Boogiella ei mene nyt hyvin. Tsemppiä sinne.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Kehonrakennusmestari-Boogie-Mustosen-munuaisleikkaukselle-karmea-kaanne-Virtsantulo-loppui
"Tervehdys täältä sängyn pohjalta! Tuli mutkia matkaan rajulla kädellä! Munuainen tulehtui ja pissan tulo loppui. Nyt täällä ollaan kipeänä tiedä miten kauan. Lääkitys pelaa ja pää saa olla sekaisin oikein lääkärin luvalla. Sanon teille ystävät, että nauttikaa elämästä kun vielä pystytte. Munuaisaltaassa on nyt letku kuivattamassa tulehtunutta nestettä pois."
Voi Buugia
Anonyymi
5
79
Vastaukset
- Anonyymi
Leikkaushan on jo jutun mukaan ohi, ja mies on onnellinen. Hyvin siis menee.
- Anonyymi
Niin, mutta munuainen tulehtunut leikkauksen jälkeen.
- Anonyymi
Eli roinataan munuaiset paskaksi ja sit kunnallisen kautta uudet...
- Anonyymi
Eikun vaan markkinoimaan lisäravinteita ja haalimaan 16-vuotiaita nuoria miehiä kehonrakennuksen pariin!
- Anonyymi
Boogie saa pisteet siitä kun on myöntänyt roinaamisen toisin kuin moni muu skenen roinaaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212227- 671096
- 107980
- 46936
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70923Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54905KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.10868Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55868Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46799