Nyt järki käteen

Anonyymi

Seuraavan 5 vuoden aikana yhteiskunnan maksamat tuet tulevat noin puolittumaan, eli nyt on aika hakea töitä!

Avoimia työpaikkoja on yli 150.000, eli työtä kyllä löytyy, kunhan vain sitä haluaaa tehdhdä!!

36

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taas tämä idiootti. No kerrohan mulle se yksikin? Minä en ole lääkäri, en ole sukeltaja, en ole laivanrakaentaja, en ole poliisi, en ole palomeie en ole..... Niin töitä on vaikka miljoona mutta kun ei ole ammattitaitoa. Monille ihmisille ttuosta 150.000 työpaikasta voi olla 0 pakkkaa mihin voisi hakea.

      Minun alan töitä on työkkärin sivulla (juuri vilkaisin piruuttani sinun takiasi) 0 kpl. Ei yhtään minun alaani.

      Sattaa olla että siinä on 2 paikkaa johon voisi hakea, ja voi olla siihen on 50 hakijaa, .... ei se ole käytännössä ihan sama asia kuin mitä se on paperilla.

      Työpaikkoja voi olla 500 000 mutta kuinka monta siinä on itselle sopivaa. Sitä ei kukaan joskaan huomaa, tai hiuomaa mutta haluaa vaan kettuilla.

      Kaupassakin on 150 erilaista saapasta, mutta ei yhtään minun kokoani. Kaupassa on 30 erilaista jugurttia, mutta ei yhtään mitä minä voisin syödä.
      Itkeppä sitä.

      On tosi kiva olla kotna, tykkään olla työtön, ja saada rahaa, kivasti tulee, enempikin saisi tulla. Työ ei ole minua varten enkä minä työtä varten.

      Jatkan näin edelleen, olen ollut 25 v työtö, joten kokemusta on miten tulla toimeen tekemällä kotitötä. Kaikki ei halua olla saman kaavaan tehtyjä kuin sinä, töissä ollaan 9 e päväkrovauksella tai 0 e että maksat siitä että teet jotakin. Ilmankos kirjoittelet aina näitä samoja aloituksia kun olet niin kateellinen,

      • Anonyymi

        25 Vuotta työttömänä ollut on todellinen luuseri. Siitä ei ole pienintäkään epäilystä ja kyllähän kaikki normaalit ihmiset sen ymmärtävät.

        25 vuoden aikana jokainen normaali ihminen varmasti löytää jotakin työtä itselleen, tai ainakin ymmärtää kouluttautua uudelleen sellaiselle alalle jolla on töitä tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        25 Vuotta työttömänä ollut on todellinen luuseri. Siitä ei ole pienintäkään epäilystä ja kyllähän kaikki normaalit ihmiset sen ymmärtävät.

        25 vuoden aikana jokainen normaali ihminen varmasti löytää jotakin työtä itselleen, tai ainakin ymmärtää kouluttautua uudelleen sellaiselle alalle jolla on töitä tarjolla.

        Hihii, sinä taas kirjoitat omiasi niinkuin aina. Et ota aioista selvää etkä ihmisen taustoista. Tällä tavoin ne alkaa pyörimään ihmisen päässä kaikki asiat perättöminä ja hullunkurisina visioina, kun kertoo omiaan. Sinä vastaan minä joka tiedän oman elämäni, mutta sinä vaan oletat ja kerrot omiasi. Hihii... olet pelkkä tarinan kertoja eli satuilija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, sinä taas kirjoitat omiasi niinkuin aina. Et ota aioista selvää etkä ihmisen taustoista. Tällä tavoin ne alkaa pyörimään ihmisen päässä kaikki asiat perättöminä ja hullunkurisina visioina, kun kertoo omiaan. Sinä vastaan minä joka tiedän oman elämäni, mutta sinä vaan oletat ja kerrot omiasi. Hihii... olet pelkkä tarinan kertoja eli satuilija.

        Hihihihihihiii hiihihihihi itsellesi.
        Mikä ihmeen luuseri ja työtä vieroksuva vätys sinä olet?

        25 vuotta työtä vältellyt on luuseri, siitä ei kenelläkään ole mitään epäilystä.

        Lisäksi tuollaisella hihittelijällä on varmasti vakavia henkisiä ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihihihihihiii hiihihihihi itsellesi.
        Mikä ihmeen luuseri ja työtä vieroksuva vätys sinä olet?

        25 vuotta työtä vältellyt on luuseri, siitä ei kenelläkään ole mitään epäilystä.

        Lisäksi tuollaisella hihittelijällä on varmasti vakavia henkisiä ongelmia.

        Onko superluuseri myös vasurianarkisti ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko superluuseri myös vasurianarkisti ?

        Aivan varmasti on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        25 Vuotta työttömänä ollut on todellinen luuseri. Siitä ei ole pienintäkään epäilystä ja kyllähän kaikki normaalit ihmiset sen ymmärtävät.

        25 vuoden aikana jokainen normaali ihminen varmasti löytää jotakin työtä itselleen, tai ainakin ymmärtää kouluttautua uudelleen sellaiselle alalle jolla on töitä tarjolla.

        Milläs perusteella noin sanot? Itellä on 25vuoden sisällä ollut äitiyslomaa ja töitä. Tällä hetkellä opiskelen.


    • Anonyymi

      Kyllä orjuutta löytyy sitä haluaville. Orjakaleerissa on nimittäin aina tilaa. Mutta onko halua maksaa palkkaa?

    • Anonyymi

      Raksatöihin otetaan vain jos teet 4 euron tuntipalkalla töitä eikä sillä maksella laskuja nii. Ulkomaalaisia ne palkkaa kuten täällä palkkasivat vanhusten palvelutaloa rakentamaan kunnalle.

    • Anonyymi

      Oikeita työpaikkoja millä pystyy elättämään itsensä taitaa olla avoinna koko maassa alle tuhat. Työttömiä ja lomautettuja on yli puoli miljoonaa.

      • Anonyymi

        Työttömille kannattais maksaa nyt enemmän niin tekis hyvää kansantaloudelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työttömille kannattais maksaa nyt enemmän niin tekis hyvää kansantaloudelle.

        Ei, vaan vähemmän. Ei meidän työssäkäyvien pidä elättää loisia. Enkä nyt työssäkäynnillä tarkoita mitään kuntouttavia, vaan ihan oikeita töitä. En minä mitään kymppitonneja ansaitse, mutta aivan tarpeeksi siihen, että ruokaa on pöydässä, katto pään päällä ja purjehdusta voi harrastaa edullisella veneellä ja edullisen kerhon venepaikalla. Siis kuukausipalkkani on paljon alle 3.000 €.

        Toisaalta, kun on vähän älyäkin pääkoppaan kertynyt, niin sivutoimesta voi laskuttaa yli 200 €/tunti, eli siitä runsaat 50 €/ tunti minus verot käteen.

        Minä olen vuonna 1993 täysi-ikäiseksi tulleena selvinnyt siitä lamasta ja aika monesta koettelemuksesta senkin jälkeen. Viittä vaille ylioppilas, muuten itseoppinut monessa asiassa ja suorittanut nykyiselle pää-alalle nipun pätevyyksiä (juridiikkaan liittyviä). Mitään tukia en koskaan ole saanut, vaan elättänyt itse itseni omalla työllä. Koskaan en myöskään ole valikoinut työtehtäviä, välillä on tehty vähemmän mieluisia lyhyitä aikoja, suurimman osaa ajasta kuitenkin ihan mieluisia.

        JOTEN MIKSI MINUN PITÄISI MAKSAMILLANI VEROVAROILLA ELÄTTÄÄ TYÖSTÄ LUSMUILIJOITA??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan vähemmän. Ei meidän työssäkäyvien pidä elättää loisia. Enkä nyt työssäkäynnillä tarkoita mitään kuntouttavia, vaan ihan oikeita töitä. En minä mitään kymppitonneja ansaitse, mutta aivan tarpeeksi siihen, että ruokaa on pöydässä, katto pään päällä ja purjehdusta voi harrastaa edullisella veneellä ja edullisen kerhon venepaikalla. Siis kuukausipalkkani on paljon alle 3.000 €.

        Toisaalta, kun on vähän älyäkin pääkoppaan kertynyt, niin sivutoimesta voi laskuttaa yli 200 €/tunti, eli siitä runsaat 50 €/ tunti minus verot käteen.

        Minä olen vuonna 1993 täysi-ikäiseksi tulleena selvinnyt siitä lamasta ja aika monesta koettelemuksesta senkin jälkeen. Viittä vaille ylioppilas, muuten itseoppinut monessa asiassa ja suorittanut nykyiselle pää-alalle nipun pätevyyksiä (juridiikkaan liittyviä). Mitään tukia en koskaan ole saanut, vaan elättänyt itse itseni omalla työllä. Koskaan en myöskään ole valikoinut työtehtäviä, välillä on tehty vähemmän mieluisia lyhyitä aikoja, suurimman osaa ajasta kuitenkin ihan mieluisia.

        JOTEN MIKSI MINUN PITÄISI MAKSAMILLANI VEROVAROILLA ELÄTTÄÄ TYÖSTÄ LUSMUILIJOITA??

        Minä olen tullut täysi-ikäiseksi vuonna 1979 ja olen saanut hyvin perinteisen omillaan toimeen tulemista korostavan kotikasvatuksen

        Hyvin olen toimeen tullutkin.
        Meillä on uudehko omakotitalo hyvällä viihtyisällä alueella, jossa ihmisillä yleisesti menee hyvin ja lähimpään keskisuureen kaupunkiin on 12 km.
        Lisäksi meillä on kesämökki ja vene, kaksi hyvää eurooppalaista autoa, metsäpalsta sekä paljon erilaisia harrastusvälineitä.
        Esimerkiksi juuri tänään tilasin itselleni uuden hieman alle 500 euron hintaisen perhovavan.

        Velkaa meillä ei ole nimeksikään, joten rahaa voi tosiaan käyttää surutta matkusteluun ja muuhun mukavaan.

        En myöskään voi sietää noita tällä köyhyyspalstalla kitiseviä loisia ja kommunisteja, jotka eivät itse ota mitään vastuuta elämästään, vaan ovat aina työntämässä kättään muiden taskuun ja elämässä yhteiskunnan kustannuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan vähemmän. Ei meidän työssäkäyvien pidä elättää loisia. Enkä nyt työssäkäynnillä tarkoita mitään kuntouttavia, vaan ihan oikeita töitä. En minä mitään kymppitonneja ansaitse, mutta aivan tarpeeksi siihen, että ruokaa on pöydässä, katto pään päällä ja purjehdusta voi harrastaa edullisella veneellä ja edullisen kerhon venepaikalla. Siis kuukausipalkkani on paljon alle 3.000 €.

        Toisaalta, kun on vähän älyäkin pääkoppaan kertynyt, niin sivutoimesta voi laskuttaa yli 200 €/tunti, eli siitä runsaat 50 €/ tunti minus verot käteen.

        Minä olen vuonna 1993 täysi-ikäiseksi tulleena selvinnyt siitä lamasta ja aika monesta koettelemuksesta senkin jälkeen. Viittä vaille ylioppilas, muuten itseoppinut monessa asiassa ja suorittanut nykyiselle pää-alalle nipun pätevyyksiä (juridiikkaan liittyviä). Mitään tukia en koskaan ole saanut, vaan elättänyt itse itseni omalla työllä. Koskaan en myöskään ole valikoinut työtehtäviä, välillä on tehty vähemmän mieluisia lyhyitä aikoja, suurimman osaa ajasta kuitenkin ihan mieluisia.

        JOTEN MIKSI MINUN PITÄISI MAKSAMILLANI VEROVAROILLA ELÄTTÄÄ TYÖSTÄ LUSMUILIJOITA??

        No täällähän on oikein talousnerojen kokoontuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan vähemmän. Ei meidän työssäkäyvien pidä elättää loisia. Enkä nyt työssäkäynnillä tarkoita mitään kuntouttavia, vaan ihan oikeita töitä. En minä mitään kymppitonneja ansaitse, mutta aivan tarpeeksi siihen, että ruokaa on pöydässä, katto pään päällä ja purjehdusta voi harrastaa edullisella veneellä ja edullisen kerhon venepaikalla. Siis kuukausipalkkani on paljon alle 3.000 €.

        Toisaalta, kun on vähän älyäkin pääkoppaan kertynyt, niin sivutoimesta voi laskuttaa yli 200 €/tunti, eli siitä runsaat 50 €/ tunti minus verot käteen.

        Minä olen vuonna 1993 täysi-ikäiseksi tulleena selvinnyt siitä lamasta ja aika monesta koettelemuksesta senkin jälkeen. Viittä vaille ylioppilas, muuten itseoppinut monessa asiassa ja suorittanut nykyiselle pää-alalle nipun pätevyyksiä (juridiikkaan liittyviä). Mitään tukia en koskaan ole saanut, vaan elättänyt itse itseni omalla työllä. Koskaan en myöskään ole valikoinut työtehtäviä, välillä on tehty vähemmän mieluisia lyhyitä aikoja, suurimman osaa ajasta kuitenkin ihan mieluisia.

        JOTEN MIKSI MINUN PITÄISI MAKSAMILLANI VEROVAROILLA ELÄTTÄÄ TYÖSTÄ LUSMUILIJOITA??

        Ei minkään takia, ärsyttää nämä selittelijät että ei ole töitä. Ei ole koulutusta, ei ole sitä eikä tätä, vaatii se vähän itseltäkin jotain että työllistyy. Järkyttävää lukea tuollaisista 25 vuotta työttöminä olleista tyhjäntoimittajista, tulonsiirtojen varassa elävistä. Nälkään olisitte kuolleet 50-luvun suomessa. Hävetkää !


    • Anonyymi

      25vuotta ollut työtön ja mukamas tekee kotitöitä heh heh persehomeessa.

      • Anonyymi

        Onko sulla niin huonosti asiat että takapuoli homeessa?? Huh huh... miten se sillai, oletko yrittänyt käydä lääkärissä jos paranisit, ei ole kiva tauti tuommonen. Tsemppi sulle.


    • Anonyymi

      Huh huh heh heh..julosotto on varmaan kiva asia heh heh...työtön ei siihen joudu kun ei heru vippejä..heh heh...

    • Anonyymi

      Ei töihin kannata mennä. Tukia on vain nostettu ja nostetaan lisää. Vasemmistohallitus nostaa tukia ja palstan työttömien haukkujat vikisee, maksaa ja vikisee.

      • Anonyymi

        Työtä ei ole pakko tehdä tässä maassa.
        Asuntoja ja ruokaa on riittävästi.
        Nokkimisjärjestys on: vieraat ensin.
        Venäjän ilmavoimissa vieras tarkoittaa vihollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työtä ei ole pakko tehdä tässä maassa.
        Asuntoja ja ruokaa on riittävästi.
        Nokkimisjärjestys on: vieraat ensin.
        Venäjän ilmavoimissa vieras tarkoittaa vihollista.

        Kyllähän se venäjän trolli venäjän ilmavoimat tuntee.


    • Anonyymi

      Minä en välitä mitä muut ajattelevat työttömydestä, olen jos niin haluan. En tee töitä siksi että pitäisimaksaa siitä että on töitä, enkä ee töitä kenellekkään ilmaiseksi, että työnantaja siitä riakstuu ja itse et saa elatoa siitä. Minä en ketään auta rikastumaan, otan omani AINA.

      Nyt olet työtön ja saan kaikki tuet kelasta ja ja tulen hyvin toimeen. Mulla ei ole hinkua matkustella eikä ostella uusinta elektroniikka, tulen toimeen ihan normaalisti. Tuet ovt kylläpienet ne pitäisi nostaa tähäm hetken tasolle.

      Mulle ihan sama mitä muut siitä ajattelee, ei tee vaikutusta mihinkään suuntaa, katkeruuttaan ja kateellisien pahaa oloaan pois huutelee. Naurattaa van kun naama punaisena täällä valittaa omaa huonoa osaansa kun palkkaa ei saa ja pitää raataa.

      Nytkin just heräsin, ja mietin et mitähän tekisi vai tekisikö mitään. Kaupassa käytävä ja sitten voisikin taas huilata,ehkä päikkärit. HIHIII... OOTKOKATKERAN KATEELLINEN,, onk iva lukee sun purkauksia sun pahasta olosta kun pitää raataa ilmaseksi. Ei haittaa, ei merkkaa mitään mitä sanot, nauran vaan hohhhooohoooooo... kun oot katelllinen mulle niin mikä estää tehdä samoin olla kotona? Tiiäkkö, minä arvostan itseäni niinpaljon etten suostu kenenkään orjaksi, uut ei sua arvosta ellet itse sitä tee. Nyt syöään ja aaupäiväunille... raada sinä inä oottn rahhaa taas... perjantaina. Jihuu...

      • Anonyymi

        Kokkarespedekin jo herännyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokkarespedekin jo herännyt.

        Noin kirjottaa katkera joka raataa palkatta ja hakee kelan tukirahoja. Et muuten valittaisi ja täällä märehtisi.


    • Anonyymi

      Paskat. Suomi saa jatkuvasti Euroopan neuvostolta kritiikkiä perusturvan liian alhaisesta tasosta. Esimerkiksi työmarkkinatuen taso ja indeksi on ollut jäädytetty käytännössä vuodesta 1995 saakka.

      Nykyinen vasemmistovetoinen hallitus korotti työmarkkinatukea muutamalla kymmenellä eurolla vuoden 2020 alusta. Isompi, noin 400 euron kuoppa- ja indeksikorotus on tulossa vuoden 2022 alusta, jolloin työmarkkinatuen nostolla kurotaan indeksivajausta edes hiukan kiinni.

      • Anonyymi

        Hienoa, että kitu- ja säälirahoja ollaan kohta nostamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, että kitu- ja säälirahoja ollaan kohta nostamassa.

        eihän niistä kaikista enää ole mihinkään töihin, siellähän ne jotkut istuu kaljakuppiloissa vuodesta toiseen, niin kauan kuin istuvat . . .
        ja tää ei ole mikään herja, vaan istuvat, kun istuvat, -kesäaika täyttyy pussikaljoittelijoista, kuka ny semmosen töihin ottais, eikä ne oikeasti enää osaa mitään muuta, kuin sen kaljatölkin, niin se on. näitä on ollu jo 1980- luvulta lähtien.

        kaljabaarit voisi kylläkin aueta vasta vähän edes myöhemmin, "parhaimmat" kai auki jo klo. 9.00 alkaen.

        (ei siis KAIKKI, työttömät, vaan paljon niitäkin on)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, että kitu- ja säälirahoja ollaan kohta nostamassa.

        Eikö olekkin? Kelpaa sinullekin. On hienoa että arvostat sitä että tukirahoja nostettaisiin, se olisi hieno asia, on todella kurjaa suomen kaltaisessa maassa että pitäisi tehdä palkatonta työtä, tai alipalkattuna, ja se että palkan päälle ptiäisi nostaa vielä sosiaalietuuksia, aivan järjetöntä.

        On todella hineoa, pointsit sulle että olet samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eihän niistä kaikista enää ole mihinkään töihin, siellähän ne jotkut istuu kaljakuppiloissa vuodesta toiseen, niin kauan kuin istuvat . . .
        ja tää ei ole mikään herja, vaan istuvat, kun istuvat, -kesäaika täyttyy pussikaljoittelijoista, kuka ny semmosen töihin ottais, eikä ne oikeasti enää osaa mitään muuta, kuin sen kaljatölkin, niin se on. näitä on ollu jo 1980- luvulta lähtien.

        kaljabaarit voisi kylläkin aueta vasta vähän edes myöhemmin, "parhaimmat" kai auki jo klo. 9.00 alkaen.

        (ei siis KAIKKI, työttömät, vaan paljon niitäkin on)

        Se on hyvä että tiedostat oman kaljahimosi. Istut kaljalla aamusta iltaan, eihän siin sillon töihin ehdi. Kyllä kaljabaarit voisilopettaa, niin sinäkin raitistuisit.

        Surullistahan se on, että sinun elämäsi on kuppiloissa kaljan edessä. Voisitko edes harkita lopettamista? Uskon että täällä kaikki tukee sua jos lopetat, se on susta itsestäsi kiinni.

        Mene johnkin työkokeiluun jos löytyisi oma ammatti sen kautta.


    • Anonyymi

      Töis voisin olla mut kukaan ei maksa palkkaa.

    • Anonyymi

      Työnhaku käy työstä,moni työpaikka haku ei edes vastaa,tai paikka mennyt. Miksi ne jätetään syötiksi ,sitten ei oota vaan turhaa soittelua.Muutenkin pitää varata päivä jos yrittää hoitaa jotain asiaa.Palkalla pitää elää.Suomessa sanotaan 4-5t€,palkalla pärjäisi.Matalapalkka työt orjatyötä ovat..toki niitäkin voi vähän aikaa tehdä.Akateeminen työttömyys,pääset kirjastoon töihin,osaat käyttää nettiä,lukulaitteita,olet yo.Että näin.Merkonoomikaan aina pääse edes kaupankassalle.Ei pidetä asioita itsestään selvyytenä..

    • Anonyymi

      "Seuraavan 5 vuoden aikana yhteiskunnan maksamat tuet tulevat noin puolittumaan, eli nyt on aika hakea töitä!"
      Kyllä minulla työnhaun aika on ollut koko työttömyysajan. Ei siihen vaikuta tukien taso.

      "Avoimia työpaikkoja on yli 150.000, eli työtä kyllä löytyy, kunhan vain sitä haluaaa tehdhdä!!"
      Ihmeellisesti eivät vain kuitenkaan ota töihin. Kerran tänä vuonna liippasi läheltä, kun haettiin nimenomaan työtöntä työnhakijaa vuorotteluvapaan sijaiseksi ja työ oli juuri sitä, jota olin tehnyt. Saivat kuulemma 12 hakemusta, mutta minua eivät kutsuneet haastatteluun. Kiittivät vain mielenkiinnosta.

      Pitkäaikatyötön

    • Anonyymi

      Hei
      Kyllä se on niin että töitä löytyy työntekijälle
      Hakee aktiivisesti jne.kyllä se joskus tärppää
      Jos menee siihen että en.minä en minä
      Niin sitten et sinä .jne

      • Anonyymi

        Mitä töitä sä löysit? Oletko näissä 9 e päiväkorvaustöissä? Tai eihän ne töitä ole ne on vaan työkkärin tapa kytätä ja työnantaja saa ilamsien työntekijän jotta hänen työsnä tulee tehtyä ilmaiseksi ja sä pääset orjailemaan. Kyllä he nauraa kun ilmaset ekee ja itse saa rahat!


    • Anonyymi

      Iik paniikki. No ei. Syönpä enempi makaronia,jos tuet tästä vielä pienenee. Pittää koittaa ettiä maalta joku pieni torppa vuokralle ja kasvatella pottuja ja porkkanaa.

    • Anonyymi

      En tiedä, mutta työeläkkeitä on korotettava ainakin 100% Tänäänkin jouduin pakastimesta ottamaan ihan itse pyydetyn siian mätiä. Kaviaari kun oli pahus päässyt loppumaan, koska sitä ei ole varaa ostaa montaa kiloa kerralla.

      Helppo rahoittaakin. Nostetaan eläkemaksuja 75%:n Turha ryhtyä vinkumaan, ettei niin voi tehdä. Kyllä voi ja minä olen eläkkeeni ansainnut, toisin kuin te keskenkasvuiset klopit.

      Tehkää niitä töitänne, älkääkä ruikuttako kuin akat! Työttömiä tuen kyllä veroillani, he kun eivät monesti voi tilanteelleensa mitään. Te muut laiskat juopot voitte tehdä ylitöitä. Niin minäkin olen aikoinani tehnyt.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe