Afrikkalaisittain pukeutuva Emmi Nuorgamin ihanneyhteiskunta on alaston savimajayhteiskunta kolhoosi

Anonyymi

Se, että lehtien kansikuviin valitaan joskus harvoin joku muukin kuin valkoinen, hoikka nainen, ei riitä.
Ylen femisistikolumnisti Emmi Nuorgam hahmottelee kirjoituksessaan ihanneyhteiskuntaansa. Se ei olisi niin ulkonäkökeskeinen kuin nykyiset länsimaat:

<<<Olisi ihanaa, jos me ihan aidosti pyrkisimme kohti sellaista yhteiskuntaa, jossa ulkonäkö ei ole yksi tärkeimmistä pääomistamme. Se ei kuitenkaan toteudu niin kauan, kun valtaosa näkemästämme mediakuvastosta on täysin ulkonäkö- ja kauneusnormien mukaista.>>>

https://yle.fi/uutiset/3-11430055

20

692

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yleen repäisty kadulta oleva toljake, ei yllätä.

• Anonyymi

"Harrastan ravintoloissa syömistä, yhteiskunnallista ränttäystä ja kampaamoleikkejä, enkä koskaan kieltäydy bileistä."

noniin

• Anonyymi

"Olen viimeisen vuoden aikana päässyt (tai katsostakannasta riippuen joutunut) päivystävän feministin maineeseen, jota tägäillään feministisiin keskusteluihin, pyydetään ottamaan kantaa kaikkeen mahdolliseen viinintekemisestä villasukkaan ja kutsutaan haastatteluihin, joiden sisällöstä en ymmärrä tuon taivaallistakaan. "

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Olen viimeisen vuoden aikana päässyt (tai katsostakannasta riippuen joutunut) päivystävän feministin maineeseen, jota tägäillään feministisiin keskusteluihin, pyydetään ottamaan kantaa kaikkeen mahdolliseen viinintekemisestä villasukkaan ja kutsutaan haastatteluihin, joiden sisällöstä en ymmärrä tuon taivaallistakaan. "

Aina kun tekisi mieli hyppiä vaan tasajalkaa ja huutaa tuntemattomalle ihmiselle ”VITUN IDIOOTTI!!##”%%!” mietin, että mitä Rakel Liekki tässä tilanteessa tekisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina kun tekisi mieli hyppiä vaan tasajalkaa ja huutaa tuntemattomalle ihmiselle ”VITUN IDIOOTTI!!##”%%!” mietin, että mitä Rakel Liekki tässä tilanteessa tekisi.

Miksi mode poistaa kun vastaa mitä Rakel tekisi.Siis Rakel run....i,eli itsetyydyttäisi. Miksi poistatte koska Rakel itse julkaisi kanavallaan opetusvideon,siis häpeättekö Liekin tekemisiä hänen puolestaan. Vai haluatteko poistaa historiaa? Samaan aikaan kerrotte mitä esim.Räsänen iirjoitti yli 10v sitten. Eri mittapuu vai poliittinen tarkoitus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi mode poistaa kun vastaa mitä Rakel tekisi.Siis Rakel run....i,eli itsetyydyttäisi. Miksi poistatte koska Rakel itse julkaisi kanavallaan opetusvideon,siis häpeättekö Liekin tekemisiä hänen puolestaan. Vai haluatteko poistaa historiaa? Samaan aikaan kerrotte mitä esim.Räsänen iirjoitti yli 10v sitten. Eri mittapuu vai poliittinen tarkoitus

Tuo häpeäminen on joskus metka juttu. Saara Aalto häpesi fanejaan, kun häntä ei kutsuttu Linnan juhliin sen talenttimenestyksen ansiosta...........

• Anonyymi

Miksi Emmi on hylännyt oman kulttuurinsa?

• Anonyymi

Kuka tää ihminen on. Silmät otsalla.

• Anonyymi

Onko tää joku uusi Kummeli-hahmo?

• Anonyymi

Tuollaiset henkilöt jotka hakevat huomiota esim. erikoisella pukeutumisella ovat kakaroita, heidän sanaomisilleen ei kannata korvaa lotkauttaa.

• Anonyymi

Romutransu...?

• Anonyymi

Tietenkin rumien mielestä yhteiskunta ei saisi olla ulkonäkökeskeinen.

• Anonyymi

No no, kuten Juha Veijonen sanoi eräässä näytelmässä:

"Ei saa sanoa ketään rumaksi - on vain ulkonäöllisesti vähäetuisia."

• Anonyymi

Järjetöntä väittää että ylioviikariakin on kohdeltu huonosti ku on nainen??Haloo nuorgami ja palaa todelliseen maailmaan.Emmmi nuorgamista on nähtävästi oikein et yliviikarin palkka järjettömän iso ja silti maksattaa kampaamot , lehdet jne. työnantajalla??Eikö se jo ole kavallusta ja rikollista. itsekki vois kun on pienipalkkainen nii ku kävin parturissa sanoin että lähetä lasku työantajallinen! Taitais tulla potku samantien. Eli E.M. Lopeta tuo touhotus ja mee oikeisiin töihin.Mutta kuten olemme huomanneet jos olet saamelainen nii sit ehkä hiukan tulee ymmärrystä siksi että saamelaiset ei osaa muutaku jatkuvasti vali,vali oli asia ku asia.

• Anonyymi

Emmi Nuorgam on sitä mieltä, että Tytti Yli-Viikari on naisvihan kohteena. Ei Tytti ole mitään kummallista tehnyt, hän on nainen, johon median viha kohdistuu.
      Joopajoo!

• Anonyymi

Mutta kaikissa mainoksissa on mukana kintiön33k3r1.

• Anonyymi

Enemmänkin, ei riitä kiintiö. Vierautta tuputetaan nyt joka tuutista, jopa siinä määrin, että kääntyy itseään vastaan.

• Anonyymi

Parempi vaan kun pitää tuota turbaania ja korkeakauluksista pusakkaa päällään, niin eivät virtaheposuroot erehdy luulemaan häntä virtaheposnaaraaksi.

• Anonyymi

Näyttää 50-vuotiaalta naiselta 70-luvulta.

• Anonyymi

Kylläpä alko naurattamaan kun näin hänen kuvan kai hänen jutut on vain stand up komiikaa eihän nyt tosiaan varamasti ole vaan joku tämä on oltava hänen sketsihamo.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2498
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1879
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1640
    8. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1389
    9. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1385
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1348
    Aihe