Onko ketään filmitähteä tai julkkista, jota AV muistutat? Että saamme vähän käsitystä.
Pituus, paino? Tumma vai vaalea?
Ikä? Jos oikein muistan 40 , mutta alle 50?
Asian vierestä vihjailee olevansa komea naistenmies
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minua ei kyllä kaada!
- Anonyymi
Vihjaili näköjään joo Janille olevansa komeampi kuin Peter Franzen..
Saattahan se ollakin, kun on ainakin puheidensa mukaan naisiakin jonottain kaatanut reissuillaan. :D
- Anonyymi
Hän on siis vähän kuin Niilo Ylivainio 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh,
https://www.youtube.com/watch?v=B2vkoPBzxOQ
AsianVierestä🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️
Anonyymi kirjoitti:
Höh,
https://www.youtube.com/watch?v=B2vkoPBzxOQ
AsianVierestäHöh höh niin. Ootko nyt kehunnu liikaa, kun heti epäillään? ;D
- Anonyymi
Näitä palstakomistuksia riittää, vaan totuus on tarua ihmeellisempi :D
- Anonyymi
Musasta päätellen seitkytveeee🙃🧜♀️
Ei noin vanhat ukot enää komeita ole.
- Anonyymi
Ettekö tajua? Tyyppi puhuu aina asian vierestä ja myös totuuden vierestä.
- Anonyymi
Naiset sanoneet että olen matthew perryn näköinen ja naiset ehdottelee kun olen varattu. On se kumma kun mikään ei ole pyhää ja varattua yritetään iskeä ja ehdotella seksiä. Koskaan ei ole tullut mieleen pettää.
- Anonyymi
Sinähän hieno mies olet. Komea ja uskollinen. Tottahan ne sinut tahtoisivat, suorastaan täydellinen🙂 sitten vaan sanot heille juuri noinkun tuohon laitoit. Hyvä että on vielä niitä jotka laittaa tyrkytkin ajattelemaan🧜♀️
- Anonyymi
Frouva kirjoitti:
No jooo. Totta🤭😅🧜♀️
- Anonyymi
Frouva kirjoitti:
Onko tuo Perry?? Nykyisin? Mutta onhan Frendeistä toki aikaa...ikää tulee näyttelijöillekin.
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo Perry?? Nykyisin? Mutta onhan Frendeistä toki aikaa...ikää tulee näyttelijöillekin.
Sehän se, koko komeudessaan.
- Anonyymi
Kuka on kehunut olevansa komea tai kehunut naissuhteittensa määrällä?
Elämässä tapahtuu ja jos kertoo miten elämä voi miestä kuljettaa on se joillekin palstalaisille jo hepulin aihe. Elämä on. Joillakin ei tunnu oikein olevan ollenkaan, sitä omaa elämää kun muita pitää haukkua ja hammastaa.
AsianVierestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165213
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182716- 312001
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella361945Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon321819Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81284- 1641252
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 351090