vaikka tahtoisi sillä jokainen meistä kokee kuoleman viimeistään kuolinhetkellään ja riippumatta siitä onko kyseessä harha vai transkendenttinen kokemus niin
siinä me sitten olemme ja kaikki turhat kuvitelmamme ikuisesta elämästä kuolevat mukanamme ilman nyyhkytyksiä vaikka olisimme millaisia uskovaisia tahansa. Vain noettu Jumala näyttäisi joltain todisteeksi, mutta kun ei. Hänen olemattomuutensa ei sellaista salli.
Jumalaa ei voi noeta millään.
Jumalaa ei voi noeta
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Höpöhöpö. Tämä on tätä uskonhörhöjen jargonia.....
- Anonyymi
Niin, uskovaiset luulevat, että he voivat noeta Jumalan, mutta Raamatun painomustekaan ei tee siitä olevaa. Jumalaa ei voi noeta. Vain nokeamalla saisimme hänet esiin, mutta emme lukemalla. Ihmiset luulivat Raamatun julkaisemalla saavansa Jumalan esiin. Niin ei käynyt, koska Jumalaa ei voi noeta edes painomusteella.
- Anonyymi
Mene täysin pimeään huoneeseen. Siellä näet noetun Jumalan.
- Anonyymi
Jumala ei näy varsinkaan pimeässä, jos hänet on noettu. Olisi edes puettu, ettei hän ihan munasillaan siellä huoneessa seiso.
- Anonyymi
Mitähän seuraavaksi?
- Anonyymi
Seuraavaksi Jeesus saapuu paikalle noetussa kaftaanissaan Mustakaavun tapaan. Hän laskeutuu Seutulan lentokentälle kuin Dumbo, lentävä norsu: https://www.youtube.com/watch?v=Fm8FJ8la2VU
- Anonyymi
Minä olen kuollut eikä siellä mitään ollut .
- Anonyymi
Ei tainut mennä oikein. Et ollut kuollut,jos kirjoitat tänne:))))) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tainut mennä oikein. Et ollut kuollut,jos kirjoitat tänne:)))))Hyvä että tajuat, että kuolleista ei voi herätä. Ja että Raamatun tarina Jeesuksesta on siis puppua. Uskovaiset eivät tätä tajua.
- Anonyymi
Mitä vee... te tyhmät kirjoitatte?
En ymmärrä nokeamista,mutta paskan puhumisen Jumalasta ymmärrän ja te olette kyllä etsimässä Jumalaa,koska haluatte puhua siitä:)
Mieti,olet olemassa,miksi?
Eikö ole siisti asia..!
Olet toki biologiten vanhempiesi jälkeläinen..
Tuntuuko.että tää on sattumaa?
Se,että sinä ajattelet asioita.
Sinä olet syntynyt vanhemmistasi ja sinä et ole pelkkä Pekka tai Jamppa,sinun luotu henkesi on kehossasi..muttet muista sitä,koska se on tahto.
Sinä elät ikuisesti,mutta xxxxx..
Kaikella on vaihtoehto. Matkasi voi kestää pitkään.- Anonyymi
"Mieti,olet olemassa,miksi?"
Olen olemassa.
Mieti, miksi Jumala sitten ei ole.
Koska se on sataprosenttista puppua.
Asiallisesti matkasi on lyhyt.
Se vie sinulta hymyt.
- Anonyymi
Sutarit onkin olleet toimintakiellossa koronan takia.
- Anonyymi
Ei olemattomalle voi tehdä mitään muutakaan.
- Anonyymi
Noeta???? MV??? XD
- Anonyymi
Tarkoittaa kai että näkymättömän olennon saisi näkyväksi heittämällä sen päälle nokea.
Nykyajan mukvuuksiin tottunut kai käyttäisi spraymaalia, esim. fluoresoivaa, niin hohtaisi olento aavemaista valoa.
Miksi spraymaaleja ei muuten käytetä aavejahdissa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaa kai että näkymättömän olennon saisi näkyväksi heittämällä sen päälle nokea.
Nykyajan mukvuuksiin tottunut kai käyttäisi spraymaalia, esim. fluoresoivaa, niin hohtaisi olento aavemaista valoa.
Miksi spraymaaleja ei muuten käytetä aavejahdissa?Juuri näin. Nokeamalla saisi Jumalan näkyviin, jos olisi olemassa Jumala. Mutta helpompi on kamelin päästä taivaaseen kuin uskovaisen.
- Anonyymi
Tarun mukaan Luoja, on Hwaninin pojanpoika ja Hwanungin poika, josta tuli kuningas vuonna 2333 eaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244636- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483095- 542667
- 512599
- 2052597
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522328
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081529