”Ja kun kuulette sotien ja kapinain melskettä, älkää peljästykö. Sillä näitten täytyy ensin tapahtua, mutta loppu ei tule vielä heti."
Luuk 21:9
Lopun ajat
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nuo asiat mitä ilmeisimmin kuuluivat Jerusalemin hävitykseen ja sen aikaisen Israelin loppuun miltei 2000 vuotta sitten. Ei siis lopun aikojen viimeisiin päiviin.
- Anonyymi
Silkkaa sanahelinää.
Lue mieluummin vaikka Heli Laaksosen runoja. Ovat asiaa ja vielä hauskojakin. - Anonyymi
Loppu on yllättävänkin lähellä.
- Anonyymi
Repe.Ruutikallo kirjoitti:
Se on lähempänä kuin koskaan ennen.
Väärin. Nyt se on lähempänä.
Niinhän minä sanoin.
Katos. tuo eilinen viestini ei jostain syystä näkynyt mulle ja lähti siksi uusintana. Outo juttu.
- Anonyymi
Niinhän minä sanoin.
Niin, en olekaan tuosta näkökulmasta asiaa tarkastellut. Lähinnä minua kiinnostaa tämä Barjeesus. Sen suomat mahdollisuudet, näkökantojen vivaihteikkuus huomioonottaen voitaisiin parhaiten tuoda esiin visualisointikeinoin, joskin epätarkkuus tulkinnoissa on kovin todennäköistä, vaikkakin epätoivottavia, varsinkin kokonaisuuden kannalta. Toisaalta voinemme yhtyä kantojemme yhteensopivuuteen, olosuhteet huomioonottaen, joskin se ei kovin trendikästä ole mielipidekirjon syvyyselementin vaikuttaessa voimakkaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, en olekaan tuosta näkökulmasta asiaa tarkastellut. Lähinnä minua kiinnostaa tämä Barjeesus. Sen suomat mahdollisuudet, näkökantojen vivaihteikkuus huomioonottaen voitaisiin parhaiten tuoda esiin visualisointikeinoin, joskin epätarkkuus tulkinnoissa on kovin todennäköistä, vaikkakin epätoivottavia, varsinkin kokonaisuuden kannalta. Toisaalta voinemme yhtyä kantojemme yhteensopivuuteen, olosuhteet huomioonottaen, joskin se ei kovin trendikästä ole mielipidekirjon syvyyselementin vaikuttaessa voimakkaasti.
Sillä Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen tekojensa mukaan.
- Anonyymi
Se on lähempänä kuin koskaan ennen.
Niin, en olekaan tuosta näkökulmasta asiaa tarkastellut. Lähinnä minua kiinnostaa tämä Barjeesus. Sen suomat mahdollisuudet, näkökantojen vivaihteikkuus huomioonottaen voitaisiin parhaiten tuoda esiin visualisointikeinoin, joskin epätarkkuus tulkinnoissa on kovin todennäköistä, vaikkakin epätoivottavia, varsinkin kokonaisuuden kannalta. Toisaalta voinemme yhtyä kantojemme yhteensopivuuteen, olosuhteet huomioonottaen, joskin se ei kovin trendikästä ole mielipidekirjon syvyyselementin vaikuttaessa voimakkaasti. Yhdytkö näkemykseeni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, en olekaan tuosta näkökulmasta asiaa tarkastellut. Lähinnä minua kiinnostaa tämä Barjeesus. Sen suomat mahdollisuudet, näkökantojen vivaihteikkuus huomioonottaen voitaisiin parhaiten tuoda esiin visualisointikeinoin, joskin epätarkkuus tulkinnoissa on kovin todennäköistä, vaikkakin epätoivottavia, varsinkin kokonaisuuden kannalta. Toisaalta voinemme yhtyä kantojemme yhteensopivuuteen, olosuhteet huomioonottaen, joskin se ei kovin trendikästä ole mielipidekirjon syvyyselementin vaikuttaessa voimakkaasti. Yhdytkö näkemykseeni?
Niin no...
- Anonyymi
”Vaikka sotajoukko asettuisi minua vastaan, ei minun sydämeni pelkäisi; vaikka sota nousisi minua vastaan, siinäkin minä olisin turvassa.”
Psalmi 27:3- Anonyymi
Aamen!
- Anonyymi
Sulla on ilmeisesti niin vankka sotilaskoulutus.
- Anonyymi
Monikulttuurisuus ei kauaa rauhassa elä.
- Anonyymi
Prohveetat ovat oikeassa hällelyjää äämen!
- Anonyymi
"lopun ajat"
Eli lopun aikoja on useita. Kuinka paljon niitä oikein on? Ylen tänään esittämässä tiedeohjelmassa Väkivallan anatomia osoitetaan, että elämme juuri nyt historian väkivallattominta aikaa. Toisin sanoen väkivaltaisten tekojen määrä henkeä kohti on pienempi kuin koskaan.
Moni kuitenkin tuntuu uskovan, että aikamme on päinvastoin poikkeuksellisen väkivaltaista. Mielestäni syitä tähän tunteeseen ovat muun muassa:
– Maailmassa on enemmän ihmisiä kuin koskaan ennen, 1800-lukuun verrattuna jopa moninkertaisesti, joten bruttona väkivaltaa tuntuu olevan paljon, vaikka sitä ihmisyksilöä kohti on ennätyksellisen vähän.
– Koska tiedonvälitys on äärimmäisen nopeaa ja massiivista ja painottuu kaupallisista syistä kohtuuttomasti huonoihin uutisiin, voi syntyä harha, että ikäviä tapahtumiakin on poikkeuksellisen paljon. Tämä harha ilmenee sitä helpommin, mitä niukemmat tiedon ja koulutuksen eväät ihmisellä on ymmärtää, että tapahtumat ja niistä uutisointi ovat eri asioita eivätkä ne historian saatossa ole kulkeneet rinnan ennen nykyaikaa, vaan päinvastoin suurikin onnettomuus maapallon toisella puolella saattoi jäädä täysin "uutispimentoon" vielä vain 200 vuotta sitten.
– Uskonnollisista syistä jotkut pitävät varmana, että kaikki on nykyään huonommin kuin ennen ja huomenna taas vielä huonommin, jolloin näin on myös väkivallan osalta. Näiden ihmisten kantaa ei voi millään tosiasioilla muuttaa, koska sen lähtökohtakaan ei ole tosiasioissa.- Anonyymi
Vielä on se ”rauha, rauha, ei hätää mitään”-aika.
- Anonyymi
Jokaisella yksilöllä on ihan ikioma vaiheensa menossa.
- Anonyymi
Niin valitettavasti on myös sellainenkin sana kuin: LAPSI ON TULLUT KOHDUN SUULLE, MUTTA EI OLE VOIMAA SYNNYTTÄÄ!
Jos niin täytyy käydä jouduttaan ehkä Profeetta Danielin kirjan 70 vuosiviikkoa: NÄKY JA PROFETIA SINETILLÄ SULJETAAN laittamaan täytäntöön. Se on ymmärrys jonka arkkienkeli Gabriel antoi Danielille.
Vuodesta 2013 asti on ehkä jopa 1000-5000 lastakin (pyhää kirjoitusta, visiota, profetiaa) ollut kohdun suulla ja valmiina syntymistä varten. Mutta ei ollut voimaa synnyttää ainakaan kaikkia noita lapsia. Itse ajoin näkyä nimeltä PÄIVIEN KIRJA, joka olisi mahdollistanut Maailmanlaajuisen kansalaispalkan, josta arkkienkeli Gabriel antoi neuvon ja valtuutuksenkin.
Ei ole voimaa synnyttää ainakaan kaikkia lapsia. Ehkä vain kolmasosa aiotusta tuhannesta lapsesta (visiosta, näystä) todella syntyy tms. - Anonyymi
Paskat sitä mitään lopua tule. Tulee lisää sotia, pandemia riehuu, ilmstokatastrofeja, mantereita uppoaa mereen, navat vaihtavat paikkaa, mutta aina jää ihmisiä johonkin maapallon kolkkaan uuden ihmiskunnan siemeneksi.
- Anonyymi
Tule Jeesus pian.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375076- 823606
- 302983
- 612975
- 92886
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411828
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91770- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351629