Oksan pätkä navassa

Tänään kun tulin raivaussaha-hommista ja riisuin paidan, niin huomasin oksan pätkän navassa. Onko palstalaisilla ollut navassa mitään ylimääräistä?

33

51

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nöyhtää vaan.

      • Niin, tuo minun tapaus taitaa olla ainutlaatuinen


    • Anonyymi

      Nope, mutta irtosiko se ilman lekuria? - cu-

      • Juu, ihan irrallaan oli, ei siis ollut läpäissyt ihoa


    • Anonyymi

      Jollain on varmaan napakoru.

    • Anonyymi

      Nyt kun sanoit, niin huomasin että oli orava. Miten kauan aikaa lienee siellä asustanut. Päästin ikkunasta vapaaksi.

      • Tais olla mukavat oltavat, kun kerran sinne oli majoittunut


    • Anonyymi

      Siitä kasvaa koivu!

      • Oletko kertaakaan karsinut?


    • On ollut. Tutti. :)

      • Tuttihan voi olla napaan aika sopiva


      • pujotteIija kirjoitti:

        Tuttihan voi olla napaan aika sopiva

        Mulla on aika pieni napa, pieni oli tuttikin (vastasyntyneelle) kyllä. Ei kokonaan mahdu, mutta se imuosa mahtui. Herättiin päikyiltä tyttären ollessa vauva ja mulla oli jostain syystä tutti navassa. Siinä se oli kuin aseteltuna. :)


    • Anonyymi

      Jos sä oikeesti alat haaroon?

      • En minä, vaan tuo koivullinen :D


    • Anonyymi

      Miksette palstanaiset kerro napanne spermatäytteestä?

    • Kasvoiko naavaa?

      Orava olis kyllä kiva, mutta eipä tuolla ole tainnut sormea kummempaa olla..no jääpala on ollut helteellä.. Ei ole kukaan edes päristänyt...

      • Ei kasvanut naavaa. Ihme ettei kukaan ole päristänyt


    • Anonyymi

      Oliko oksa vai orava, taitaa olla pajunköyttä mukana.

      • 0,5cm pitkä ja 2,5mm paksu oksan pätkä oli, pajunköyttä ei ollut


    • Anonyymi

      Kepulestojen tavat on kummallisia

    • On ollut, kerran samppanjaa navassa (tai saattoi olla tavallista kuoharia, en muista tarkkaan).
      Tarina on liian pitkä kerrottavaksi. Vastasin vain aloituksen kysymykseen. :)

      • Anonyymi

        samppanjaa ja kermavaahtoa, miehet nuolivat tositypyn navasta pois. siitä oli juttua netissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        samppanjaa ja kermavaahtoa, miehet nuolivat tositypyn navasta pois. siitä oli juttua netissä.

        Ei monikossa, eikä kermavaahtoa. Vain yksi. Se oma mies.

        Kiitos mielikuvittelusta, mutta sinulla tää mene vähän turhan villiksi. Oikeasti se oli romanttista. :)


      • tosi..typy kirjoitti:

        Ei monikossa, eikä kermavaahtoa. Vain yksi. Se oma mies.

        Kiitos mielikuvittelusta, mutta sinulla tää mene vähän turhan villiksi. Oikeasti se oli romanttista. :)

        Ei tainnu ukko känniin tulla..?


      • Mukavaahan se ois naisen navasta maistella :D


      • Frouva kirjoitti:

        Ei tainnu ukko känniin tulla..?

        No ei pelkästä napa-annoksesta tule. Olihan siinä pullossa lisää kuohuvaa. Eikä se tilanne vaatinut känniin tulemista. :)


      • pujotteIija kirjoitti:

        Mukavaahan se ois naisen navasta maistella :D

        Kuulemma, niin on. :D




    • Ens kerralla laitat semmosen metallisen sormustimen navan päälle suojaksi.. Sehän on vähän kuin navan hattu..napahattu👌.. Khyll vaan juu..

      • Luulen ettei tuollaista enää tapahdu


    • Vähällä selvisit. Kuulin huhun että disse oli uuden naisystävänsä kanssa peuhannut savotalla ja oli mennyt oksa p..seen. Kuulemma vaikea leikkaus, istumaan pääsee ehkä joskus ensivuonna.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      314
      3672
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2115
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1449
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1338
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1207
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1034
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe