salikomediaa

Anonyymi

Tänne kaikkea typerää mitä on salilla nähty.
Yks ukko tekee olkapäitä siten että nostaa tngon maasta ja tekee siitä pystypunnerruksen. Sitten selaskee sen taas maahan ja nostaa ylös jne.
Ei taida olla kuullut telineistä se.

12

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanoiko se ukko tekevänsä olkapäitä?
      Tuon tekemisen tarkoitus riippuu tekniikasta ja temposta.
      Millainen rinnalleveto?
      Millainen punnerrus?
      Millä tempolla?
      Paljonko toistoja yhdessä sarjassa?
      Millaiset sarjapalautukset?
      Jne.

      Etsin itse maksimisykettä vastaavalla yhdistelmällä.
      Noin 50%:n painolla ykkösmaksimista 10:n sarjoja maksiminopeudella ja apinan raivolla 30sek sarjapalautuksella. 4:n sarjan jälkeen oli hauraan vanhuksen syke ainakin lähellä todellista maksimia.

      • Anonyymi

        No koska teki myös vipareita. Daa.

        Sama ukko tekee yleens penkkiä 60 kilolla. Laskee hitaasti ja pysäyttää rinnalle. saa kympin KUUDELLAKYMPILLÄ.
        Itse teen 120 kilolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No koska teki myös vipareita. Daa.

        Sama ukko tekee yleens penkkiä 60 kilolla. Laskee hitaasti ja pysäyttää rinnalle. saa kympin KUUDELLAKYMPILLÄ.
        Itse teen 120 kilolla.

        No tuliko se ukko pyytämään nimmarin sulta??? Kyllähän 120kg penkistä on jo, ”NIIIIIIIN” kova tulos...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuliko se ukko pyytämään nimmarin sulta??? Kyllähän 120kg penkistä on jo, ”NIIIIIIIN” kova tulos...

        No se on puoen vuoden tulos. Se ukko on joku vanhempi ja oikeasti ihan helvetin kovassa kunnossa, sen myönnän kyllä mutta jos aktiivitreenari ei penkkaa kuin kuudella kybällä niin voi jäädä kotiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on puoen vuoden tulos. Se ukko on joku vanhempi ja oikeasti ihan helvetin kovassa kunnossa, sen myönnän kyllä mutta jos aktiivitreenari ei penkkaa kuin kuudella kybällä niin voi jäädä kotiin.

        Onko tuo ymmärrettävä siten, että aktiivitreenaajan on lopetettava kokonaan jos ei penkkaa lainkaan?
        70v treenikaverini saanee jatkaa koska penkkaa merkistä 130kg. Pitääköhän minun tehdä kävijäkysely luvastani käydä salilla penkkaamattomana.
        En näe vähäisintäkään syytä tehdä penkkiä.

        Muutenkin salilla on rajoituksia. Se sijaitsee liikerakennuksen toisessa kerroksessa joten esimerkiksi kyykkytempaukset on syytä jättää tekemättä. Raakana voi vedellä koska silloin tanko ei tipu.
        Maastavedotkin on tehtävä sunnuntaisin.


    • Anonyymi

      Kaikenlaiset keppijumpat ja muut, jotka vievät vain tilaa muilta, ja joita pystyy tekemään kotonakin.

      • Anonyymi

        Joo hahaa. Voi helvetti mitä uunoja.


    • Anonyymi

      Onko saleillekin pesiytynyt kukkahattutätejä jotka kyttäävät mitä muut tekee? Olisko parempi pysyä kotona kurkkimassa verhojen takaa...

      • Anonyymi

        Niinpä. Kyllähän siellä salilla on jokaisella oikeus reenata, niin kuin itse haluaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Kyllähän siellä salilla on jokaisella oikeus reenata, niin kuin itse haluaa...

        Ei muuten ole. Tulee äkkiä sanomista ja kielto salille jos raivotaan, paiskotaan, etuillaan. Jätetään painot tankoon, huudetaan ja solvataan niin ettei muuta kuule.
        Johtuuko lääkkeistä, luonteesta vai mistä. Mutta sanomista tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten ole. Tulee äkkiä sanomista ja kielto salille jos raivotaan, paiskotaan, etuillaan. Jätetään painot tankoon, huudetaan ja solvataan niin ettei muuta kuule.
        Johtuuko lääkkeistä, luonteesta vai mistä. Mutta sanomista tulee.

        Ymmärrät varmaan itsekkin miksi ks. toiminnasta tulee sanomista... mutta, jokainen saa reenata, niin kuin itse haluaa, kunhan muistaa noudattaa salietikettiä.


    • Anonyymi

      Juha molarin sali videot parasta komediaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe