Naiset luulevat pääsevänsä miehistä eroon teknologialla

Anonyymi

Naiset, no ainakin feministit kuvittelevat voivansa päästä miehistä eroon teknologian avulla. No, sellainen maailma ei kyllä pitkälle kantaisi, koska:
a) naiset ovat tehneet hyvin vähän teknologisia keksintöjä
b) mikään teknologinen laite ei kestä loputtomiin ja naiset eivät osaa korjata yhtään mitään...

9

104

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toisaalta ne vehkeet on aika halpoja.
      Kaalimato ja Huippukiva pistää hyviä tarjouksia.

• Anonyymi

Tunnun kolmekin naisinsinööriä, jotka todennäköisesti pesevät sinut tekniikassa mennen tullen.
      Kyllä on yksisilmäinen maailmankuva sinullakin reppana.

• Anonyymi

ne naiset pakotti sinut sanomaan tuon, tai muuten ei tule tuheroa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ne naiset pakotti sinut sanomaan tuon, tai muuten ei tule tuheroa...

Aina isoon joukkoon mahtuu poikkeuksia, siis on olemassa myös hyviä naisinsinöörejäkin.

• Anonyymi

No ei se kyllä ihan noin mene. Olen feministi ja kannatan sukupuolten välistä tasa-arvoa, mutta en vihaa miehiä. Miessukupuolen edustajissa on paljon hyvääkin. 👍 Arvostan teidän teknistä ymmärrystä, matemaattisia taitoja, kokonaisvaltaista hahmotuskykyä jne.

Ei sotketa feminismiä miesvihaan jookosta, non selvästi kaksi erillistä asiaa ja se että naisille halutaan samat oikeudet kuin miehille ei ole miesvihaa. Joissakin maissa kun naiset on ihan selvästi huonommassa asemassa kuin miehet ja feminismi pyrkii korjaamaan sitä epäoikeudenmukaisuutta.

• Anonyymi

älä puhu mulle kuin kolmevuotiaalle!

• Anonyymi

Minun kommenttini on poistettu tästä avauksesta jo 15 kertaa!?

En tiedä onko se foorumin ennätys, mutta pyrin kovasti siihen.

Olen ylpeä saavutuksestani. Kiitos sinulle femakkosensorini. ;-)

• Anonyymi

Ahaa!

Femakkosensori ei ole poistanut tätä kommenttiani?

Mokoma haluaa estää ennätyksentekoni.... ;-)

• Anonyymi

minä olen mies ja aina ajattelen naisia perhana soikoon.

älkää leikatko minua.

saksetkin ovat teknologinen kehitys askel.

aina tarvitaan miehiä ja naisia..

tarvitaanko niitä niin paljon?
      ja tarvitaanko jotain siltä väliltä?
      vitustako minä tiedän vaikka veikkaisin ,
      että moni teistä on sieltä peräisin.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      136
      14365
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      31
      5970
    3. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      154
      5545
    4. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      308
      4386
    5. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      39
      4147
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      108
      3692
    7. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      14
      3624
    8. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      25
      3578
    9. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      63
      2665
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      95
      1472
    Aihe