Homoilla taivaskaipuu

Anonyymi

86

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On vain yksi tie, One Way, joka johtaa Taivaaseen.
      Monelle epämiellyttävä totuus on se, että oman tiensä/polkunsa kulkijat päätyvät jonnekin muualle.

      Johanneksen evankeliumi:
      14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

      • Anonyymi

        Kuka teistä on syytön, heittäköön ensimmäisen kiven.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka teistä on syytön, heittäköön ensimmäisen kiven.

        Tässä ei nyt ole kyse ajallisesta tuomitsemisesta ja kivien heittelystä.
        Kun on kyse viimeisestä ja lopullisesta tuomiosta, silloin selviää, onko Jeesus saanut pukea meidät hänen omalla pyhyydellään ja vanhurskaudellaan, jotta olisimme kelvolliset seisomaan tuomiolla syyttöminä ja tahrattomina.
        Se on mahdollista toki homoillekin, mutta sillä ehdolla, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen tunnustetaan synniksi ja siitä luovutaan ja tehdään parannus.
        Sama koskee kaikkia muitakin ihmisiä ja syntejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ei nyt ole kyse ajallisesta tuomitsemisesta ja kivien heittelystä.
        Kun on kyse viimeisestä ja lopullisesta tuomiosta, silloin selviää, onko Jeesus saanut pukea meidät hänen omalla pyhyydellään ja vanhurskaudellaan, jotta olisimme kelvolliset seisomaan tuomiolla syyttöminä ja tahrattomina.
        Se on mahdollista toki homoillekin, mutta sillä ehdolla, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen tunnustetaan synniksi ja siitä luovutaan ja tehdään parannus.
        Sama koskee kaikkia muitakin ihmisiä ja syntejä.

        "siitä luovutaan ja tehdään parannus"

        Eikös se pelkkä tahto parannuksen tekoon riitä? Paavali kirjoitti jotenkin niin, että tahto minulla on hyvään, mutta lihassani teen toisinkuin tahtoisin. Ei taida olla oikein asettaa toiselle ehtoja luopumisesta, jos Paavalikaan ei siihen kyennyt omien syntiensä kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "siitä luovutaan ja tehdään parannus"

        Eikös se pelkkä tahto parannuksen tekoon riitä? Paavali kirjoitti jotenkin niin, että tahto minulla on hyvään, mutta lihassani teen toisinkuin tahtoisin. Ei taida olla oikein asettaa toiselle ehtoja luopumisesta, jos Paavalikaan ei siihen kyennyt omien syntiensä kanssa.

        Kannattaa lukea ajatuksella koko Roomalaiskirjeen 7. luku.
        Paavali ei puolustele syntiä, vaan toteaa, että tässä ajallisessa elämässä ihminen on sidottu kantamaan syntisen lihansa, joka jatkuvasti sotii henkeä ja sielua vastaa, mutta siihenkin lopullinen ratkaisu on Jeesus Kristus, joka vapauttaa meidät, jotka olemme hänen omiaan tästä kuoleman ruumiista.
        Vanhurskaskin on taipuvainen lankeamaan syntiin, mutta hän nousee jälleen, eikä jää synnissä rypemään.

        Sananlaskut:
        24:16 Sillä seitsemästi vanhurskas lankeaa ja nousee jälleen, mutta jumalattomat suistuvat onnettomuuteen.


      • Anonyymi

        Tai pikemminkin latu. Tosin One Way meni konkurssiin mutta jatkaa toimintaansa nyt Itävaltalaisomistuksessa.


      • Anonyymi

        Tarvitaan kontrolloitu yhteisö ettei ihmiset vaan hairahdu ajattelemaan asioita ihan itse puhtaalta pöydältä. Siksi One way.

        Uskoo ken tahtoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka teistä on syytön, heittäköön ensimmäisen kiven.

        Minä ja vaimoni olemme käytettävissä. Missä ja milloin kivitys järjestetään, jotta osaamme suunnitella aikataulumme etukäteen.

        Perjantai ei sovi meille, koska silloin on valmistuspäivä, sapattina lepäämme ja sunnuntaina lepäämme sapatinvietosta...eli meille sopisi siis maanantai, tiistai, keskiviikko tai torstai.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ja vaimoni olemme käytettävissä. Missä ja milloin kivitys järjestetään, jotta osaamme suunnitella aikataulumme etukäteen.

        Perjantai ei sovi meille, koska silloin on valmistuspäivä, sapattina lepäämme ja sunnuntaina lepäämme sapatinvietosta...eli meille sopisi siis maanantai, tiistai, keskiviikko tai torstai.

        1234567---

        Kivitystilaisuutta järjestäessänne ottakaa myös huomioon, että kivet ovat sopivan kokoisia.

        Ne eivät saisi olla liian pieniä, koska sellaiset olisivat tehottomia ja kivitys kestäisi turhan kauan (tosin Herran palvelijana olen valmis uhrautumaan ja tekemään kovastikin työtä, kunhan se vaan ei tapahdu sapattina).

        Kivet eivät myöskään saisi olla liian suuria murikoita, sillä vaimoni voimat ovat hieman ehtyneet näin vanhoilla päivillä, enkä itsekään ole enää nuoruuden voimissani.

        Tiedän, että paikalle on tunkemassa myös kaikenlaista harhaoppista porukkaa kuten esim helluntailaisia ja lestadiolaisia, joiden joukossa saattaa olla nuorempaakin väkeä, mutta heillä ei kuitenkaan ole mitään todellista asiaa kivittämistapahtumaan. Joten toivottavasti joku huolehtii siitä, että nämä harhaoppiset poistetaan paikalta ja jäljelle jää vain se piskuinen valittujen joukko, jotka pitävät kaikki käskyt, eivät hyväksy homoja ja mikä tärkeintä: eivät hyväksy häpeällistä naispappeutta!

        Näin meidän adventistienkin joukko kutistuu entisestään, joten saattaakin olla, että paikalle ei ilmesty muita kuin minä ja vaimoni.

        1234567---


    • Anonyymi

      Onhan kaipuuta monella eri taholla ja tie on viitotettu. Ei muutakuin tien ohjeitten ja neuvojen avulla taipaleelle. Siitä se matka ja päämäärä on selitelty- kirjoituksista.
      Jokainenhan kuuluu ojentautua tuonpuoleisuuden sanottaman päämäärän mukaan, jos perille aikoo.

      Muotouskonnollisuudessa on sitten omat jutut, mutta se ei ilmeisesti ole se tie. mitä käydä

    • Anonyymi

      Miksi te nyt vielä vatvotte yksinkertaista asiaa. Jumala on luonut homot niinkuin muutkin. Kaikkia me olemme samanlaisia ja tasavertaisia. Asian pohdinta ei kuulu kellekään muulle.

      • Anonyymi

        Jumala ei ole luonut homoja.
        Homoseksuaalisuus on seurausta syntiinlankeemuksesta ja Jumalan luomisjärjestyksen vastainen kieroutuneen seksuaalisuuden harjoittamisen eräs muoto, kuten esim. pedofilia ja eläimiin sekaantuminen.
        Kaikki syntisten himojen toteuttamiset, kuten aviorikokset ja muu haureellisuus, ovat aina syntiä, jotka Jumala sanassaan tuomitsee ja aikanaan myös rankaisee.
        Minä en tuomitse homoja. Jokainen vastaa itse omista teoistaan. Mutta velvollisuuteni on näillä kristinuskon palstoilla tuoda selkeästi esiin Jumalan sanan kanta asiaan, joka on selkeästi kerrottu Raamatussa.
        Homotkin voivat saada syntinsä anteeksi, kun tunnustavat syntinsä synniksi ja tekee siitä parannuksen Jeesuksen nimessä ja armoveressä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ei ole luonut homoja.
        Homoseksuaalisuus on seurausta syntiinlankeemuksesta ja Jumalan luomisjärjestyksen vastainen kieroutuneen seksuaalisuuden harjoittamisen eräs muoto, kuten esim. pedofilia ja eläimiin sekaantuminen.
        Kaikki syntisten himojen toteuttamiset, kuten aviorikokset ja muu haureellisuus, ovat aina syntiä, jotka Jumala sanassaan tuomitsee ja aikanaan myös rankaisee.
        Minä en tuomitse homoja. Jokainen vastaa itse omista teoistaan. Mutta velvollisuuteni on näillä kristinuskon palstoilla tuoda selkeästi esiin Jumalan sanan kanta asiaan, joka on selkeästi kerrottu Raamatussa.
        Homotkin voivat saada syntinsä anteeksi, kun tunnustavat syntinsä synniksi ja tekee siitä parannuksen Jeesuksen nimessä ja armoveressä.

        >Mutta velvollisuuteni on näillä kristinuskon palstoilla tuoda selkeästi esiin Jumalan sanan kanta asiaan, joka on selkeästi kerrottu Raamatussa.

        Anonyymina? Mitä velvollisuuksia Jumala muka nimettömille antoi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ei ole luonut homoja.
        Homoseksuaalisuus on seurausta syntiinlankeemuksesta ja Jumalan luomisjärjestyksen vastainen kieroutuneen seksuaalisuuden harjoittamisen eräs muoto, kuten esim. pedofilia ja eläimiin sekaantuminen.
        Kaikki syntisten himojen toteuttamiset, kuten aviorikokset ja muu haureellisuus, ovat aina syntiä, jotka Jumala sanassaan tuomitsee ja aikanaan myös rankaisee.
        Minä en tuomitse homoja. Jokainen vastaa itse omista teoistaan. Mutta velvollisuuteni on näillä kristinuskon palstoilla tuoda selkeästi esiin Jumalan sanan kanta asiaan, joka on selkeästi kerrottu Raamatussa.
        Homotkin voivat saada syntinsä anteeksi, kun tunnustavat syntinsä synniksi ja tekee siitä parannuksen Jeesuksen nimessä ja armoveressä.

        Uskovainenkin voi tehdä parannuksen ja saada syntinsä anteeksi: Vapahtaja Olet Sinä!
        Lakka vain lukemasta ja uskomasta raamattuhömppää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ei ole luonut homoja.
        Homoseksuaalisuus on seurausta syntiinlankeemuksesta ja Jumalan luomisjärjestyksen vastainen kieroutuneen seksuaalisuuden harjoittamisen eräs muoto, kuten esim. pedofilia ja eläimiin sekaantuminen.
        Kaikki syntisten himojen toteuttamiset, kuten aviorikokset ja muu haureellisuus, ovat aina syntiä, jotka Jumala sanassaan tuomitsee ja aikanaan myös rankaisee.
        Minä en tuomitse homoja. Jokainen vastaa itse omista teoistaan. Mutta velvollisuuteni on näillä kristinuskon palstoilla tuoda selkeästi esiin Jumalan sanan kanta asiaan, joka on selkeästi kerrottu Raamatussa.
        Homotkin voivat saada syntinsä anteeksi, kun tunnustavat syntinsä synniksi ja tekee siitä parannuksen Jeesuksen nimessä ja armoveressä.

        "Minä en tuomitse homoja. Jokainen vastaa itse omista teoistaan. Mutta velvollisuuteni on näillä kristinuskon palstoilla tuoda selkeästi esiin Jumalan sanan kanta asiaan, joka on selkeästi kerrottu Raamatussa."

        Mihin perustuu uskosi, että Raamattu on Jumalan sanaa?

        Onko jokin "yksi- tai kolmiyhteinen Jumala" taivaastaan ilmaantunut kertomaan, että Raamattu on hänen sanaansa? EI.

        Onko Raamatun Jeesus sanonut, että Raamattu on Jumalan sanaa? EI.

        Kerrotaanko jossain Raamatussa, että Raamattu on Jumalan sanaa? EI.

        Ovatko VTn profeetat tai Jeesuksen opetuslapset sanoneet, että Raamattu on Jumalan sanaa? EI.

        KUKA tai KETKÄ siis väittävät, että Raamattu on Jumalan sanaa?
        Vastaus: KIRKKOISÄT, jotka ovat sen koonneetkin.

        Usko Raamattuun "Jumalan sanana" perustuu siis kirkkoisien auktoriteetille ja on siten EPÄRAAMATULLINEN oppi. Tämä kannattaisi ottaa huomioon kaikkien niiden, jotka pitävät sola scripturaa uskonsa perustana, joka sekin on epäraamatullinen oppi/periaate, sillä sitäkään ei löydy Raamatusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä en tuomitse homoja. Jokainen vastaa itse omista teoistaan. Mutta velvollisuuteni on näillä kristinuskon palstoilla tuoda selkeästi esiin Jumalan sanan kanta asiaan, joka on selkeästi kerrottu Raamatussa."

        Mihin perustuu uskosi, että Raamattu on Jumalan sanaa?

        Onko jokin "yksi- tai kolmiyhteinen Jumala" taivaastaan ilmaantunut kertomaan, että Raamattu on hänen sanaansa? EI.

        Onko Raamatun Jeesus sanonut, että Raamattu on Jumalan sanaa? EI.

        Kerrotaanko jossain Raamatussa, että Raamattu on Jumalan sanaa? EI.

        Ovatko VTn profeetat tai Jeesuksen opetuslapset sanoneet, että Raamattu on Jumalan sanaa? EI.

        KUKA tai KETKÄ siis väittävät, että Raamattu on Jumalan sanaa?
        Vastaus: KIRKKOISÄT, jotka ovat sen koonneetkin.

        Usko Raamattuun "Jumalan sanana" perustuu siis kirkkoisien auktoriteetille ja on siten EPÄRAAMATULLINEN oppi. Tämä kannattaisi ottaa huomioon kaikkien niiden, jotka pitävät sola scripturaa uskonsa perustana, joka sekin on epäraamatullinen oppi/periaate, sillä sitäkään ei löydy Raamatusta.

        Tässä useita Raamatun jakeita, jotka osoittavat meille, että Raamatun kirjoitukset ovat Jumalan sanaa.

        Psalmit:
        18:31 Jumalan tie on nuhteeton, Herran sana tulessa koeteltu. Hän on kaikkien kilpi, jotka häneen turvaavat.

        Matteuksen evankeliumi:
        4:4 Mutta hän vastasi ja sanoi: "Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee.'"
        15:6 Ja niin te olette tehneet Jumalan sanan tyhjäksi perinnäissääntönne tähden.

        Luukkaan evankeliumi:
        11:28 Mutta hän sanoi: "Niin, autuaat ovat ne, jotka kuulevat Jumalan sanan ja sitä noudattavat."

        Johanneksen evankeliumi:
        8:47 Joka on Jumalasta, se kuulee Jumalan sanat. Sentähden te ette kuule, koska ette ole Jumalasta."

        Efesolaiskirje:
        6:17 ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.

        Hebrealaiskirje:
        4:12 Sillä Jumalan sana on elävä ja voimallinen ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka ja tunkee lävitse, kunnes se erottaa sielun ja hengen, nivelet sekä ytimet, ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija;


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä useita Raamatun jakeita, jotka osoittavat meille, että Raamatun kirjoitukset ovat Jumalan sanaa.

        Psalmit:
        18:31 Jumalan tie on nuhteeton, Herran sana tulessa koeteltu. Hän on kaikkien kilpi, jotka häneen turvaavat.

        Matteuksen evankeliumi:
        4:4 Mutta hän vastasi ja sanoi: "Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee.'"
        15:6 Ja niin te olette tehneet Jumalan sanan tyhjäksi perinnäissääntönne tähden.

        Luukkaan evankeliumi:
        11:28 Mutta hän sanoi: "Niin, autuaat ovat ne, jotka kuulevat Jumalan sanan ja sitä noudattavat."

        Johanneksen evankeliumi:
        8:47 Joka on Jumalasta, se kuulee Jumalan sanat. Sentähden te ette kuule, koska ette ole Jumalasta."

        Efesolaiskirje:
        6:17 ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.

        Hebrealaiskirje:
        4:12 Sillä Jumalan sana on elävä ja voimallinen ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka ja tunkee lävitse, kunnes se erottaa sielun ja hengen, nivelet sekä ytimet, ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija;

        Yhdessäkään noissa Raamatun kohdissa ei puhuta Raamatusta, sillä sitä ei ollut vielä olemassakaan silloin kun nuo on kirjoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdessäkään noissa Raamatun kohdissa ei puhuta Raamatusta, sillä sitä ei ollut vielä olemassakaan silloin kun nuo on kirjoitettu.

        No. Jos Pyhä Henki ei saa ohjata sinua kaikkeen totuuteen, niin valitettavasti olet kuuro ja sokea, ja sellaisena pysyt loppuun asti.
        Meille kristityille Jumalan lapsille Raamattu on Jumalan sanaa, jonka hän on henkäyttänyt palvelijoillensa profeetoille vuosituhansien saatossa meille opetukseksi ja nuhteeksi.
        Jeesus itse sanoi, että teillä on Mooses ja profeetat, kuulkaa heitä. Näin hän vahvisti kirjoitukset Jumalan sanaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No. Jos Pyhä Henki ei saa ohjata sinua kaikkeen totuuteen, niin valitettavasti olet kuuro ja sokea, ja sellaisena pysyt loppuun asti.
        Meille kristityille Jumalan lapsille Raamattu on Jumalan sanaa, jonka hän on henkäyttänyt palvelijoillensa profeetoille vuosituhansien saatossa meille opetukseksi ja nuhteeksi.
        Jeesus itse sanoi, että teillä on Mooses ja profeetat, kuulkaa heitä. Näin hän vahvisti kirjoitukset Jumalan sanaksi.

        "No. Jos Pyhä Henki ei saa ohjata sinua kaikkeen totuuteen"

        Siitä Pyhän Hengen johdatuksesta ei ole niin minkäänlaista todistetta, mutta sen sijaan kirkkoisien johdatuksesta on vastaansanomattomat todisteet.

        "Meille kristityille Jumalan lapsille Raamattu on Jumalan sanaa, jonka hän on henkäyttänyt palvelijoillensa profeetoille vuosituhansien saatossa meille opetukseksi ja nuhteeksi."

        Juu, kirkkoisille on "henkäytetty", mitkä kirjoitukset niistä lukemattomien joukosta ovat niitä "Pyhän Hengen" henkäyttämiä. Voisit kertoa esim mikä henkäys siinä Laulujen kirjassakin on, kun ei sitä juuri koskaan missään lainata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ei ole luonut homoja.
        Homoseksuaalisuus on seurausta syntiinlankeemuksesta ja Jumalan luomisjärjestyksen vastainen kieroutuneen seksuaalisuuden harjoittamisen eräs muoto, kuten esim. pedofilia ja eläimiin sekaantuminen.
        Kaikki syntisten himojen toteuttamiset, kuten aviorikokset ja muu haureellisuus, ovat aina syntiä, jotka Jumala sanassaan tuomitsee ja aikanaan myös rankaisee.
        Minä en tuomitse homoja. Jokainen vastaa itse omista teoistaan. Mutta velvollisuuteni on näillä kristinuskon palstoilla tuoda selkeästi esiin Jumalan sanan kanta asiaan, joka on selkeästi kerrottu Raamatussa.
        Homotkin voivat saada syntinsä anteeksi, kun tunnustavat syntinsä synniksi ja tekee siitä parannuksen Jeesuksen nimessä ja armoveressä.

        Jumala ei ole luonut homoja.

        Jumal loi meidät kaikki. Me kaikki,emme osaa olla täydellisiä.
        Et sinä,en minä.
        En ole homo,mutta en voi tuomita homoja. He kaikki ovat yhtä arvokkaita Sieluja,kuin kaikki ihmiset.Vaikka se hetoreista tuntuu oudolta,kuten minustakin.
        En tuomitse heitä,mutta Raamattu on myös RAKKAUDEN KIRJA,muistakaa SE!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä useita Raamatun jakeita, jotka osoittavat meille, että Raamatun kirjoitukset ovat Jumalan sanaa.

        Psalmit:
        18:31 Jumalan tie on nuhteeton, Herran sana tulessa koeteltu. Hän on kaikkien kilpi, jotka häneen turvaavat.

        Matteuksen evankeliumi:
        4:4 Mutta hän vastasi ja sanoi: "Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee.'"
        15:6 Ja niin te olette tehneet Jumalan sanan tyhjäksi perinnäissääntönne tähden.

        Luukkaan evankeliumi:
        11:28 Mutta hän sanoi: "Niin, autuaat ovat ne, jotka kuulevat Jumalan sanan ja sitä noudattavat."

        Johanneksen evankeliumi:
        8:47 Joka on Jumalasta, se kuulee Jumalan sanat. Sentähden te ette kuule, koska ette ole Jumalasta."

        Efesolaiskirje:
        6:17 ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.

        Hebrealaiskirje:
        4:12 Sillä Jumalan sana on elävä ja voimallinen ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka ja tunkee lävitse, kunnes se erottaa sielun ja hengen, nivelet sekä ytimet, ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija;

        Tässä useita Raamatun jakeita, jotka osoittavat meille, että Raamatun kirjoitukset ovat Jumalan sanaa.

        Psalmit:
        18:31 Jumalan tie on nuhteeton, Herran sana tulessa koeteltu. Hän on kaikkien kilpi, jotka häneen turvaavat.

        Matteuksen evankeliumi:
        4:4 Mutta hän vastasi ja sanoi: "Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee.'"
        15:6 Ja niin te olette tehneet Jumalan sanan tyhjäksi perinnäissääntönne tähden.

        Luukkaan evankeliumi:
        11:28 Mutta hän sanoi: "Niin, autuaat ovat ne, jotka kuulevat Jumalan sanan ja sitä noudattavat."

        Johanneksen evankeliumi:
        8:47 Joka on Jumalasta, se kuulee Jumalan sanat. Sentähden te ette kuule, koska ette ole Jumalasta."

        Efesolaiskirje:
        6:17 ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.

        Hebrealaiskirje:
        4:12 Sillä Jumalan sana on elävä ja voimallinen ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka ja tunkee lävitse, kunnes se erottaa sielun ja hengen, nivelet sekä ytimet, ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija;

        TAAS TUOMITSIJA..siteeraat Raamattua ymmärtämättä.
        Peloitat ihmisiä,he voivat mieleltään pahoin, miksi teet näin?
        Olet kuin 1300 luvun pappi paskiainen..peloittelet ja uhkaat!!!
        MUTTA ET YMMÄRRÄ, Raamatun sanoma on RAKKAUS!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ei ole luonut homoja.
        Homoseksuaalisuus on seurausta syntiinlankeemuksesta ja Jumalan luomisjärjestyksen vastainen kieroutuneen seksuaalisuuden harjoittamisen eräs muoto, kuten esim. pedofilia ja eläimiin sekaantuminen.
        Kaikki syntisten himojen toteuttamiset, kuten aviorikokset ja muu haureellisuus, ovat aina syntiä, jotka Jumala sanassaan tuomitsee ja aikanaan myös rankaisee.
        Minä en tuomitse homoja. Jokainen vastaa itse omista teoistaan. Mutta velvollisuuteni on näillä kristinuskon palstoilla tuoda selkeästi esiin Jumalan sanan kanta asiaan, joka on selkeästi kerrottu Raamatussa.
        Homotkin voivat saada syntinsä anteeksi, kun tunnustavat syntinsä synniksi ja tekee siitä parannuksen Jeesuksen nimessä ja armoveressä.

        Nykytieteen mukaan homous liittyy äidin masussa kasvavan lapsen kehittymiseen siellä masussa. Äidin homoonit määrittelevät sitä miten feminiininen, maskuliininen tai homo lapsesta tulee. Tätä eivät Raamatun kirjoittajat tieneet. Homous Raamatussa onkin enempi kulttuurisidonnainen juttu eikä se liity Jumalan tahtoon kovinkaan paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykytieteen mukaan homous liittyy äidin masussa kasvavan lapsen kehittymiseen siellä masussa. Äidin homoonit määrittelevät sitä miten feminiininen, maskuliininen tai homo lapsesta tulee. Tätä eivät Raamatun kirjoittajat tieneet. Homous Raamatussa onkin enempi kulttuurisidonnainen juttu eikä se liity Jumalan tahtoon kovinkaan paljon.

        Eri ihmisillä on erilaisia " helmasyntejä", eli syntejä joihin juuri he ovat erityisen alttiita ja heidän on vaikeaa niitä vastustaa.
        Alttius samaan sukupuoleen ihastumiseen voi olla tällainen, ihminen kuitenkin itse päättää toteuttaako syntiään ja ruokkiiko sitä vai ei.
        Miesten keskinäinen seksuaalisuus on yleensä täyttä huoraamista, ei kyetä yksiavioisuuteen, on pornoa ja ryhmäriettautta.
        Ajatelkaa vaikka että on olemassa paljon homosaunoja, paikkoja joissa tuntemattomat miehet parittelevat keskenään, homoseksuaalinen käytös on eläimellistä ja ihmistä alentavaa.
        Media yrittää näyttää siitä epätoden romantisoidun kuvan, kun todellisuus on niin iljettävä.
        Myös pedofilia on paljon paljon yleisempää homomiehillä, koska homous usein syntyy siitä että on joutunut pedofiilin uhriksi lapsena.
        Kierteen voi kuitenkin katkaista ja voi eheytyä Jeesuksen avulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri ihmisillä on erilaisia " helmasyntejä", eli syntejä joihin juuri he ovat erityisen alttiita ja heidän on vaikeaa niitä vastustaa.
        Alttius samaan sukupuoleen ihastumiseen voi olla tällainen, ihminen kuitenkin itse päättää toteuttaako syntiään ja ruokkiiko sitä vai ei.
        Miesten keskinäinen seksuaalisuus on yleensä täyttä huoraamista, ei kyetä yksiavioisuuteen, on pornoa ja ryhmäriettautta.
        Ajatelkaa vaikka että on olemassa paljon homosaunoja, paikkoja joissa tuntemattomat miehet parittelevat keskenään, homoseksuaalinen käytös on eläimellistä ja ihmistä alentavaa.
        Media yrittää näyttää siitä epätoden romantisoidun kuvan, kun todellisuus on niin iljettävä.
        Myös pedofilia on paljon paljon yleisempää homomiehillä, koska homous usein syntyy siitä että on joutunut pedofiilin uhriksi lapsena.
        Kierteen voi kuitenkin katkaista ja voi eheytyä Jeesuksen avulla.

        "Miesten keskinäinen seksuaalisuus on yleensä täyttä huoraamista, ei kyetä yksiavioisuuteen, on pornoa ja ryhmäriettautta.
        Ajatelkaa vaikka että on olemassa paljon homosaunoja, paikkoja joissa tuntemattomat miehet parittelevat keskenään, homoseksuaalinen käytös on eläimellistä ja ihmistä alentavaa."

        Miesten seksuaalisuus ylipäätään on sellaista, että sitoutuminen siihen yhteen kumppaniin on lähes mahdotonta. Tilaisuuden tullen mies kuin mies pettää vaimoaan tai tyttöystäväänsä, koska he eivät liitä seksiin yleensä tunteita samalla tavoin kuin naiset. Siksi monien homomiesten välinen seksi on vapaampaa, kun naiset eivät ole jarruttelemassa heidän seksuaalisten himojensa toteuttamista.

        Poikkeuksia tietenkin löytyy sekä naisten että miesten kohdalla ja on huomattava, että homomiehilläkin on koko elämän kestäviä yksiavioisia suhteita, joissa he ovat uskollisia toisilleen ja on naisia, jotka harjoittavat esim parinvaihtoa, orgioita ja etsivät netistä panokavereita ilman mitään sen kummempia tunteita.

        "Media yrittää näyttää siitä epätoden romantisoidun kuvan, kun todellisuus on niin iljettävä."

        Iljettävä seksuaalista käyttäytymistä löytyy sekä naisilta että miehiltä, mutta naisten käyttäytyminen on ollut kautta aikojen tuomitumpaa, joten naisten on ollut vaikeampaa toteuttaa omia seksihalujaan kuin miesten. Mutta kuten huomaamme, niin tilanne on muuttunut huomattavasti siitä, mitä se on ennen ollut ja pornostakin on tullut nykyään sosiaalisesti hyväksyttyä jopa ammattina. Nykyään on jopa "kristillistäkin pornoa" kuten olemme saaneet lukea tältäkin palstalta. Se on siis hetero pornoa, en tiedä, onko olemassa "kristillistä homopornoa?"


    • Anonyymi

      Hyvällä Seksillä tosiaan pääsee taivaaseen tai ainakin hyvin lähelle.

      Vanhan tarinan mukaan kun paksuksi paukahtaneelta Marialta kyseltiin lapsen isää niin hän sanoi että ainakin se tuntui jumalaiselta. Siitä on sitten myöhemmin kirjoitettu se Jeesusmyytti.

      • Anonyymi

        Pappi Eeli laskeutui Marian päälle kun hän oli temppelissä 12-vuotiaana suorittamassa bat mitsva (בת מצוה) uskonnollista täysi-ikäisyys juhlaa. Silloin myös saa nauttia vapaasti vahvojakin viininpuun anteja. Maria oli jo "pienessä" hiprakassa ja pappi Elin laskeutui tyttösen jalkojen väliin hänen päälleen aisa juhlakunnossa.
        Toimituksen lopputulema oli se, että Maria synnytti pojan, jota Jeesukseksikin nimitettiin.

        Ristillä riippuessaan Jeesus katkeroituneena huusikin pappi Eliä ja syytti häntä perustellusti hylkäämisestä. Jeesuksella ei siis käytännössä ollut isää, vaikka biologinen sellainen hänellä olikin. Jeesus usein sai myös kuulla äpäryydestään kansan suusta lausuttuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pappi Eeli laskeutui Marian päälle kun hän oli temppelissä 12-vuotiaana suorittamassa bat mitsva (בת מצוה) uskonnollista täysi-ikäisyys juhlaa. Silloin myös saa nauttia vapaasti vahvojakin viininpuun anteja. Maria oli jo "pienessä" hiprakassa ja pappi Elin laskeutui tyttösen jalkojen väliin hänen päälleen aisa juhlakunnossa.
        Toimituksen lopputulema oli se, että Maria synnytti pojan, jota Jeesukseksikin nimitettiin.

        Ristillä riippuessaan Jeesus katkeroituneena huusikin pappi Eliä ja syytti häntä perustellusti hylkäämisestä. Jeesuksella ei siis käytännössä ollut isää, vaikka biologinen sellainen hänellä olikin. Jeesus usein sai myös kuulla äpäryydestään kansan suusta lausuttuna.

        Isättömyys selittää pitkälti hänen traumaattista ja lopulta itsetuhoista käytöstä. Ei ollut varmasti helppo nuoruus tiukkakipaisten joukossa. Sääli, mutta sattuuhan sitä vieläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pappi Eeli laskeutui Marian päälle kun hän oli temppelissä 12-vuotiaana suorittamassa bat mitsva (בת מצוה) uskonnollista täysi-ikäisyys juhlaa. Silloin myös saa nauttia vapaasti vahvojakin viininpuun anteja. Maria oli jo "pienessä" hiprakassa ja pappi Elin laskeutui tyttösen jalkojen väliin hänen päälleen aisa juhlakunnossa.
        Toimituksen lopputulema oli se, että Maria synnytti pojan, jota Jeesukseksikin nimitettiin.

        Ristillä riippuessaan Jeesus katkeroituneena huusikin pappi Eliä ja syytti häntä perustellusti hylkäämisestä. Jeesuksella ei siis käytännössä ollut isää, vaikka biologinen sellainen hänellä olikin. Jeesus usein sai myös kuulla äpäryydestään kansan suusta lausuttuna.

        Kuulostaa todenmukaiselta.

        T: iloinen nauraja


    • Anonyymi

      Uskovaisilla on taivasjalkapuu. Sen verran noloa ja rajoittavaa touhua katsella sivusta selvin päin.

    • Anonyymi

      Jokaisella ihmisellä on kaipuu saada merkitys elämälleen.

      Jos vakavasti haluaa löytää, meille on luvattu vastaus.

      Jos homot kaipaavat pelastusta, se on Jeesuksessa, niinkuin on kaikille muillekin.

      Pelastuksen vastaanottaminen merkitsee antautumista Jumalan johdettavaksi.

      Joten etsikää niin te löydätte, sanoo Jeesus. Ei siinä ole eri sääntöä homoille, heteroille, murhaajille, pyhimyksille.

    • Anonyymi

      Miksi käytätte Raamattua lyömäaseena homoseksuaalisuutta kohtaan. Se on Raamatun halveksuntaa, joka puhuu kuitenkin rakkaudesta. Homoseksuaalisuus on Suomessa täysin lain mukaisessa suojeluksessa ja ja sen tuomitseminen on rikos.

      • Anonyymi

        Taas huomataan, että kun selvästi osoitetaan Raamatun tuomitsevan homoseksuaalisuuden harjoittamisen, niin "se koira älähtää, johon kalikka karahtaa".


      • Anonyymi

        Jos keskustelu on Suomen laista, miksi siitä keskustellaan kristittyjenn uskoa koskevalla sivulla?

        Täällä keskustellaan bsiitä mitä Raamattu opettaa. Jos haluatte syyttää jotain, haastakaa Raamattu oikeuteen!

        Darwin piti ihmisiä eriarvoisina, joitakin vain vähän apinoita parempina, joten haastakaa hänetkin oikeuteen!

        Hitler säädätti lakeja ihmisyyttä vastaan. Eikö niitä saa arvostella?

        Jos siis lakeja ei saa kyseenalaistaa, silloin täytyy toimia myös Mooseksen lain mukaan, eikä sitäkään kyseenalaistaa!

        Vai onko niin että Suomessa saa yhä sanoa mielipiteensä niinkuin demokraattisessa valtiossa?

        Eri asia on että lakeja tulee noudattaa, niin kauan kuin ne suojelevat kansalaisia.

        Niin kauan kuin Raamattua ei ole osoitettu väärin käännetyksi, se sanoo mitä sanoo.


      • Anonyymi

        Sorry vaan, mutta homoseksuaalisuuteen kielteisesti suhtautuminen ei ole rikos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos keskustelu on Suomen laista, miksi siitä keskustellaan kristittyjenn uskoa koskevalla sivulla?

        Täällä keskustellaan bsiitä mitä Raamattu opettaa. Jos haluatte syyttää jotain, haastakaa Raamattu oikeuteen!

        Darwin piti ihmisiä eriarvoisina, joitakin vain vähän apinoita parempina, joten haastakaa hänetkin oikeuteen!

        Hitler säädätti lakeja ihmisyyttä vastaan. Eikö niitä saa arvostella?

        Jos siis lakeja ei saa kyseenalaistaa, silloin täytyy toimia myös Mooseksen lain mukaan, eikä sitäkään kyseenalaistaa!

        Vai onko niin että Suomessa saa yhä sanoa mielipiteensä niinkuin demokraattisessa valtiossa?

        Eri asia on että lakeja tulee noudattaa, niin kauan kuin ne suojelevat kansalaisia.

        Niin kauan kuin Raamattua ei ole osoitettu väärin käännetyksi, se sanoo mitä sanoo.

        Raamattu sanoo mitä lystää. Jumalan tahto on kuitenkin eri asia kuin se, mitä kirkkoisät kuvittelevat Raamatun sanovan.

        Nykytieteen mukaan homous liittyy äidin masussa kasvavan lapsen kehittymiseen siellä masussa. Äidin homoonit määrittelevät sitä miten feminiininen, maskuliininen tai homo lapsesta tulee. Tätä eivät Raamatun kirjoittajat tieneet. Homous Raamatussa onkin enempi kulttuurisidonnainen juttu eikä se liity Jumalan tahtoon kovinkaan paljon.


    • Anonyymi

      Raamattu on onneton kokoelma kamelinkuljettajien iltasatuja eikä sillä ole nykymaailmassa yhtään mitään merkitystä. Roskikseen.

      • Anonyymi

        Kommenttisi sinne roskiin kuuluu.


      • Anonyymi

        Sinulla ei ole yhtään mitään merkitystä, Raamatulla on!


    • Anonyymi

      Suomessa on uskonnonvapaus, kunnioittakaa sitä. Tämä on juuri oikea palsta keskustella kaikista uskonnoista, siis muistakin kuin kristillisistä. Älkää väheksykö yhtäkään niistä, koska ne ovat kaikki samanarvoisia, mitään niistä ai saa loukata.

      • Anonyymi

        Ei ole samanarvoisia kaikki uskonnot.
        Vain usko Jeesukseen Kristukseen pelastaa. Kaikki muut uskonnot johtavat kadotukseen.
        Jokaisella on kuitenkin vapaus valita, mihin uskoo, ja sen uskon kanssa on sitten elettävä ja kuoltava. Kuoleman jälkeen jokaiselle sitten selviää, mihin hänen uskonsa johti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole samanarvoisia kaikki uskonnot.
        Vain usko Jeesukseen Kristukseen pelastaa. Kaikki muut uskonnot johtavat kadotukseen.
        Jokaisella on kuitenkin vapaus valita, mihin uskoo, ja sen uskon kanssa on sitten elettävä ja kuoltava. Kuoleman jälkeen jokaiselle sitten selviää, mihin hänen uskonsa johti.

        Juurikin noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole samanarvoisia kaikki uskonnot.
        Vain usko Jeesukseen Kristukseen pelastaa. Kaikki muut uskonnot johtavat kadotukseen.
        Jokaisella on kuitenkin vapaus valita, mihin uskoo, ja sen uskon kanssa on sitten elettävä ja kuoltava. Kuoleman jälkeen jokaiselle sitten selviää, mihin hänen uskonsa johti.

        Olet oikeassa.

        Nykytieteen mukaan homous liittyy äidin masussa kasvavan lapsen kehittymiseen siellä masussa. Äidin homoonit määrittelevät sitä miten feminiininen, maskuliininen tai homo lapsesta tulee. Tätä eivät Raamatun kirjoittajat tieneet. Homous Raamatussa onkin enempi kulttuurisidonnainen juttu eikä se liity Jumalan tahtoon kovinkaan paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole samanarvoisia kaikki uskonnot.
        Vain usko Jeesukseen Kristukseen pelastaa. Kaikki muut uskonnot johtavat kadotukseen.
        Jokaisella on kuitenkin vapaus valita, mihin uskoo, ja sen uskon kanssa on sitten elettävä ja kuoltava. Kuoleman jälkeen jokaiselle sitten selviää, mihin hänen uskonsa johti.

        Noinhan sinä luulet. Ja niin luulevat itse kukin omista uskonnoistaa. Itse kukin ajattelee hyötyvänsä omasta uskostaan, kuten sinäkin. Mutta jos et ole huomannut, sinun uhoamisellasi ei ole mitään vaikutusta niihin, jotka eivät usko kanssasi samalla tavalla. Ero saattaa olla siinä, että monet heistä rakastavat lähimmäisiään uskonnosta riippumatta vaikket sinä ehkä siihen kykenekkään.


    • Anonyymi

      Jos homoilla on taivaskaipuu, niin silloin on tehtävä parannus homoseksuaalisuuden harjoittamisesta ja muista synneistä, ja uskottava Jeesukseen niin kuin Raamattu opettaa. Muuten ei ole Taivaaseen asiaa. Jeesus on sinne ainoa tie.

      • Anonyymi

        Joo, mutta...

        Nykytieteen mukaan homous liittyy äidin masussa kasvavan lapsen kehittymiseen siellä masussa. Äidin homoonit määrittelevät sitä miten feminiininen, maskuliininen tai homo lapsesta tulee. Tätä eivät Raamatun kirjoittajat tieneet. Homous Raamatussa onkin enempi kulttuurisidonnainen juttu eikä se liity Jumalan tahtoon kovinkaan paljon.


    • Anonyymi

      1.Kor.6:9 Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet, 10 eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät. 11Tällaisia jotkut teistä olivat ennen, mutta nyt teidät on pesty puhtaiksi ja tehty pyhiksi ja vanhurskaiksi Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä ja Jumalamme Hengen voimasta.

      Jos joku ei pidä tästä tekstistä, voi aina kirjoittaa itselleen oman tekstin ja uskoa siihen.
      Tai sitten pyytää Jumalaa muuttamaan ihminen!

      • Anonyymi

        Kolmaskin vaihtoehto on.
        Toistan nämä FAKTAT.

        Mihin perustuu uskosi, että Raamattu on Jumalan sanaa?

        Onko jokin "yksi- tai kolmiyhteinen Jumala" taivaastaan ilmaantunut kertomaan, että Raamattu on hänen sanaansa? EI.

        Onko Raamatun Jeesus sanonut, että Raamattu on Jumalan sanaa? EI.

        Kerrotaanko jossain Raamatussa, että Raamattu on Jumalan sanaa? EI.

        Ovatko VTn profeetat tai Jeesuksen opetuslapset sanoneet, että Raamattu on Jumalan sanaa? EI.

        Sanotaanko Raamatussa, että ihmisen pitäisi uskoa Raamattuun pelastuakseen? EI.

        KUKA tai KETKÄ siis väittävät, että Raamattu on Jumalan sanaa?
        Vastaus: KIRKKOISÄT, jotka ovat sen koonneetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmaskin vaihtoehto on.
        Toistan nämä FAKTAT.

        Mihin perustuu uskosi, että Raamattu on Jumalan sanaa?

        Onko jokin "yksi- tai kolmiyhteinen Jumala" taivaastaan ilmaantunut kertomaan, että Raamattu on hänen sanaansa? EI.

        Onko Raamatun Jeesus sanonut, että Raamattu on Jumalan sanaa? EI.

        Kerrotaanko jossain Raamatussa, että Raamattu on Jumalan sanaa? EI.

        Ovatko VTn profeetat tai Jeesuksen opetuslapset sanoneet, että Raamattu on Jumalan sanaa? EI.

        Sanotaanko Raamatussa, että ihmisen pitäisi uskoa Raamattuun pelastuakseen? EI.

        KUKA tai KETKÄ siis väittävät, että Raamattu on Jumalan sanaa?
        Vastaus: KIRKKOISÄT, jotka ovat sen koonneetkin.

        Mitään muuta Jumalan sanaa meille ei ole annettu, kuin se, mikä löytyy Raamatusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään muuta Jumalan sanaa meille ei ole annettu, kuin se, mikä löytyy Raamatusta.

        Ei teille mutta minulle on!

        Nykytieteen mukaan homous liittyy äidin masussa kasvavan lapsen kehittymiseen siellä masussa. Äidin homoonit määrittelevät sitä miten feminiininen, maskuliininen tai homo lapsesta tulee. Tätä eivät Raamatun kirjoittajat tieneet. Homous Raamatussa onkin enempi kulttuurisidonnainen juttu eikä se liity Jumalan tahtoon kovinkaan paljon.

        Jos Raamattu kirjoitettaisiin nyt, homoihin ei kiinnitettäisi erityistä huomiota. Se olisi Jumalan tahto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään muuta Jumalan sanaa meille ei ole annettu, kuin se, mikä löytyy Raamatusta.

        Niin, katoliset kirkkoisät ovat valinneet Pyhän Hengen johdossa lukuisten kirjoitusten joukosta juuri ne, jotka ovat heidän mielestään Jumalan sanaa ja HE ovat antaneet ne teille Raamatun muodossa. He kehittelivät kyllä Raamatun lisäksi muitakin henkeytettyjä kirjoituksia.

        Kirkkoisä Luther taas puolestaan keksi Pyhän Hengen johdossa omasta päästään "sola scriptura" -periaatteen, jonka HÄN antoi teille.

        "JUMALA" ei ole antanut teille mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmaskin vaihtoehto on.
        Toistan nämä FAKTAT.

        Mihin perustuu uskosi, että Raamattu on Jumalan sanaa?

        Onko jokin "yksi- tai kolmiyhteinen Jumala" taivaastaan ilmaantunut kertomaan, että Raamattu on hänen sanaansa? EI.

        Onko Raamatun Jeesus sanonut, että Raamattu on Jumalan sanaa? EI.

        Kerrotaanko jossain Raamatussa, että Raamattu on Jumalan sanaa? EI.

        Ovatko VTn profeetat tai Jeesuksen opetuslapset sanoneet, että Raamattu on Jumalan sanaa? EI.

        Sanotaanko Raamatussa, että ihmisen pitäisi uskoa Raamattuun pelastuakseen? EI.

        KUKA tai KETKÄ siis väittävät, että Raamattu on Jumalan sanaa?
        Vastaus: KIRKKOISÄT, jotka ovat sen koonneetkin.

        Kirjoita siis itsellesi oma Raamattu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei teille mutta minulle on!

        Nykytieteen mukaan homous liittyy äidin masussa kasvavan lapsen kehittymiseen siellä masussa. Äidin homoonit määrittelevät sitä miten feminiininen, maskuliininen tai homo lapsesta tulee. Tätä eivät Raamatun kirjoittajat tieneet. Homous Raamatussa onkin enempi kulttuurisidonnainen juttu eikä se liity Jumalan tahtoon kovinkaan paljon.

        Jos Raamattu kirjoitettaisiin nyt, homoihin ei kiinnitettäisi erityistä huomiota. Se olisi Jumalan tahto.

        Se ei muuta sitä mitä Raamattu sanoo.

        Sitäpaitsi ajatukset ovat opetuksen tulos. Ei potalla käyntiäkään ole ohjelmoitu geeneihin, vaan siihen pitää lapsi opettaa. Samoin pitää opettaa lukemaan ja syömään veitsellä ja haarukalla. Lisäksi pitää neuvoa kumpi on kumpi, eikä kutsua veistä haarukaksi.

        Lapselle pitää opettaa että poika on poika ja tyttö on tyttö. Ei kielitaitokaan tule tynnyrissä kasvattamalla, eikä sanomalla että sanojen merkityksen voi itse valita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, katoliset kirkkoisät ovat valinneet Pyhän Hengen johdossa lukuisten kirjoitusten joukosta juuri ne, jotka ovat heidän mielestään Jumalan sanaa ja HE ovat antaneet ne teille Raamatun muodossa. He kehittelivät kyllä Raamatun lisäksi muitakin henkeytettyjä kirjoituksia.

        Kirkkoisä Luther taas puolestaan keksi Pyhän Hengen johdossa omasta päästään "sola scriptura" -periaatteen, jonka HÄN antoi teille.

        "JUMALA" ei ole antanut teille mitään.

        Ei katoliset kirkkoisät mitään valinneet. Heitä ei ollut syntynytkään silloin kuin Raamattuun kirjoja valittiin! Ne olivat muita kirkkoisiä ne. Opettele historiasi pentu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei muuta sitä mitä Raamattu sanoo.

        Sitäpaitsi ajatukset ovat opetuksen tulos. Ei potalla käyntiäkään ole ohjelmoitu geeneihin, vaan siihen pitää lapsi opettaa. Samoin pitää opettaa lukemaan ja syömään veitsellä ja haarukalla. Lisäksi pitää neuvoa kumpi on kumpi, eikä kutsua veistä haarukaksi.

        Lapselle pitää opettaa että poika on poika ja tyttö on tyttö. Ei kielitaitokaan tule tynnyrissä kasvattamalla, eikä sanomalla että sanojen merkityksen voi itse valita!

        Mistä näitä älykääpiöitä oikein pukkaa?!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei katoliset kirkkoisät mitään valinneet. Heitä ei ollut syntynytkään silloin kuin Raamattuun kirjoja valittiin! Ne olivat muita kirkkoisiä ne. Opettele historiasi pentu!

        Ihan sama, mitä kirkkoisiä, IHMISIÄ ne kuitenkin vaan olivat.
        Jumalasta/jumalista ei ole näkynyt vilaustakaan saati että ne olisivat antaneet jotain.

        TODISTETTAVASTI asialla ovat olleet alusta loppuun saakka vain ihmiset. Ihmiset ovat luoneet Jumalan omaksi kuvakseen ja koska sitä Raamattua ovat olleet kirjoittamassa niin monet eri ihmiset ja ihmisiä on niin monenlaisia, niin siitä Raamatuksi nimitetystä opuksestakin on tullut hyvin ristiriitainen teos, jonka tulkinnasta kristityt sitten jatkuvasti tappelevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoita siis itsellesi oma Raamattu!

        Häh täh pöh !

        MIKSI minun pitäisi kirjoittaa itselleni oma Raamattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei teille mutta minulle on!

        Nykytieteen mukaan homous liittyy äidin masussa kasvavan lapsen kehittymiseen siellä masussa. Äidin homoonit määrittelevät sitä miten feminiininen, maskuliininen tai homo lapsesta tulee. Tätä eivät Raamatun kirjoittajat tieneet. Homous Raamatussa onkin enempi kulttuurisidonnainen juttu eikä se liity Jumalan tahtoon kovinkaan paljon.

        Jos Raamattu kirjoitettaisiin nyt, homoihin ei kiinnitettäisi erityistä huomiota. Se olisi Jumalan tahto.

        Raamatun kirjoittajien tietämyksellä ei ole mitään tekemistä sen tosiasian kanssa, että he Jumalan kehoituksesta, tahdosta ja johdatuksesta kirjoittivat sen minkä kirjoittivat.
        On selvää, että he eivät aina itse ymmärtäneet kaikkea, mitä heidän tuli kirjoittaa.
        Jumala on kaikkitietävä ja on typerää väittää, että hän ei tiennyt ennen ja nyt, mitä tämän maailman viisaat nykyään luulevat tietävänsä.
        Jumala ja Jeesus on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti. Hebr. 13:8


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun kirjoittajien tietämyksellä ei ole mitään tekemistä sen tosiasian kanssa, että he Jumalan kehoituksesta, tahdosta ja johdatuksesta kirjoittivat sen minkä kirjoittivat.
        On selvää, että he eivät aina itse ymmärtäneet kaikkea, mitä heidän tuli kirjoittaa.
        Jumala on kaikkitietävä ja on typerää väittää, että hän ei tiennyt ennen ja nyt, mitä tämän maailman viisaat nykyään luulevat tietävänsä.
        Jumala ja Jeesus on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti. Hebr. 13:8

        Ei pidä paikkaansa! Mikään jumala ei sanellut Raamatussa olevien tekstien kirjoittajille sitä, mitä heidän tulisi kirjoittaa. He olivat tavallisia ihmisiä, jotka kirjasivat ylös vuosikymmeniä kansan suusta suuhun kerrottuja tarinoita (Paavalin seitsemän omaa kirjettä on tähän poikkeus). He enintään tekivät sen Pyhän hengen inspiroimina. Siksi teksteissä on ristiriitaisuuksia, joita ei pystytä selittämään eikä sovittamaan. Joka muuta väittää, valehtelee itselleen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei muuta sitä mitä Raamattu sanoo.

        Sitäpaitsi ajatukset ovat opetuksen tulos. Ei potalla käyntiäkään ole ohjelmoitu geeneihin, vaan siihen pitää lapsi opettaa. Samoin pitää opettaa lukemaan ja syömään veitsellä ja haarukalla. Lisäksi pitää neuvoa kumpi on kumpi, eikä kutsua veistä haarukaksi.

        Lapselle pitää opettaa että poika on poika ja tyttö on tyttö. Ei kielitaitokaan tule tynnyrissä kasvattamalla, eikä sanomalla että sanojen merkityksen voi itse valita!

        "Lapselle pitää opettaa että poika on poika ja tyttö on tyttö. "
        - Aivan, näin pitää.

        Surullista vaan että nykyään lapsille valehdellaan että olet sitä mitä kuvittelet olevasi, että tytöllä voi olla pippeli ja pojalla pimppi ja että mieskin mukamas voisi synnyttää!

        Lapsille pitäisi opettaa perusasioita, sitä että Jumala loi maailman n.6000 vuotta sitten, että Jeesus on meidän Herramme jota odotamme piakkoin takaisin!
        Lapset pyhäkouluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Lapselle pitää opettaa että poika on poika ja tyttö on tyttö. "
        - Aivan, näin pitää.

        Surullista vaan että nykyään lapsille valehdellaan että olet sitä mitä kuvittelet olevasi, että tytöllä voi olla pippeli ja pojalla pimppi ja että mieskin mukamas voisi synnyttää!

        Lapsille pitäisi opettaa perusasioita, sitä että Jumala loi maailman n.6000 vuotta sitten, että Jeesus on meidän Herramme jota odotamme piakkoin takaisin!
        Lapset pyhäkouluun.

        "Lapselle pitää opettaa että poika on poika ja tyttö on tyttö. "
        - Aivan, näin pitää."

        Mitä opetat lapselle, jolla on kummankin sukupuolen ominaisuuksia? Kaikki kun ei selvästi ole jompaa kumpaa. Joskus lapsen syntyessäkin ammattilaisilla on vaikeuksia määrittää hänen sukupuoltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa! Mikään jumala ei sanellut Raamatussa olevien tekstien kirjoittajille sitä, mitä heidän tulisi kirjoittaa. He olivat tavallisia ihmisiä, jotka kirjasivat ylös vuosikymmeniä kansan suusta suuhun kerrottuja tarinoita (Paavalin seitsemän omaa kirjettä on tähän poikkeus). He enintään tekivät sen Pyhän hengen inspiroimina. Siksi teksteissä on ristiriitaisuuksia, joita ei pystytä selittämään eikä sovittamaan. Joka muuta väittää, valehtelee itselleen!

        Ei pidä esiintyä täällä kaikkitietävänä, kun alkeellisimmatkaan Raamatun totuudet ei ole hallinnassa.

        Roomalaiskirje:
        15:4 Sillä kaikki, mikä ennen on kirjoitettu, on kirjoitettu meille opiksi, että meillä kärsivällisyyden ja Raamatun lohdutuksen kautta olisi toivo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Lapselle pitää opettaa että poika on poika ja tyttö on tyttö. "
        - Aivan, näin pitää."

        Mitä opetat lapselle, jolla on kummankin sukupuolen ominaisuuksia? Kaikki kun ei selvästi ole jompaa kumpaa. Joskus lapsen syntyessäkin ammattilaisilla on vaikeuksia määrittää hänen sukupuoltaan.

        jos nyt jollakin on kummankin sukupuolen ominaisuuksia, se ei tarkoita että kaikkien pitäisi sen tähden olla kahta sukupuolta.

        sen sijaan voi tietysti kertoa, että joskus tulee tällaisia geneettisiä häiriöitä, jotta lapset eivät kummastele, vaan hyväksyvät myös sellaisen joukkoonsa ystävänä.

        Onhan joillakin viallinen haima, mutta se ei tarkoita että kaikille pitäisi sen tähden antaa insuliinia!


    • Anonyymi

      Ihmisen seksuaalinen suuntautuminen kehittyy jo äidin kohdussa. Sikiön aivoissa on hypotalamuksen alaosassa inah3, joka määrittää tulevan lapsen seksuaalisen suuntautumisen omasta sukupuolesta riippumatta. Siellä kehittyy hormonaalinen toiminta, eikä sitä voi enää syntymän jälkeen muuttaa. Joko syntyy homoseksuaaliseksi tai heteroksi, se on pysyvä tila, eikä sitä voi syntymän jälkeen enää muuttaa.

      • Anonyymi

        "Joko syntyy homoseksuaaliseksi tai heteroksi, se on pysyvä tila, eikä sitä voi syntymän jälkeen enää muuttaa."

        On niitä biseksuaaleja ja aseksuaalejakin.


      • Anonyymi

        Tänä päivänä käytetään erittäin paljon ehkäisypillereitä, jotka luonnon kiertoon päätyessään muuttavat ihmisten ja eläinten geneettistä perimää. Samoin saasteet vaikuttavat geeniperimään. Se ei siis ole ihmisen itsensä päätettävissä tai valittavissa, millainen hänen geeniperimänsä on. Kaikenlaiset mutaatiot aivan kaikessa ovat mahdollisia, joten on törkeätä syyllistää ihmisiä siitä, että he ovat mukamas itse valinneet sen, millaisiksi ovat syntyneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänä päivänä käytetään erittäin paljon ehkäisypillereitä, jotka luonnon kiertoon päätyessään muuttavat ihmisten ja eläinten geneettistä perimää. Samoin saasteet vaikuttavat geeniperimään. Se ei siis ole ihmisen itsensä päätettävissä tai valittavissa, millainen hänen geeniperimänsä on. Kaikenlaiset mutaatiot aivan kaikessa ovat mahdollisia, joten on törkeätä syyllistää ihmisiä siitä, että he ovat mukamas itse valinneet sen, millaisiksi ovat syntyneet.

        Unohdit mainita elintarvikkeiden ja lisäravinteiden sisältämät lailliset myrkyt ja kemialliset lisäaineet sekä ihmisissä luonnollisesti tapahtuvat geenimutaatiot.


    • Anonyymi

      Homoseksuaalisuus ei johdu geeneistä, siis se ei oleperinnöllistä, mutta se on synnynnäistä, jota ei voi syntymän jälkeen enää muuttaa.Kehitys tapahtuu jo äidin kodussa sikiön aivoissa.

      • Anonyymi

        Tuo ei tee homoista syyntakeettomia.
        Ajattele hetero teinipoikaa jolla hormonit hyrrää, onko hänen helppoa pysyttäytyä selibaatissa vuosiakin ennen kuin toivottavasti löytää morsiamen ja avioituu?
        Luuletko että se on helppoa naisellekaan?
        Jokainen silti valitsee harrastaako haureutta vai noudattaako Jumalan sanaa ja säästää seksin vasta avioliittoon.

        Homolla on mahdollisuus pyytää Herraa muuttamaan vääristynyt seksuaalisuus terveeksi, muutos voi tapahtua. Toinen vaihtoehto on yksin eläminen.

        Olen ajatellut että aika hyvä ratkaisu olisi että ex-homomies ja ex-lesbonainen ystävystyisivät ja menisivät naimisiin.
        He voisivat opetella yhdessä terveen rakkauden fyysistä puolta ja saisivat kokea perhe-elämän ilot lapsineen.
        Tietysti ei mitään aviorikoksia , tämä sopisi siis uskoville jotka haluavat päästä taipumukksestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei tee homoista syyntakeettomia.
        Ajattele hetero teinipoikaa jolla hormonit hyrrää, onko hänen helppoa pysyttäytyä selibaatissa vuosiakin ennen kuin toivottavasti löytää morsiamen ja avioituu?
        Luuletko että se on helppoa naisellekaan?
        Jokainen silti valitsee harrastaako haureutta vai noudattaako Jumalan sanaa ja säästää seksin vasta avioliittoon.

        Homolla on mahdollisuus pyytää Herraa muuttamaan vääristynyt seksuaalisuus terveeksi, muutos voi tapahtua. Toinen vaihtoehto on yksin eläminen.

        Olen ajatellut että aika hyvä ratkaisu olisi että ex-homomies ja ex-lesbonainen ystävystyisivät ja menisivät naimisiin.
        He voisivat opetella yhdessä terveen rakkauden fyysistä puolta ja saisivat kokea perhe-elämän ilot lapsineen.
        Tietysti ei mitään aviorikoksia , tämä sopisi siis uskoville jotka haluavat päästä taipumukksestaan.

        "Olen ajatellut että aika hyvä ratkaisu olisi että ex-homomies ja ex-lesbonainen ystävystyisivät ja menisivät naimisiin."

        Heh, ehdotin yhdelle kauniille lesbolle leikilläni kulissiavioliittoa. En ollut tosissani, mutta hän ei sitä tyrmännyt suoralta kädeltä. Olen tosin kuullut toisista läheistä, että tämä lesbo on toikkaroinut liikenteessä ja naarmuttanut useita autoja. Siitä on oksat poissa, kun lesbo raivostuu. Ystävyysliitto ilman seksiä saattaisi onnistua ja edustusvaimo yhteisestä sopimuksesta, mutta miksi pitäisi ylläpitää kulisseja toisille? Kuka tässä on paraskin kertomaan terveestä rakkaudestaan?
        t. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei tee homoista syyntakeettomia.
        Ajattele hetero teinipoikaa jolla hormonit hyrrää, onko hänen helppoa pysyttäytyä selibaatissa vuosiakin ennen kuin toivottavasti löytää morsiamen ja avioituu?
        Luuletko että se on helppoa naisellekaan?
        Jokainen silti valitsee harrastaako haureutta vai noudattaako Jumalan sanaa ja säästää seksin vasta avioliittoon.

        Homolla on mahdollisuus pyytää Herraa muuttamaan vääristynyt seksuaalisuus terveeksi, muutos voi tapahtua. Toinen vaihtoehto on yksin eläminen.

        Olen ajatellut että aika hyvä ratkaisu olisi että ex-homomies ja ex-lesbonainen ystävystyisivät ja menisivät naimisiin.
        He voisivat opetella yhdessä terveen rakkauden fyysistä puolta ja saisivat kokea perhe-elämän ilot lapsineen.
        Tietysti ei mitään aviorikoksia , tämä sopisi siis uskoville jotka haluavat päästä taipumukksestaan.

        "Tuo ei tee homoista syyntakeettomia.
        Ajattele hetero teinipoikaa jolla hormonit hyrrää, onko hänen helppoa pysyttäytyä selibaatissa vuosiakin ennen kuin toivottavasti löytää morsiamen ja avioituu?"

        No hänellä on kuitenkin se avioitumisen mahdollisuus, jota homolla ei ole. Niin, ellei sitten ryhdy kulissiavioliittoon, niin kuin monet homot ovat kautta aikain tehneet ollakseen hyväksyttyjä. Herää vain kysymys, että onko se oikein hänen puolisoaan kohtaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei tee homoista syyntakeettomia.
        Ajattele hetero teinipoikaa jolla hormonit hyrrää, onko hänen helppoa pysyttäytyä selibaatissa vuosiakin ennen kuin toivottavasti löytää morsiamen ja avioituu?
        Luuletko että se on helppoa naisellekaan?
        Jokainen silti valitsee harrastaako haureutta vai noudattaako Jumalan sanaa ja säästää seksin vasta avioliittoon.

        Homolla on mahdollisuus pyytää Herraa muuttamaan vääristynyt seksuaalisuus terveeksi, muutos voi tapahtua. Toinen vaihtoehto on yksin eläminen.

        Olen ajatellut että aika hyvä ratkaisu olisi että ex-homomies ja ex-lesbonainen ystävystyisivät ja menisivät naimisiin.
        He voisivat opetella yhdessä terveen rakkauden fyysistä puolta ja saisivat kokea perhe-elämän ilot lapsineen.
        Tietysti ei mitään aviorikoksia , tämä sopisi siis uskoville jotka haluavat päästä taipumukksestaan.

        "Homolla on mahdollisuus pyytää Herraa muuttamaan vääristynyt seksuaalisuus terveeksi, muutos voi tapahtua. Toinen vaihtoehto on yksin eläminen."

        Uskovaisillakin on mahdollisuus noudattaa raamatullisia parannusohjeita: rukous, kätten päälle paneminen, öljyllä voitelu ja paasto. Miksi eivät noudata, vaan juoksevat lääkärissä ja ostelevat tiedemiesten/ateistien kehittelemiä lääkkeitä apteekista.

        Eikö Jumalan antamat keinot toimi vai mistä johtuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei tee homoista syyntakeettomia.
        Ajattele hetero teinipoikaa jolla hormonit hyrrää, onko hänen helppoa pysyttäytyä selibaatissa vuosiakin ennen kuin toivottavasti löytää morsiamen ja avioituu?
        Luuletko että se on helppoa naisellekaan?
        Jokainen silti valitsee harrastaako haureutta vai noudattaako Jumalan sanaa ja säästää seksin vasta avioliittoon.

        Homolla on mahdollisuus pyytää Herraa muuttamaan vääristynyt seksuaalisuus terveeksi, muutos voi tapahtua. Toinen vaihtoehto on yksin eläminen.

        Olen ajatellut että aika hyvä ratkaisu olisi että ex-homomies ja ex-lesbonainen ystävystyisivät ja menisivät naimisiin.
        He voisivat opetella yhdessä terveen rakkauden fyysistä puolta ja saisivat kokea perhe-elämän ilot lapsineen.
        Tietysti ei mitään aviorikoksia , tämä sopisi siis uskoville jotka haluavat päästä taipumukksestaan.

        "Homolla on mahdollisuus pyytää Herraa muuttamaan vääristynyt seksuaalisuus terveeksi, muutos voi tapahtua. Toinen vaihtoehto on yksin eläminen."

        Uskovaisillakin on mahdollisuus luottaa Jumalaan ja noudattaa hänen antamiaan raamatullisia parannusohjeita ja parantuminen voi tapahtua. Toinen vaihtoehto on hyväksyä Jumalan tahto, ellei parantumista tapahdu ja kärsiä vaan sairaudesta tai kuolla siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei tee homoista syyntakeettomia.
        Ajattele hetero teinipoikaa jolla hormonit hyrrää, onko hänen helppoa pysyttäytyä selibaatissa vuosiakin ennen kuin toivottavasti löytää morsiamen ja avioituu?
        Luuletko että se on helppoa naisellekaan?
        Jokainen silti valitsee harrastaako haureutta vai noudattaako Jumalan sanaa ja säästää seksin vasta avioliittoon.

        Homolla on mahdollisuus pyytää Herraa muuttamaan vääristynyt seksuaalisuus terveeksi, muutos voi tapahtua. Toinen vaihtoehto on yksin eläminen.

        Olen ajatellut että aika hyvä ratkaisu olisi että ex-homomies ja ex-lesbonainen ystävystyisivät ja menisivät naimisiin.
        He voisivat opetella yhdessä terveen rakkauden fyysistä puolta ja saisivat kokea perhe-elämän ilot lapsineen.
        Tietysti ei mitään aviorikoksia , tämä sopisi siis uskoville jotka haluavat päästä taipumukksestaan.

        "Olen ajatellut että aika hyvä ratkaisu olisi että ex-homomies ja ex-lesbonainen ystävystyisivät ja menisivät naimisiin.
        He voisivat opetella yhdessä terveen rakkauden fyysistä puolta ja saisivat kokea perhe-elämän ilot lapsineen."

        Maailma on täynnä uskovaisten heteroidenkin avioliittoja, jotka kuitenkin päättyvät eroon. Jos avioliitto on onneton, niin usein ajatellaan, että lapsen saaminen pelastaa sen, mitä se useimmiten ei tee, vaan tilanne vaikeutuu vaan entisestään. Ja lopulta tulee se ero kuitenkin ja lisäksi vielä lapsetkin joutuvat kärsimään siinä.

        Miksi siis kuvittelet, että ex-homon ja ex-lesbon avioliitolla olisi paremmat onnistumisen mahdollisuudet, kun jo lähtöasetelma on huomattavasti vaikeampi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei tee homoista syyntakeettomia.
        Ajattele hetero teinipoikaa jolla hormonit hyrrää, onko hänen helppoa pysyttäytyä selibaatissa vuosiakin ennen kuin toivottavasti löytää morsiamen ja avioituu?
        Luuletko että se on helppoa naisellekaan?
        Jokainen silti valitsee harrastaako haureutta vai noudattaako Jumalan sanaa ja säästää seksin vasta avioliittoon.

        Homolla on mahdollisuus pyytää Herraa muuttamaan vääristynyt seksuaalisuus terveeksi, muutos voi tapahtua. Toinen vaihtoehto on yksin eläminen.

        Olen ajatellut että aika hyvä ratkaisu olisi että ex-homomies ja ex-lesbonainen ystävystyisivät ja menisivät naimisiin.
        He voisivat opetella yhdessä terveen rakkauden fyysistä puolta ja saisivat kokea perhe-elämän ilot lapsineen.
        Tietysti ei mitään aviorikoksia , tämä sopisi siis uskoville jotka haluavat päästä taipumukksestaan.

        "Tuo ei tee homoista syyntakeettomia."

        Hetkinen!! Syyntakeettomia mihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei tee homoista syyntakeettomia.
        Ajattele hetero teinipoikaa jolla hormonit hyrrää, onko hänen helppoa pysyttäytyä selibaatissa vuosiakin ennen kuin toivottavasti löytää morsiamen ja avioituu?
        Luuletko että se on helppoa naisellekaan?
        Jokainen silti valitsee harrastaako haureutta vai noudattaako Jumalan sanaa ja säästää seksin vasta avioliittoon.

        Homolla on mahdollisuus pyytää Herraa muuttamaan vääristynyt seksuaalisuus terveeksi, muutos voi tapahtua. Toinen vaihtoehto on yksin eläminen.

        Olen ajatellut että aika hyvä ratkaisu olisi että ex-homomies ja ex-lesbonainen ystävystyisivät ja menisivät naimisiin.
        He voisivat opetella yhdessä terveen rakkauden fyysistä puolta ja saisivat kokea perhe-elämän ilot lapsineen.
        Tietysti ei mitään aviorikoksia , tämä sopisi siis uskoville jotka haluavat päästä taipumukksestaan.

        Ei nuorten tarvitse pidättäytyä seksistä. Vain aviossa olevien ei pidä sekaantua liiton ulkopuolisiin. Näin oli Vanhan testamentin aikana ja niin saa olla nytkin. Kaikki loput on kirkko-instituutioden keksimiä jäsentensä hallintakeinoja, joista kirkkohistoriamme kertoo varsin avoimesti, jos vaan riittää halua lukea historiaa.


    • Anonyymi

      Jos seksuaalisuus on synnynnäistä, niin miten on mahdollista että monet uskovien kotien nuoret eivät vielä 60-luvulla tienneet mitään seksistä ennenkuin joskus kahdenkymmenen vuoden iässä?

      Eikö syynä ole se etteivät he saaneet lukea mitään seksuaalisuuteen liittyvää?

      Joten heidän seksuaalisuutensa ei määrääntynyt syntymässä, vaan vasta kun asiasta sai itselleen tietoa.
      Ja kukaan ei heidän joukossaan edes tiennyt mitään "kolmannesta sukupuolesta", eikä siitä ollut mitään ongelmaa.

      • Anonyymi

        Ja pojat olivat poikia ja tytöt tyttöjä.

        Silti saattoi tyttö hakata halkoja tai ajaa traktoria ja tehdä miehisiä töitä, mutta eivät he silti muuttaneet sukupuoltaan.
        Samoin pojat saattoivat kasvattaa kukkia, tai leipoa piparkakkuja, mutta eivät he silti naisiksi muuttuneet.

        Ei sukupuoli vaadi tiettyä roolia, ainoastaan että hyväksyy mitä on, eikä haaveile olevansa virhetuote!


    • Anonyymi

      Sukupuolinen suuntautuminen kehittyy ennen syntymää äidin kohdussa sikiön aivoissa kehittyy hormonaalinen toiminta. Sikiön aivoissa on hypotalamus, jonka alaosassa on inah3, joka määrittää seksuaalisen suuntautumisen sikiön omasta sukupuolesta riippumatta. Tästä on lukuisia tutkimuksia. Suuntautumista ei voi enää muuttaa syntymän jälkeen. Ei ole keksitty sellaista aivoleikkausta, jolla suntautumista voisi muuttaa. Se ei ole periytyvää eikä tarttuvaa. Aikaisemmin perheissä ja vieläkin uskovaisten piirissä ei puhuta seksuaalisuudesta. Siksi moni lapsi on hämmäntynyt, kun tuntee olevana erilainen sekä syrjitty ja

      jopa kiusattu, mutta ei tiedä syytä siihen. Kun hän myöhemmin saa enemmän tietoa, tajuaa hän olevansa homo joka selittää kaiken. Se on hänelle pelastus ja iloinen asia, kun tietää mistä on kysymys, joka erilaisuus on aikaisemmin askarruttanut häntä. Todellinen tieto on hyvästä.

      • Anonyymi

        Kerropa nyt kuinka monen ihmisen aivot on kuvattu niin tarkasti että tietää mitään heidän ajatusmaailmastaan!

        Eiköhän ole niin että on tutkittu joitain homoja ja luultu että heidän aivoissaan on jotain erilaisuutta.
        Pitäisi nyt ensin tutkia muutamia tuhansia aivoja tietämättä mitään kyseisten henkilöiden sukupuolisuuden ilmenemismuodoista, jotta voisi edes hiukan luottaa tutkimuksiin.

        Tuskin niitä on kovinkaan monta, jotka aikuisena huomaavat olevansa vika sukupuolta! Nyt jo pikku lapsille syötetään ettei heidän sukupuoltaan tiedä kukaan muu kuin itse.

        En tavannuti ainuttakaan kouluaikanani 50-60 luvulla, jota olisi edes voinut syrjiä tai kiusata väärän sukupuolen tai poikkeavan seksuaalisen käyttäytymisen kautta, sellaista ongelmaa ei ollut.
        Sen sijaan minua kiusattiin, koska olin ujo, ja en ollut johtajatyyppiä, Erästä kaveriani kiusattiin, koska hänen äitinsä oli ajanut pois pojat omenavarkaista, ja toiseksi hänellä oli hienot nahkahousut, ja muilla ei. Kun kiusaaminen pääsi alkuun, ei tarvinnut edes syytä!

        Nykyään psykologit saavat istutettua vääriä muistikuvia ja uskomuksia ihmisten mieliin, jolloin muistaa tapahtumia joita ei ole koskaan tapahtunutkaan.

        Ruotsissa tunnustettiin äskettäin että psykologit olivat saaneet pikkulapset tuntemaan syyllistyneensä erään lapsen murhaan heidän ollessaan alle kouluikäisiä. Nyt parikymmentä vuotta myöhemmin lapset todettiin syyttömiksi.


    • Anonyymi

      Aivojen tutkimus on tapahtunut sikiövaiheessa ennen syntymää, kun sukupuolinen suuntautuminen alkaa kehittyä. Näitä tutkimuksisa on tehty monissa maissa ja Suomessakin ainakin Turun Yliopistossa. Kaikki nämä sikiötutkimukset tutkimukset osoittavat, että sukupuolinen suuntautuminen määrittyy jo sikiövaiheessa ennen syntymää, eikä sitä voi myöhemmin muuttaa.

      • Anonyymi

        Kylläpä ollaan taitavia, kun aivot tutkitaan äidin vatsassa! Eikö sukupuolta muuten huomaa?
        Ei sikiö edes ajattele mitään.

        Miten homoseksuaalistien aivot eroaa heteroiden aivoista? Entäpä jos hetero ajattelee samaa sukupuolta aivotutkimuksen aikana, onko testattu miten aivokuva eroaa?

        Onkohan täällä vain pari homoa jotka kuluttavat aikaansa täällä aamusta iltaan kirjoittamassa heteroja vastaan? Muualla kun ei homoja tapaa kuin silloin tällöin. Minunkaan tutuissa ei ole ainuttakaan.


    • Anonyymi

      Tv 7 ja Eva Glory Backman urakkarukoilee ihmisten synneistä Taivaalle.
      Jumala poista porno ja kaikki siveettömyys perheestä. Ooh ja voih, ou Lord! Hän päästelee rukouksen kouristamana.
      Täytyy sanoa, jos ei muilta kanavilta tule viihdyttävää ohjelmaa, Tv 7 ei petä!

    • Anonyymi

      Sikiön sukupuoli voidaan nähdä tutkimuksissa jo äidin kohdussa. Sikiön aivoista voidaan samalla tavalla todeta hormonaalinen toiminta, joka määrittää sukupuolisen suuntautumisen.

      • Anonyymi

        Niin, ja lisäksi voi todeta mitä kieltä lapsi tulee puhumaan, ja tuleeko löytämään puolison ja tuleeko kärsimään migreenistä, ja ajatteleeko suuria asioita.

        Hormoonitkin mitataan neulalla suoraan sikiön aivoista, ja määritellään sukupuoli.. Sen sijaan ei huomata onko pippeli, joten tutkimuksen tuloksena on aina kolmas sukupuoli, josta ei tiedä onko kukko vai kana.


      • Anonyymi

        Laitapa joku sivu todisteeksi!


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe