisen nettikaupasta`
Minulla on sellainen kokemus kesäkuun 12 pnä tilasin ja maksoinkin pölyimurin suulakkeen ja varastossa näytti olevan 20 kpl ko. tuoyeytta sain myös tilausvahvistuksen tekemästäni tilauksesta .
Tuotetta ei vaan ole kuulunut vaikka tilauksestani on nyt jo 20päivää.
Onko kyseessä oikea verkkokauppa ja onko minua huijattu.
Voiko tuohon Kärkkäinen.com verkkokauppaan luottaa. Kokemuksia pyydän.
Kärkkäinen.con kokemuksia.
15
523
Vastaukset
- Anonyymi
Juu eivät lisää työntekiöitä kysynnän mukaan vaan uskovat että kuluttaja oottelee maailman tappiin, vaan edestään löytävät asiakaat vähenee tuolla konseptilla.
- Anonyymi
Olisikohan aloittajan kannattanut ensin reklamoida ko. liikettä eikä täältä kokemuksia kysellä !!
Mitähän seuraavaksi?- Anonyymi
Olen reklmoinut mutta mitään vastausta en ole saanut.
- Anonyymi
NATSIHOMO
- Anonyymi
Olen tilannut, ja aina on tullut tavarat, alle viikossa.
- Anonyymi
Ei ole ollut ongelmia. Mutaman kerran olen soittanut ja kysynyt lisätietoja tuotteesta. Ovat käyneet varastossa hakemassa tuotteet ja mitanneet ne. Aika hyvää palvelua verkkokaupaksi.
Viimeksi kysyin antenniputken asennustelineen mittoja. Mittasivat heti. Ei kyllä sopinut minun tarkoitukseen, mutta asia selvisi nopeasti. - Anonyymi
Tuli vastaus että tavara onkin toimittajan varastossa, lupasivat kysellä, mutta ei se minua lämmitä, haluan maksetun tavaran.
- Anonyymi
Huvittavaa miten saavatkin mainostaa tavaran lähetettävän seuraavana päivänä , ikinä tilatessani näin ei ole käynyt , monta päivää syvä hiljaisuus , tilauksen käsittelyä ei näe mistään missä vaiheessa on , ei näe kun maksettu on , voi vain toivoa että joskus tilattava tavara toimitetaan....aina on onneksi tullut ennemmin tai myöhemmin , arpapeliä.
- Anonyymi
Olen tilannut Kärkkäiseltä monta kertaa. Kaikki tilaukset tulleet n. viikossa. Kaikki sujunut hyvin.
- Anonyymi
Nyt se selvisi tavara oli tullut K-marketin asiakaspalveluun mutta syystä tai toisesta en saanut mitään tietoa tavaran saapumisesta joten se palautui toimittajalle.
Syytä siitä mksi en saanut tietoa toimituksesta ei osattu K-marketissa sanoa muuta kuin että postin oma systeemin pitää automaattisesti lähettää textiviesti saapumisesta.
Kärkkäinen lupasi että tavaraa yritetään saada tulemaan uudestaan, toivottavasti minulle ei aiheudu siitä kuluja. Odotellaan uutta "tulemista#. - Anonyymi
Sain tilaamani tavaran 14.7 joten asia on ok.
- Anonyymi
Joskus tilasin Kärkkäiseltä jotakin pelkästään halpuuden vuoksi. Pohjoisen reissuilla käytiin kaupassakin. Kun kävi ilmi kauppiaan natsihenkisyys, emme ole käyneet, emmekä ostaneet mitään. Se päätös pitää. Tehkää toiset samoin.
- Anonyymi
Yilasin Rinkan, joka olikin reppu, ilman sivulokeroita.
Kuvassa näytti,että on taskuja, kun on vetskareita.
Reppu ei pidä myydä RINKJANA. Pettynyt - Anonyymi
Aloittajan ongelmat johtuvat siitä, että hän on kirjoittanut nettiosoitteen väärin. Oikea osoite on kärkkäinen.com.
- Anonyymi
Mitä tämä aloitus kertoo aloittajasta ???
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773184
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291721Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91556Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51280Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61244